یکی از مهمترین لوازم که حین کار باید استفاده شود تا مانع از آسیب به دست ها شود دستکش ایمنی یا دستکش صنعتی می باشد. دستکش‌ها انواع مختلفی دارا می باشند که با توجه به هر شغلی باید با دقت انتخاب شده تا از آسیب احتمالی کاسته شده و از سلامت دست ها مطمئن بود. مراجع فروش و پخش عمده دستکش گیلان محصولات خود را بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به صورت مستقیم به بازارهای کشور عرضه می کنند.

مراجع پخش عمده دستکش صنعتی در گیلان

بررسی بازار فروش انواع دستکش کار

بررسی بازار فروش انواع دستکش کار برای کار در محیط های مختلف احتیاج به ابزاری داریم که از نظر ایمنی سلامت ما را تامین کند. یکی از این لوازم که از پر کاربردترین ها محسوب می‌شود دستکش کار یا دستکش ایمنی می باشد.

همان گونه که می دانید دستکش های کار از انواع مختلف با جنس متفاوت ساخته می شوند که هر کدام از این دستکش ها مخصوص صنعت و شغل خاصی می باشد. بطور مثال دستکشی که برای جوشکاری یا صنایع ذوب فلزات و یا کسانی که با آتش سر و کار دارند باید از جنس آلومینیومی یا پنبه نسوز و… باشد و دستکشی که یک برق کار استفاده می کنند باید از جنس پلاستیک با مواد پلیمری باشد و…

یک دستکش کار مناسب باید از نظر جنس، راحتی، طراحی و مواد ساخته شده آن، تمام معیارهای ایمنی را دارا باشد تا در حین کار با این دستکش ها دچار آسیب احتمالی و مشکل سلامتی نشوند.

دستکش های کار از انواع مختلفی ساخته می شوند از جمله دستکش لاتکس که بیشتر در صنایع غذایی و دارویی استفاده می‌شود.

دستکش نیتریل که برای کار با مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستکش نئوپرن بیشتر برای کار با مواد اسیدی مورد مصرف قرار می گیرد.

دستکش pvc یا دستکش یکبار مصرف که در صنایع پترو شیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستکش بوتیل برای کار با گازهای نظیر هیدروژن یا گاز کلر مورد استفاده قرار می گیرد.

دستکش ویتون که یکی از مقاوم ترین نوع دستکش ها بوده و در برابر گرما و مواد شیمیایی بسیار مقاوم می باشد و کار با این نوع دستکش بسیار مورد قبول می باشد.

صادر کنندگان دستکش های ارزان قیمت

صادر کنندگان دستکش های ارزان قیمت امروزه کارخانه های زیادی در کشور وجود دارند که به تولید دستکش های صنعتی پرداخته اند از جمله دستکش میلواکی، دستکش صنعتی سیگما و… از این رو صادرات این نوع محصول در بازارهای داخلی و خارجی بسیار رواج دارد. این تولیدی ها محصولات خود را با ارزانترین قیمت وارد بازار می کنند. برای خرید دستکش های ارزان قیمت بهتر است این محصول را از درب کارخانه ها بصورت مستقیم و حضوری خریداری کرد. همچنین این محصول را می توان بصورت اینترنتی هم خریداری کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید