کارگران و افرادی که به ویژه در مشاغل سخت و خطرناک، مشغول به کار هستند برای محافظت از دست ها باید از دستکش ایمنی استفاده کنند. این محصولات در انواع مختلفی موجود می باشند. نوعی از آنها که به دستکش ایمنی چرمی معروف هستند، از نمونه های پرطرفداری محسوب می شوند که بسیاری از مردم از آنها استفاده می کنند. در فروشگاه مرکزی ما این دستکش به فروش می رسد؛ به علت عرضه مستقیم آن، قیمت دستکش ایمنی چرمی ارزان تر از قیمت بازار است.

قیمت فروش دستکش ایمنی چرمی

بزرگترین مشکلات صادرات دستکش جوشکاری

بزرگترین مشکلات صادرات دستکش جوشکاری از آنجا که ایمنی در کار مهم ترین دغدغه کارفرمایان و کارگران می باشد؛ بنابراین از دستکش های ایمنی جوشکاری در صنایع مربوط به آن استفاده می شود. ایران از جمله کشورهایی است که این دستکش های با کیفیت را تولید و به بازار عرضه می کند و نیز به کشورهای دیگر صادر می شود.

به علت تحریم هایی که اخیرا علیه کشور ما اعمال شده است، صادرات نفت ما با مشکلات زیادی همراه است و از طرفی کشور نیاز به ارز دارد؛ بنابراین ناگزیر هستیم که به صادرات محصولات غیر نفتی بپردازیم. صادرات دستکش نیز در همین راستا قابل توجه است.

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید آن در صنایع پتروشیمی کشور ما به وفور وجود دارد و محصول با هزینه کم، تولید می شود. اما با این حال موانعی در سر راه صادرات کالاهای ایرانی وجود دارد. یکی از آنها رعایت استانداردهای بین المللی می باشد؛ به این صورت که مثلا برای ورود کالای ایرانی به کشور عراق باید قوانین خاصی رعایت شود؛ به گونه ای که اگر برچسب لاتین و عربی روی محصول درج نشود، به کشور ما برگردانده می شود و گمرک عراق این کالا را قبول نمی کند.

از موانع دیگر که مربوط به کشور خودمان می شود عدم حمایت مسئولین و عدم ثبات نرخ مواد اولیه می باشد که در نوسان قیمت بی تاثیر نیست. همچنین نا آگاهی برخی از مسئولین در اجرای غیر کارشناسانه مصوبات، ضررهای زیادی در این زمینه به تولید کنندگان و تاجران وارد می کند.

قیمت دستکش ایمنی چرمی

قیمت دستکش ایمنی چرمی همکاران ما در قسمت پخش دستکش گیلان، با ارائه دستکش ایمنی چرمی باکیفیت به مشتریان در سراسر کشور، رضایت خاطر آنان را فراهم می کنند. شما نیز می توانید برای خرید دستکش مزبور به صورت حضوری به ما مراجعه کنید و این محصول را در حجم عمده خریداری کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما، بعد از مشاهده نمونه های قرار داده شده در سایت، دستکش ایمنی جوشکاری را به صورت آنلاین سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت برای شما ارسال نمایند. شایان ذکر است که قیمت دستکش ایمنی کف دوبل چرمی ما مقرون به صرفه تر از قیمت بازار آزاد می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید