پایین بودن قیمت دستکش کار چرمی و در عین حال تهیه آن از بهترین متریال در بین لیست انتخابی ما است. این دستکش از 100% چرم طبیعی ساخته شده است.

علاوه بر این، دستکشی بسیار راحت و بادوام در حال حاضر در بازار است. اگر به دنبال دستکش کار با کیفیت و راحت برای کار هستید، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. همچنین می توانید از آن به عنوان بهترین دستکش کار برای هوای سرد استفاده کنید.

قیمت خرید دستکش کار چرمی

چگونه بهترین دستکش ضد برش را انتخاب کنیم

چگونه بهترین دستکش ضد برش را انتخاب کنیم هنگامی که در مورد بزرگترین دردسرهایی که مشتریان با آن روبرو هستند صحبت می شود، مقاومت برش همیشه در صدر لیست قرار می گیرد. در مورد اینکه چه چیزی باعث می‌شود دستکش در برابر برش مقاوم باشد، سردرگمی‌های زیادی وجود دارد، که بهترین سطح از مقاومت برش چیست در زیر مواردی ذکر کرده ایم که کمک زیادی به انتخاب شما می کند.

در گذشته دستکش های مقاوم در برابر برش بسیار ضخیم بودند و کار با آنها سخت بود. اکنون، سازندگان راه‌هایی را برای ایجاد دستکش‌های ایمنی که سبک وزن، راحت و سطح بالایی از محافظت هستند، ایجاد کرده‌اند.بنابراین باید دستکشی انتخاب کنیم که خیلی ضخیم نباشد و در کیفیت و دقت انجام کار تاثیر منفی نداشته باشد.

از موارد مهمی که باید در انتخاب دستکش ضد برش به آن توجه کرد کیفیت و جنس آن می باشد و از همه مهم تر اینکه باید دستکش ها ضد تعریق باشند چون تعریق می تواند باعث ایجاد حساسیت های پوستی شود.

تمام دستکش های مقاوم در برابر برش با درجه بندی مشخص می شوند که سطح محافظتی را که ارائه می کنند مشخص می کند. بیشتر دستکش ها در واقع با دو درجه بندی مشخص می شوند. اولین مورد از موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI) است. رتبه دوم یک استاندارد اروپایی (EN) است.

فروش ویژه دستکش کار چرمی

فروش ویژه دستکش کار چرمی دستکش استحکام و دوام خاصی دارد. دست در دستکش راحت است، آنها عرق نمی کنند، هیچ کاهشی در استقامت انگشت وجود ندارد. دستکش ها برای محافظت از دست ها در هنگام کارهای سنگین مناسب هستند.

انتخاب درست دستکش کار در هر زمان از سال حتی در سخت ترین شرایط، دستان شما را نجات داده و کار شما را راحت می کند. دستکش در انواع مختلف را می توانید از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید.

مجموعه ما فروش ویژه دستکش ضد برش زنجیری را با مناسب ترین قیمت و بالاترین قیمت آغاز کرده است. شما مشتریان عزیز می توانید عمده دستکش ضد برش را با قیمت پایین تری تهیه نمایید.

کارشناسان و پشتیبانان مجموعه ما صمیمانه آماده پاسخگویی سوالات شما عزیزان و راهنمایی و مشاوره رایگان برای رهایی از سردرگمی در انتخاب دستکش در خدمت شما عزیزان می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید