ما برای انجام کارهایمان بیشتر از همه به دستانمان نیاز داریم، کارگران در صنایع مختلف برای انجام کارهای خود بیشتر از دستهای خود استفاده می کنند و دستها بیشتر از اعضای دیگر در معرض خطر می باشند. با خریدن دستکش ضد برش درجه یک به صورت عمده، می توان آن را با قیمت مناسب تر تهیه کرد البته در ایران به دلیل وجود زیاد ذخایر نفتی و قوی بودن صنایع پتروشیمی تولید این محصولات مقرون به صرفه بوده و می توان آن را با قیمت ارزان تر تهیه کرد که اینکار سود خوبی برای تولید کنندگان هم دارد.

افراد هنگام فعالیت می توانند از دستکش ضد برش استفاده کنند چون شدت آسیب های وارده به دستشان را بسیار کم می کند.

قیمت عمده ای دستکش ضد برش درجه یک در سراسر کشور

آنچه باید راجع به صادرات انواع دستکش بدانیم

آنچه باید راجع به صادرات انواع دستکش بدانیم صادرات از کارهایی می باشد که هم سود زیادی برای فعالان در این زمینه دارد هم ارز آوری خوبی برای کشور دارد‌ با توجه به امکانات و دانش تولید دستکش ایران جزو کشور های برتر در تولید دستکش های صنعتی حساب می شود.

تمامی دستکش های صنعتی تولید شده قابلیت صادر شدن به کشورهای مختلف را دارند البته مشکلاتی در این مسیر وجود دارد که از مهم ترین آنها نوسان قیمت مواد اولیه می باشد که صادرکنندگان با آن مواجه هستند‌.

دستکش هایی که صادر میکنند انواع مختلفی دارند که عبارتند از دستکش لاتکس، دستکش نیتریل، دستکش وینیل، دستکش خانگی، دستکش کار و ایمنی و دستکش های تخصصی

برای صادر کردن محصولات باید از ویژگی ها، قوانین و استانداهای بین المللی آن کشور آگاه باشیم تا کالای صادراتی به دلیل رعایت نکردن آنها مرجوع نشود.

برای گرفتن مجوز صادرات باید کارت بازرگانی به نام فرد صادرکننده، مجوز صدور، گواهی استاندارد و گواهی مرسوم دریافت شود.

دستکش ها بازار وسیعی در داخل ایران و بازار های منطقه‌ای مثل کشورهای

عراق، ترکیه، افغانستان، سوریه و حوزه خلیج فارس دارند.

از انواع دستکش کار میتوان موارد زیر را نام برد:

دستکش ایمنی آتش نشانی، دستکش ایمنی در برابر الکتریسته، دستکش ایمنی در برابر مواد شیمیایی، دستکش ایمنی ضد برش

تاثیر بسته بندی دستکش بر میزان فروش آن

تاثیر بسته بندی دستکش بر میزان فروش آن امروزه مشتریان بخاطر داشتن قدرت انتخاب از میان تعداد زیادی تنوع محصولات و تصمیم‌گیری برای خرید یک کالا به بسته‌بندی آن توجه بسیار زیادی می شود به همین دلیل می‌توان نتیجه گرفت تاثیر بسته بندی بر افزایش فروش کاملآ محسوس و مشخص است و این مورد باید مورد توجه تولیدکنندگان باشد‌ چون با اینکار می توانند با مشتری ارتباط برقرار کنند و در نهایت باعث افزایش فروش محصول خود بشوند.

بسته بندی از مهم‌ترین و تاثیر گذارترین موردهایی است که در خرید مشتریان نقش دارد، بسته بندی‌های محصولات از نظر ظاهر در قفسه فروشگاه‌ها برای مشتری جذابیت ایجاد می کند.

یک بسته بندی مناسب معرفی کننده محصول و نحوه نگهداری آن کالا می‌باشد و باید به خوبی از کالا محافظت کند و آن را در برابر عوامل خارجی نگه دارد.

امروزه بسیاری از تولیدکنندگان محصولات خود را به روش اینترنتی بفروش می‌ رسانند در فروشگاه‌های اینترنتی طراحی بسته بندی محصول باید به شکلی باشد که حس تجریه کردن محصول را به مشتری بدهد و از این رو می‌توان گفت در فروش‌های اینترنتی بسته بندی محصولات نقش مهم‌ و اساسی‌تری دارد اگرچه محصولاتی که در اینترنت به فروش می‌رسند و امکان امتحان محصول و تست بسته‌بندی آنها قبل از خرید وجود ندارد، زیاد هستند اما بسته بندی زیباتر باعث افزایش فروش و موفقیت آن برند خواهد شد.

دستکش ضد برش درجه یک تجهیزات محافظ شخصی هستند که برای محافظت از دست‌ها در برابر بریدگی یا پارگی ناشی از تماس آنها با ماشین‌های برش، تجهیزات، ابزار یا اقلام مختلف مثل لبه‌های تیز چاقو، تیغه، فلزات، شیشه طراحی شده‌ است.

آشنایی با نکات ضروری هنگام خرید دستکش

آشنایی با نکات ضروری هنگام خرید دستکش زمان خرید باید حتمآ به ویژگی های هر دستکش توجه کنید زیرا هر دستکش ایمنی برای یک نوع کار طراحی، تولید و تست شده است مثلا دستکش ضد برش برای کار با مواد شیمیایی، یا ماشین آلات ولی برای تجهیزات برقی اصلا توصیه نمی شود چون این نوع دستکش محافظت را بالا نمی برد بلکه می تواند خودش حادثه ایجاد کند.

به طور مثال از دستکش نئوپان برای کار با مواد شیمیایی استفاده می شود و

در صنایع ذوب و ریخته گری دستکشی از جنس پشم شیشه، دستکش سربی را برای کار با مواد رادیواکتیو، دستکش نسوز سیلیکونی مقاوم در برابر حرارت است استفاده می شود.

یکی از نکات دیگر در هنگام خرید سایز است و زمان خریدن باید دستکش مناسب با سایز دست خودتان انتخاب کنید و اگر دستکشی که خرید می کنید با سایز دست شما تفاوت زیادی داشته باشد یعنی خیلی کوچکتر و یا بزرگتر باشد در هنگام کار باعث ناراحتی و آسیب می شود، هر زمان قبل از مصرف و پوشیدن دستکش، از سالم بودن آن اطمینان حاصل بشود و از پوشیدن دستکش هایی که دچار پارگی شده اند یا به هر شکلی آسیب دیده خودداری کنید.

یکی از فاکتورهای مهم در زمینه خرید انواع دستکش ایمنی مواد سازنده آن می‌باشد که باید مواد سازنده مناسب ساخته شده و وزن سبکی داشته باشد. راحتی دستکش نیز یکی از نکات مهم است که در واقع این دستکش ها علاوه بر اینکه باید ایمنی را افزایش دهند باید راحت و انعطاف پذیر باشند تا امکان این باشد که کارهای مختلف را براحتی با آنها انجام بدهند.

سفارش کلی دستکش ضد برش درجه یک از فروشگاه های معتبر

سفارش کلی دستکش ضد برش درجه یک از فروشگاه های معتبر امروزه بخاطر خواص و دیگر‌ مزایای دستکش ضد برش افراد زیادی این محصول را خریداری میکنند و خریداران سعی دارند بهترین و باکیفیت ترین نوع هر محصولی را از مرکز خرید تهیه کنند زیرا هر چه کیفیت یک محصول بیشتر باشد رضایت افراد بیشتر خواهد بود.

امروزه فروش محصولات به صورت اینترنتی و در فضای مجازی و وب سایت ها امکان پذیر شده به همین دلیل خرید محصولات به صورت عمده به عنوان بهترین و مقرون به صرفه ترین روش وجود دارد چون افراد بدون نیاز به صرف هزینه های رفت و آمد و حمل و نقل برای خرید اقدام می کنند و در کمترین زمان می توانند انواع محصول را با هم مقایسه کنند و بهترین محصول مورد نیاز خودشان را تهیه کنند و با اینکار می توانند در هزینه خرید و وقت خود صرفه جویی کنند.

و در روش دیگر تولید کنندگان محصولات تولید شده خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و شهر تبریز یکی از این شهرها می باشد و محصولات را مستقیم و بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

و هر کدام از این روش ها به نوبه خود در برخی موردها در کاهش یافتن برخی هزینه ها موثر بوده و خریداران همیشه سعی دارند محصولی را خریداری کنند که کیفیت و کارایی بالایی نسبت به قیمت داشته باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید