دستکش ضد برش یکی از کاربردی ترین انواع دستکش ایمنی می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به کیفیت بالا بسیار پرفروش بوده و مشتریان زیادی دارد، قیمت دستکش ضد برش با توجه به برند تولیدی و نوع متریال به کار رفته در ساخت آن متفاوت می باشد و پارامتر هایی مانند میزان عرضه و تقاضا، هزینه های تولید آن و .. در تعیین قیمت نقش دارند.

 

بررسی مقاومت انواع دستکش های ضد برش

بررسی مقاومت انواع دستکش های ضد برش انواع دستکش ضد برش علاوه بر طراحی شیک و استاندارد‌ از سطح کیفی و مقاومت بالایی در مقابل عوامل محیطی مختلف برخوردار بوده و این یکی از ویژگی های مثبت این محصول می باشد که نقش مهمی در حفاظت از دست کاربر در مقابل اشیاء برنده و خطرناک دارد، این دستکش از بهترین انواع مواد چرمی و فلزی یا پلیمری درجه یک تولید شده است که این امر در دوام و استحکام بسیار خوب این دستکش مؤثر می باشد و مقاومت آن را در برابر حرارت و ضربه بالا می برد و از انگشتان در مقابل آسیب های محیطی مراقبت می کند.

این محصول دوخت مقاوم و محکمی دارد و در مقابل پارگی و سایش بسیار مقاوم است و در انواع سایز های مختلف به صورت ساق کوتاه،‌ ساق متوسط و ساق بلند تولید می شود و مشتری بر اساس نوع کاربرد و شغل خود می تواند دستکش مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید، دستکش ضد برش در بسیاری از مشاغل مانند قصابی، شیشه بری، تراشکاری، نجاری و بنایی و .. استفاده می شود.

مراکز خرید دستکش ضد برش

در حال حاضر مراکز خرید متعددی در شهرهای مختلف کشور وجود دارند که انواع دستکش ضد برش را به روش های گوناگون به مشتریان عرضه می کنند و این نوع دستکش با توجه به کیفیت مرغوب توانسته است مورد توجه افراد زیادی قرار گیرد و امروزه بسیاری از کارخانه های صنعتی از خریداران عمده انواع دستکش ایمنی زره دار می باشند و این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه تهیه می کنند و امروزه این نوع خرید به دلیل مزایای زیاد طرفداران بسیاری در سراسر کشور دارد.

فروش دستکش کار تبریز توسط مراکز پخش عمده مانند همین سایت آنلاین با بهترین قیمت و کیفیتی درجه یک انجام می‌شود و با توجه به آسانی در خرید مشتری می تواند در کوتاه ترین زمان سفارش خود را ثبت نموده و پس از پرداخت هزینه محصول با بسته بندی مناسب به آدرس خریدار فرستاده خواهد شد همچنین این امر در جلوگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی بسیار حائز اهمیت است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید