قیمت دستکش سیلیکونی نسوز، در بازارهای داخلی، مناسب بوده و می توان، دستکشی با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کرد. کاربرد دست کش سیلیکونی نسوز، برای بیرون آوردن غذا از داخل فر می باشد، چرا که حرارت داخل فر بسیار بالا بوده و نمی توان به راحتی غذا را از داخل آن خارج کرد، بنابراین دست کش های سیلیکونی نسوز، مناسب این کار می باشند، زیرا این محصول، نسوز بوده و به دلیل داشتن برجستگی های روی آن، موجب می‌شود تا بشقاب از دستتان، سر نخورد و به راحتی بیرون آورده شود.قیمت ویژه دستکش سیلیکونی نسوز در رنگ های مختلف

بررسی مواد سازنده دستکش های ایمنی

بررسی مواد سازنده دستکش های ایمنی دستکش های ایمنی باید طوری طراحی و ساخته شوند که هم دارای مقاومت لازم بوده و هم نرم و بادوام بوده و ایمنی مورد نیاز برای دست، را داشته باشند. مواد مورد نیاز ساخت این دستکش ها، بستگی به محیط کاری و ایمنی دارد تا بتواند محافظت لازم را داشته باشد.

برای تولید انواع دستکش های ایمنی، از انواع پارچه ها و مواد، استفاده می شود که از جمله ی آن ها، می‌توان به چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پی وی سی، نیتریل و یا لاتکس اشاره کرد، که دستکش های تهیه شده ازهر کدام این مواد، در محیط های کاری مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال از دستکش لاتکس، در مطب ها و یا بیمارستان ها، استفاده می شود، زیرا دارای چنگش عالی و خاصیت ارتجاعی بالایی بوده و نیز در مقابل مواد شیمایی محلول درآب، مقاوم بوده، اما در برابر مواد روغنی از بین رفته و کارایی لازم را ندارد. برای کار با مواد شیمیایی، از دستکشی که از جنس کلروپرن، ساخته شده، استفاده می شود. کلروپرن، نوعی پلاستیک مصنوعی می باشد که دارای خاصیت عایق حرارتی بوده و مقاوم در برابر مواد شیمیایی، روغن و اسیدها و همچنین هیدرو کربن های عالی می باشد.

هر آنچه باید درباره انواع دستکش ایمنی بدانید

هر آنچه باید درباره انواع دستکش ایمنی بدانید دستکش ایمنی، یکی موارد از موارد بسیار مهم، برای محیط کاری سخت، می باشد و دارای اولویت بالا می باشد. دست ها یکی از اعضای مهم بدن می باشد که برای محافظت از آن ها در برابر مواد شیمیایی، سوختگی و یا قطع عضو باید ایمنی لازم انجام شود.دستکش های ایمنی، دارای انواع مختلفی می باشند، اکثر آن ها ساق کوتاه بوده و در هنگام کار، مزاحمتی ایجاد نمی کنند و براحتی می توان با آن ها کار کرد.

دستکش ایمنی فلزی زنجیر دار، برای کار با مواد شیمیایی، اسیدی، جابجایی مواد تیز و برنده و همچنین برای کار با فلزات، مناسب می باشد. این دستکش های فلزی زنجیری ساق بلند نیز، نامیده می شوند و بیشتر در قصابی ها و تراشکاری استفاده می گردد.

دستکش ضد برش، نوع دیگری از دستکش های ایمنی می باشد که برای کار با ماشین آلات سنگین و ابزار آلات برشی، مورد استفاده قرار می گیرد، در برابر پارگی و برش بسیار مقاوم می باشد.

نوع دیگر دستکش ایمنی، دستکش زنجیری ویا همان دستکش ایمنی زره دار، می باشد که همان طور که از نامش پیداست، بافت آن به صورت زنجیری بوده و می‌توان از آن بر روی دستکش های دیگر استفاده کرد. این محصول در برابر اجسام برنده مقاوم بوده و کاربرد آن در قصابی ها و در موارد آشپزی، می باشد.

دستکش ایمنی، که برای تاسیسات ساختمانی، جوشکاری، عمرانی، استفاده می شود، تا خطرات احتمالی را به حداقل برساند، دستکش چرمی می باشد، که جنس آن مقاوم بوده و دارای استحکام بالا می باشد.

دستکش ایمنی ضد مواد شیمیایی و اسید، در برابر مواد شیمیایی و اسیدها، محافظت و کارایی لازم را داشته انعطاف پذیری آن، بالا بوده و جنس آن از نوعی لاستیک و مواد پلیمری وایتون، نیتریل و بوتیل می باشد.

دستکش ایمنی جوش آرگون، از جنس چرم ، پشم شیشه، پنبه ی نسوز، بافت آلومینیومی، بوده و در مقابل سوختگی، مقاومت بالایی داشته و برای کار جوشکاری مناسب می باشد.

دستکش ایمنی، که برای آتش نشانی، استفاده می شود، باید مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما داشته باشد، همچنین دارای تهویه ی مناسب در برابر عرق داشته باشد، دارای آستر و مچ‌بند نیز باشد‌. در تهیه‌ی دستکش های ایمنی آتش نشانی، تمامی این موارد رعایت شده و در اختیار آتش نشانان عزیز قرار می گیرد.

از جمله دستکش های ایمنی، دستکش های ساختمانی، می باشند که برای کار بازسازی، تخریب و تاسیسات استفاده می‌شود و از الیاف های متنوع و مقاومی ساخته شده اند و در برابر خراش و ضربه های احتمالی از دست ها، محافظت کرده و از آسیب دیدگی، جلوگیری می کنند.

دستکش های مخصوص نجاری، یکی دیگر از انواع دستکش های ایمنی می باشد که جنس آن ها از کتان بوده و در مقابل ساییدگی و خراش، از دست ها محافظت می کنند. این دستکش ها، دارای دو نوع ساده و مقاوم بوده و از نوع مقاوم آن برای جلوگیری از ضربه و برش بوده و نوع ساده ی آن برای محافظت در برابر خراش و ساییدگی استفاده می کنند.

موارد استفاده از دستکش ایمنی درجه یک

موارد استفاده از دستکش ایمنی درجه یک به دلیل استفاده و برخورد زیاد دست ها، در کار های سخت، امکان آسیب دیدگی بالایی را داشته و برای جلوگیری از آسیب دیدگی، باید از دستکش های ایمنی، استفاده کرد. برای حرفه هایی همچون جوشکاری، تراشکاری، آتش نشانی، کارهای ساختمانی و غیره، حتما باید از دستکش های ایمنی مخصوص هر کاری استفاده کرد، تا آسیب دیدگی دست ها، به حداقل رسیده و از بروز عوامل خطرناک پیش‌گیری شود. استفاده از دستکش های ایمنی، در کارهای گفته شده بسیار مهم و ضروری بوده و برای جلوگیری از سوختگی، بریدگی، جلوگیری از تماس دست با مواد اسیدی و شیمیایی و غیره می باشد.

انواع دستکش های ایمنی از جمله دستکش آتش نشانی، دستکش ضد برق، ضد برش، حرارتی، برزنتی، سربی، آلومینیومی، ضد ضربه، چرمی، فلزی، ضد آب، ایمنی نخی، ایمنی وینیل و ایمنی جوشکاری و غیره می باشد که هر کدام از آن ها کاربرد خاص خود را داشته و در جای مناسب خود مورد استفاده قرار می گیرند.

عرضه دستکش سیلیکونی نسوز با متنوع ترین رنگ ها

عرضه دستکش سیلیکونی نسوز با متنوع ترین رنگ ها عرضه انواع دستکش سیلیکونی نسوز با متنوع ترین رنگ ها، در بازار موجود بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی، در برابر حرارت، می باشد و همچنین به دلیل کاربردی که دارد، دارای مشتریان زیادی می باشد. این دستکش، به صورت تک دست بوده و به دلیل جنس سیلیکونی که دارد، به راحتی تمیز می شود. برای خرید این محصول می توانید آن را به صورت حضوری از مراکز فروش خریداری کرده و همچنین می توانید از پرتال های معتبر فروش، آن را سفارش داده و در اسرع وقت و با کیفیت بسیار بالا دریافت نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید