امروزه در اکثر صنایع و کارخانه ها تولید محصولات، بیش تر به صورت دستی می باشد. از آن جا که افراد با مواد و ابزار حادثه ساز مواجه هستند، باید ایمنی وجود داشته باشد تا حادثه ای برای اعضای بدن رخ ندهد. استفاده از دستکش کار، گزینه ی مناسبی برای ایمنی و محافظت از دست ها می باشد.

شرکت های مختلفی به تولید این نوع دستکش ها پرداخته اند. قیمت دستکش کار طاها، نسبت به سایر تولید کنندگان، از قیمت مناسبی برخوردار است و افراد می توانند، مقرون به صرفه آن را تهیه کنند.

قیمت خرید دستکش کار طاها

ضد لغزش بودن انواع دستکش ضد برش خارجی

ضد لغزش بودن انواع دستکش ضد برش خارجی با توجه به گوناگونی مشاغل، نوع دستکش ها نیز با هم متفاوت هستند. برای تهیه ی دستکش مناسب باید به کاری که قرار است انجام دهید، توجه شود.

ضد لغزش بودن، یکی از ویژگی های انواع ان هاست. این دستکش ها به نوعی ساخته و طراحی شده اند که وقتی شما یک شی را در دست خود می گیرید که شاید سطح لغزنده ای داشته باشد، طراحی دستکش، به شما کمک می کند تا به راحتی آن شی را در دست بگیرید.

همچنین دستکش های ضد برش، از موادی تولید شده اند که مقاوت بالایی در برابر اجسام تیز و بُرنده دارند. این دستکش ها تا حدودی می توانند از اسیب دیدن دست های شما توسط انواع دستگاه ها و وسایل کار، جلوگیری کنند.

مشاغلی که با فلزات و اشیا این چنین، و همینطور کارهای ساختمانی روبه رو هستند، از این نوع دستکش استفاده می کنند.

دستکش کار کف نیتریل، از انواع گوناگون دستکش هاست که ویژگی مهم آن ضد لغزش و مقاومت بالای آن است.

این دستکش ها در مشاغل صنعتی و ساختمانی کاربرد بسیاری دارد و کارکنان از آن هنگام کار استفاده می کنند. این نو دستکش علاوه بر مقاومت انعطاف بالایی نیز دارد. همچنین ضد اب هم هست و مواد مایع این چنین از دستکش عبور نمی کنند.

مرکز تولید دستکش کار طاها

مرکز تولید دستکش کار طاها دستکش کار طاها، یک محصول از کشور پاکستان است که دستکش های متنوعی را با کیفیت های گوناگون تولید و عرضه می کند.

این محصولات به کشور های همسایه ی پاکستان، از جمله کشور خودمان، ایران، به طور عمده و گسترده صادر می شود و خریداران بسیاری دستکش ها را برای ایمنی کار خود تهیه می کنند.

توجه داشته باشید که کشور ما، از جمله استان یزد، دستکش های با کیفیت و مرغوبی را تولید و عرضه می کند.

دستکش کار یزد، گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده ی شما در مشاغل صنعتی و ساختمانی، آتشنشانی و از این جمله، می باشد. با خرید دستکش های ایرانی، از محصول وطنی نیز حمایت خواهیم کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید