قیمت دستکش ایمن کار و فروش آن، می تواند با توجه به سایز و کیفیت آن متفاوت باشد. اگر شما قصد تهیه این دستکش را داشته باشید، در صورت خرید آن از نمایندگی ها، حتما برای شما با قیمت مناسب تری خواهد بود. خرید دستکش کار سانکس از نمایندگی های این محصول علاوه بر تهیه راحت و قیمت مناسب، حتما با رضایت مشتریان نیز همراه خواهد بود. تولید کنندگان این محصول سعی کرده‌اند که انواع دستکش های ایمنی را با بهترین نوع مواد اولیه تولید نمایند تا علاوه بر کسب فروش در سطح بالا رضایت مشتریان را نیز به خوبی جلب کنند.

قیمت فروش دستکش ایمن کار

چند ویژگی مطلوب دستکش ایمنی

چند ویژگی مطلوب دستکش ایمنی در شغل های مختلف، استفاده از دستکش های ایمنی و لباس کار تعمیرگاهی برای حفاظت از دست ها کاملاً ضروری است و این دستکش ها با توجه به شغل های مختلف دسته بندی می شوند و دارای انواع مختلفی هستند. همگی این دستکش ها امنیت دست ها را در هنگام انجام فعالیت های شغلی افزایش می دهند‌.

دستکش های ضد حریق و دستکش های جوشکاری، دستکش های بنایی و دستکش های برق از جمله دستکش های ایمنی هستند که علاوه بر حفاظت از دست ها، دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی هستند که فرد مصرف کننده تا مدت ها می تواند از آن ها استفاده نماید.

دستکش های ایمنی در مقابله با انواع مواد شیمیایی نیز بسیار مقاوم هستند و مانع از نفوذ مواد شیمیایی به داخل دستکش و آسیب رسیدن به دست ها می شوند. دستکش های ایمنی دارای سایزهای مختلف هستند که امکان استفاده از آنها برای گروه‌های سنی مختلف و همین طور مردان و زنان به راحتی وجود دارد.

صادرات دستکش ایمن کار

صادرات دستکش ایمن کار تولیدکنندگان دستکش ایمن کار، علاوه بر تامین نیاز داخل می توانند به صادرات این محصول نیز بپردازند و به همین جهت، ایران در زمینه تولید و صادرات دستکش ایمن کار بسیار موفق عمل نموده است. کشور های متعددی هستند که خریدار دستکش های ایمنی ساخت ایران می باشند. از جمله کشور هایی که وارد کننده دستکش بنایی ایرانی هستند عبارتند از: کشورهایی مانند سوریه، عراق، قزاقستان و ترکمنستان که این کشور ها از عمده ترین خریداران دستکش های ایمنی ساخت ایران به شمار می آیند.

نمایندگی دستکش فوکس و کفش ایمنی کارینو، یکی از موفق ترین نمایندگی ها در سراسر کشور است که بهترین و با کیفیت ترین نوع دستکش های ایمنی را در اختیار دارد و با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران نیز قرار می‌دهد و در سالهای اخیر، فروش بسبار خوبی را به خود اختصاص داده است. حتی این نمایندگی در زمینه صادرات انواع دستکش ایمنی نیز بسیار موفق عمل نموده است و از بزرگترین صادر کنندگان این محصول می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید