قیمت دستکش کار نجاری، در بازار بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین و تصویب می‌ شود. استفاده از دستکش های نجاری در هنگام انجام کارهای فنی بسیار لازم و ضروری بوده و شما می توانید به راحتی با استفاده از این دستکش ها موجب حفاظت دست خود شوید. پخش عمده و کلی دستکش کار در شهرهای مختلف انجام می‌ شود و مشتریان و خریداران می‌توانند دسترسی راحت و آسان برای خرید این کالاها داشته باشند.

قیمت دستکش کار نجاری در فروشگاه های زنجیره ای

دستکش کار صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

دستکش کار صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟ دستکش کار صادراتی برای کار در انواع محیط های کاری سخت و پرخطر مناسب می باشد و جهت ایمنی و سلامت هر چه بیشتر دست مورد استفاده قرار می گیرد. طول ساق این دستکش ها باید استاندارد بوده تا محافظت کامل را ایجاد نمایند. دستکش‌های به تولید رسیده معمولاً ضد حریق می باشند و در عملیاتی مانند جوشکاری استفاده از آنها امری ضروری خواهد بود.

لایه درونی به کار رفته شده در این دستکش ها به گونه ای است که دست دچار تعریق نخواهد شد و تولید آنها در فرم ها و ابعاد متغیری انجام می پذیرد تا با سایز دست افراد متخصص مختلف متناسب باشد.

این دستکش ها که به صورت کاملاً سبک طراحی می شوند در بازه های زمانی طولانی مدت بدون ایجاد خستگی قابل استفاده خواهند بود و انعطاف پذیری بالای آنها سبب می شود که کار با آن ها بسیار آسان تر گردد. رویه بیرونی انتخاب شده برای این دستکش ها کاملاً مستحکم است، به گونه ای که در برخورد با اشیاء تیز دچار آسیب دیدگی و خراش و یا پارگی نخواهد شد.

نکات طلایی هنگام خرید دستکش کار نجاری

نکات طلایی هنگام خرید دستکش کار نجاری شما هنگام خرید دستکش کار نجاری باید اطلاعات کافی و جامع را در مورد کیفیت محصول داشته باشید تا از یک محصول خوب و مرغوب برخوردار باشید به همین منظور ما در این جا به برخی از نکات در مورد کیفیت آن می پردازیم تا شما با مطالعه آن یک خرید بسیار خوب و آسان داشته باشید که برای شما رضایت بخش باشد.

هنگامی که می خواهید این دستکش ها را خریداری کنید توجه کنید که هیچ گونه پارگی و یا ترک خوردگی در محصول وجود نداشته باشد زیرا وجود هر کدام از این عوامل نشان دهد بی‌کیفیت بودن محصول بوده و اگر شما آن را خریداری کنید قطعاً بدون استفاده خواهد ماند و ضرر مالی نیز به شما وارد می شود که توجه به این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

نکته بعدی داشتن روکش بسیار مقاوم می باشد که در برابر ضربات وارد شده استحکام خوبی را از خود نشان دهد که این موضوع علاوه بر این که ایمنی خوبی را ایجاد می‌کند، محصول شما دارای طول عمر بالاتری خواهد بود و شما طولانی مدت می توانید از آن استفاده کنید بدون این که تغییری در شکل ظاهری و ماهیت آن ایجاد شود. هم چنین اندازه آن نیز باید کاملاً استاندارد باشد که این امر نشان دهنده کیفیت بسیار خوب در آن می‌باشد.

نکته بعدی انعطاف پذیری معصومی باشد که هر چقدر انعطاف پذیری آن بالاتری باشد قطعاً کیفیت آن بهتر بوده ولی با دانستن همه این نکات امروزه نوع تقلبی آن نیز وارد بازار شده است به همین منظور برای خرید آن به مکان‌های معتبر و سرشناس مراجعه نمایید که قطعاً این مکان ها با کیفیت ترین محصولات خود را در اختیار شما قرار خواهند داد و در زمینه خرید این محصول به شما راهنمایی خواهند کرد.

فاکتورهای موثر بر قیمت دستکش کار

فاکتورهای موثر بر قیمت دستکش کار برای تولید انواع دستکش ایمنی کار، باید استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت را در دستور کار قرار داد. هر چه دستکش مقاوم تر بوده و دارای سطح ایمنی بالا در چند جنبه مختلف باشد، قیمت بالاتری پیدا خواهد کرد. عوامل موثر بر قیمت دستکش کار عبارت است از:

جنس: دستکش های با زنجیره فولادی گران تر از دستکش تولید شده با الیاف مصنوعی هستند.

کیفیت: در برخی از مدل دستکش های کار از لایه اضافی و دوبل میان انگشتان شست و اشاره استفاده می شود تا سطح ایمنی آن را بالاتر ببرند.

ساق کوتاه یا ساق بلند: با توجه به ابعاد و سایز دستکش، قیمت آن تغییر خواهد کرد.

برند تولید کننده: برخی از تولیدکنندگان در عرصه لباس و دستکش ایمنی کار، دارای حسن شهرت بوده و تمامی محصولات آن ها از کیفیت با درجه عالی برخوردار است. نام برند هم بر قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارد.

حجم سفارش: می توان با سفارش عمده دستکش کار، از تخفیفات خوبی برخوردار شده و این کالا را با قیمت ارزان تری دریافت کرد.

قیمت دستکش با توجه به کیفیت، ساق کوتاه یا ساق بلند بودن آن تعیین خواهد شد. فروش دستکش کار در جنس های مختلف از سوی کارخانه تولید دستکش انجام شده و با استفاده از جنس های مختلف دارای کارایی های متفاوتی خواهد شد. دستکش کار یک از انواع پرکاربرد این نوع محصول است که مقاومت خوبی در برابر حرارت داشته و در خانه و صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

کارخانه تولید بهترین دستکش کار نجاری در تهران

کارخانه تولید بهترین دستکش کار نجاری در تهران دستکش یکی از لوازم ضروری و کاربردی است، که انواع مختلفی دارد و فرد با توجه به شرایط شغلی خود می تواند نمونه مناسب را انتخاب کند. شرکت های مختلفی در سال های اخیر اقدام به تولید این محصول کرده اند، ما کارخانه تولید دستکش کار نجاری نخی و تمام چرم در ایران را راه اندازی کرده ایم و کیفیت محصولاتمان کاملا بالا است و جزء نمونه های مرغوب دنیا می باشند و کیفیت و اصالت کالاهای خود را از هر نظر تضمین می کنیم.

بزرگترین کارخانه تولید دستکش کار نسوز، این دستکش را در بسته بندی های معتبر با کیفیت عالی و نرخ های کم تولید و به فروش می رساند که می توان از این طریق با اطمینان کامل از کیفیت و مرغوبیت محصول نسبت به خرید بهترین دستکش اصل و درجه یک در بسته بندی های باکیفیت اقدام نمود، این مرکز عرضه بهترین دستکش لاستیکی را به بازارهای خارجی انجام داده و خرید انبوه یا جزئی محصول با قیمت های باور نکردنی و مناسب امکان پذیر می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید