استفاده از دستکش ایمنی در مشاغل پر خطر می‌تواند آسیب‌های وارده ناشی از خطرات کار را به حداقل رساند.‌ دستکش ایمنی در نمونه‌های مختلف و مطابق با استانداردهای جهانی توسط چندین برند معتبر تولید می‌گردد. قیمت دستکش ایمنی کار با توجه به نوع دستکش، متفاوت است. خرید این محصول از فروشگاه‌های معتبر به شما این اطمینان را خواهد داد که بهترین و مرغوب‌ترین دستکش ایمنی را با قیمت واقعی آن خریداری کرده‌اید. این مراکز با عرضه مستقیم دستکش ایمنی و فروش آن به قیمت تولیدی کارخانه، خریداران عمده را جذب بازارهای فروش خود می‌کنند.

قیمت خرید دستکش ایمنی کار در معتبرترین فروشگاه

مناسب ترین نوع دستکش ایمنی برای محیط های آزمایشگاهی

مناسب ترین نوع دستکش ایمنی برای محیط های آزمایشگاهی همانطور که می دانید دستکش‌های ایمنی در انواع مختلفی تولید می‌شوند.‌ مهمترین هدف از تولید این محصول، محافظت از دستان در حین کار است.‌ هر کدام از نمونه‌های مختلف دستکش ایمنی، با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند، در مشاغل خاصی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. بر همین اساس برای محیط‌های آزمایشگاهی نیز دستکش‌های مخصوصی طراحی شده است.

این نوع دستکش‌ها متناسب با فرم و شکل دست و‌ منعطف طراحی شده‌اند تا کاملا به دست چسبیده و سرعت عمل را از فرد نگیرد. دستکش‌های آزمایشگاهی به صورت یکبار مصرف هستند و از موادی تولید می‌شوند که موجب حساسیت‌های پوستی در دست نشوند. این نوع دستکش معمولا از لاتکس، پلی اورتان یا پلی وینیل تهیه می‌گردد.

دستکش‌ محیط آزمایشگاهی باید در مقابل مواد شیمیایی مختلف مقاوم باشد. این نوع دستکش‌ها عفونت، میکروب و ویروس را نیز منتقل نمی‌کنند. دستکش‌های محیط‌های آزمایشگاهی به صورت ساق کوتاه یا ساق بلند طراحی شده‌اند. از این نوع دستکش‌ها می‌توان در محیط‌های درمانی، آزمایشگاه‌های صنعتی، آزمایشگاه‌های مواد غذایی و موارد متعدد دیگر استفاده نمود.

الیاف بکار رفته در تولید انواع دستکش ایمنی

الیاف بکار رفته در تولید انواع دستکش ایمنی تولیدکنندگان انواع دستکش ایمنی از متریال و مواد اولیه مختلفی در تهیه این محصول استفاده می‌کنند. بهره‌گیری از مواد اولیه درجه یک در تهیه دستکش ایمنی، کیفیت نهایی این محصول را بالا خواهد برد. بر اساس نوع کاربرد دستکش‌های ایمنی، الیاف بکار رفته شده در این نوع دستکش‌ها نیز متفاوت می‌باشد.

دستکش‌های لاستیکی که از مواد پلیمری تولید می‌شوند، ضد آب بوده و برای مشاغلی مانند کشاورزی و باغداری گزینه مناسبی هستند.‌ دستکش‌های برزنتی ضد سایش بوده و برای مشاغلی طراحی شده‌اند که با اشیاء زبر و خشن سر و کار دارند. نوع خاصی از دستکش نیز با استفاده از چرم طبیعی گاو یا بوفالو تولید می‌شود.

دستکش‌هایی که در طراحی آن‌ها فلزی زنجیر مانند بکار گرفته شده است، برای مشاغلی که در تماس با اشیاء تیز و برنده هستند، مناسب است. قصاب‌ها و شیشه‌برها معمولا از این نوع دستکش استفاده می‌کنند. در تهیه برخی دستکش‌ها از آلومینیوم استفاده شده تا در مقابل حرارت مقاوم باشند. در تهیه دستکش مخصوص آتشنشانان از الیاف نسوز بهره می‌گیرند.

دستکش یکبار مصرف پزشکی نیز معمولا از جنس لاتکس، پلی اورتان یا پلی وینیل است. این نوع دستکش از انتقال عفونت و ویروس جلوگیری می‌کند. دستکش‌های مخصوصی نیز با استفاده از مواد اولیه مختلف طراحی شده‌اند که عایق جریان الکتریسیته هستند.

دستکش ضد اسید نیز در مقابل مواد شیمیایی مختلف از جمله اسیدها و بازها و روغن‌های صنعتی مقاوم می‌باشد.‌ آنچه هنگام خرید انواع دستکش ایمنی باید مورد توجه قرار گیرد، این است که دستکش مورد نظر باید کاملا سایز دست باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستکش های ایمنی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستکش های ایمنی برندهایی که در زمینه تولید دستکش ایمنی فعالیت می‌کنند، معیارها و پارامترهای خاصی برای قیمت‌گذاری تولیدات خود دارند. برندهای معتبر و شناخته شده دستکش ایمنی تولیدی خود را با قیمت بالاتری در معرض فروش قرار می‌دهند. این برندها از مواد اولیه درجه یک در تهیه دستکش ایمنی استفاده نموده و با بکارگیری جدیدترین و به‌روزترین دستگاه‌ها و تجهیزات به تولید این محصول می‌پردازند.

این امر موجب بالا رفتن کیفیت تولیدات این برندها می‌شود. بر همین اساس می‌توان گفت که کیفیت دستکش ایمنی و نوع مواد اولیه مورد استفاده در تهیه این محصول، مهمترین عامل در تعیین قیمت دستکش ایمنی است. کارایی و قابلیت‌های مختلف دستکش ایمنی نیز در تعیین قیمت این محصول تاثیرگذار است. برخی دستکش‌ها دارای دو یا چند ویژگی خاص هستند که بر قیمت آن‌ها تاثیرگذار می‌باشد.

دستکش‌های ایمنی در سایزهای مختلف به صورت ساق بلند و ساق کوتاه تولید می‌گردند. این موارد نیز نقش مهمی در تعیین قیمت دستکش ایمنی دارند. طبیعی است که سایزهای بزرگ‌تر دستکش و نوع ساق بلند این محصول، قیمت بالاتری دارند. نحوه عرضه دستکش ایمنی از عوامل تاثیرگذار دیگری است که قیمت این محصول را مشخص می‌کند.

مراکزی که دستکش ایمنی را به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می‌دهند. این محصول را با قیمت ارزان‌تری در اختیار خریداران قرار می‌دهند. واسطه‌ها و سودجویان دستکش ایمنی را گران‌تر از قیمت واقعی آن در معرض فروش می‌گذارند. برخی کلاهبرداران نیز دستکش ایمنی بی‌کیفیت و نامرغوب را با قیمت‌های گزافی به خریداران ارائه می‌دهند.

اگر دستکش ایمنی به صورت عمده خریداری گردد، با قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تری در اختیار خریداران عمده قرار می‌گیرد. تولیدکنندگان این محصول به خریداران عمده تخفیفات قابل توجهی می‌دهند. همین امر موجب شده است قیمت خرید کلی دستکش ایمنی با قیمت خرید جزئی این محصول تفاوت فاحشی داشته باشد.

فروش ویژه دستکش ایمنی کار با بهترین کیفیت

فروش ویژه دستکش ایمنی کار با بهترین کیفیت دستکش ایمنی کار توسط مراکز متعددی در بازارهای فروش سراسر کشور ارائه می‌شود. این مراکز نمایندگی فروش برند تولیدکننده دستکش ایمنی هستند که این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه در معرض فروش قرار می‌دهند. در جهت جذب مشتری بیشتر، عرضه مستقیم دستکش ایمنی کار با حداقل قیمت صورت می‌گیرد.

خریداران عمده با استقبال از بازارهای ارزان قیمت دستکش ایمنی کار، تجارت پرسودی را برای خود رقم خواهند زد. عرضه مستقیم این محصول موجب حذف واسطه‌ها و سودجویان از بازار فروش این محصول نیز خواهد شد. برخی مراکز با فروش ویژه دستکش ایمنی درجه یک با قیمت‌های استثنایی و باور نکردنی در تلاش هستند، بازار فروش این محصول را در دست گرفته و بر سایر رقبا پیشی گیرند.

برخی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نیز شرایط خرید آنلاین و غیر حضوری دستکش ایمنی کار را برای خریداران عمده و جزء فراهم نموده‌اند. با کمی جستجو در اینترنت می توان فروشگاه‌های ارائه دهنده دستکش ایمنی را پیدا کرده و با مراجعه به سایت فروش آن‌ها، سفارش خرید خود را ثبت نمود.

دستکش ایمنی سفارشی در اسرع وقت به آدرس خریداران ارسال و تحویل آنان داده خواهد شد. خرید آنلاین این محصول خریدی آسان و بدون دغدغه خواهد بود. در خرید اینترنتی، هزینه‌های حمل و نقل و سایر هزینه‌های جانبی برای خریداران عمده کاهش پیدا کرده و خریدی مقرون به صرفه‌تر را تجربه خواهند کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید