قیمت دستکش کار چرمی در روزهای اخیر بسیار پایین و مناسب شده است. دستکش های مخصوص تعمیرات و کار در معدن از پارچه‌های متفاوت و باضخامت‌های گوناگونی تهیه می‌شوند پارچه هایی با کیفیت بالا که از هرگونه آسیب سطحی جلوگیری می کنند. دستکش‌های ایمنی مانند سایر دستکش‌ها، انگشت‌های دست را تا مچ پوشش می‌دهند و از آن ها در برابر عوامل گوناگون محفاظت می‌کنند.

قیمت باورنکردنی دستکش کار چرمی در بازار

چند کاربرد دستکش های ایمنی چرمی

چند کاربرد دستکش های ایمنی چرمی شعار اول همه کارکنان در هنگام کار است . این شعار این روزها به وفور در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و ساختمان‌های در حال ساخت شنیده می شود. رعایت نکردن این شعار صدمات و لطمات جدی و جبران‌ناپذیر مالی، جانی و … را به همراه دارد. رعایت ایمنی مستلزم وجود ابزار و تجهیزات مناسبو حرفه ای برای رعایت قوانین است. کار است. بسیاری از مشاغل نیازمند وسایل و تجهیزات بسیار ساده‌ای هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانند کار خود را ایمن‌تر و مطمئن‌تر پیش ببرند. دستکش و کلاه ایمنی از جمله وسایلی هستند که کارگران و افراد در هنگام کار، فعالیت، جوشکاری و برش چوب و فلزات حتما لازم است از آن استفاده کنند. دستکش‌های ایمنی مخصوص عمدتاً از پارچه‌های لاتکسی، پلاستیکی، نیتریل، پلی استر و نخ تولید می شوند و ضخامت آن‌ها از دستکش‌های معمولی بیشتر می باشد. برخی از آاین دستکش ها ضد آب، ضد برش و ضد لغزش هستند که بسته به کارایی آن ها جنس آن ها تعیین می شود. معمولاً رویه‌ی آن‌ها با قسمت درونی دسکش متفاوت است. در این دستکش‌ها در قسمت انگشت‌ها بیرون‌زدگی‌هایی ایجاد شده تا کارگران هنگام کارراحت اجسام را نگه دارند و از دست ان ها لیز نخورند. مدل های مختلف دستکش ایمنی و لاتکس ازنظر شکل تقریباً تا حدودی یکسان اند. تنها تفاوت ان ها در لایه‌ها و میزان قد دستکش است. برخی از آن‌ها تا آرنج کشیده می شوند و از چندین لایه تشکیل شده‌اند که مقاومت بالایی ایجاد می کنند. برای خرید و سفارش دستکشهای ایمنی بهتر است به نوع فعالیت و کار افراد استفاده کننده توجه شود. تا براساس نیاز ان ها دستکش موردنظر را سفارش دهند.

اطلاعاتی مفید درباره دستکش های ایمنی

اطلاعاتی مفید درباره دستکش های ایمنی

استفاده از دستکش ایمنی در انجام کار های سخت و خطرناک و حادثه خیز برای همه کارکنان بسیار اهمیت دارد و الزامی است. بیش از60% حوادثی که در در حین کار صورت می گیرد مربوط به استفاده نکردن از دستکش ایمنی و کلاه و تجهیزات دیگر است. دستکش های ایمنی دارای انواع مختلفی هستندکه هر کدام در جهت فعالیتی خاص تولید و استفاده می شوند. انگشتان دست نسبت به دیگر اعضا از اهمیت بالایی برخورزدار هستند. که درهنگام مواجهه با خطرات ناشی از برق گرفتگی ، تماس با مواد شیمیایی ، پارگی و بریدگی سوختگی ، سوراخ شدن و تماس با مواد بیولوژیکی و زیستی و همچنین در برابر دما های بسیار بالا، لازم است برای حفاظت و نگهداری از آنها از دستکش ایمنی مناسب استفاده کنیم.در سال ها ی اخیرانواع گوناگونی از دستکش ایمنی برای حفظ و نگهداری کارگران در برابر طیف گسترده ای از خطرات تولیدشده اند.ماهیت خطر و آسیب های ناشی در حین انجام عملیات، در انتخاب دستکش ها نقش بسیار موثری دارد. گستردگی و تنوع آسیب های شغلی ، انتخاب صحیح دستکش ایمنی را مشکل می کند. لازم است کارکنان از دستکش ایمنی مخصوص طراحی شده برای آسیب هایی که در محیط کاریشان ممکن است اتفاق بیافتد استفاده کنند زیرا که برای یک عملیات خاص طراحی و تولید شده اند، ممکن است در برابر سایر عملیات، حفاظت لازم را ایجاد نکند.به طور کلی می توان تجهیزات محافظت از دست ها را به 2دسته تقسیم کرد : دستكش ایمنی حفاظتی آستین های حفاظتی الزامات عمومی دستكش ایمنی از نظر محدوده ای از دست ها که لازم است حفاظت شود، به ساق کوتاه ، ساق متوسط (تاروی ساعد) و ساق بلند (تا روی آرنج) تقسیم می کنند. لازم است بدانید که دستکش های ایمنی بسته به میزان قابلیت تحرک مورد نیاز انگشتان به پنچ انگشتی، دو انگشتی و تك انگشتی نیز تقسیم می شوند. در برخی از انواع دستكش ایمنی به ویژه دستكش های حفاظتی در برابر حرارت و برخی مواد شیمیایی، از یک لایه آسترهای کتانی در جدار داخلی استفاده می کنند در انتخاب دستكش ایمنی جهت فعالیت های مختلف می توان از علایم مشخصه ثبت شده بر روی آدستکش هابرای مصارف گوناگون استفاده کرد. انواع دستکش ایمنی دستكش ایمنی زره دار: نوعی دستكش ایمنی است که با شبكه فلزی بافته شده از سیم های فولادی احاطه شده که برای حفاظت دست در برابر لبه های تیز مثل چاقو و یا کاترهای صنعتی استفاده می شوند و ضد برش فلزی ساق بلند هستند. دستکش ایمنی چرمی، لاستیكی ضخیم، کاموایی، اشبالتی، کف اشبالت پشت برزنتی و برزنتی کف ساده ی پر استفاده : دستكش های حفاظت در برابر ضربات مكانیكی به حسایب می ایند. بسته به میزان قابلیت تحرک مورد نیاز انگشتان و همچنین شدت صدمات احتمالی، جنس و قطر دستكش های ایمنی با هم فرق می کند.

دستكش ایمنی محافظ در برابر حرارت

دستكش ایمنی محافظ در برابر حرارت دستکش نسوز یووکس مدل k-basic extra از سری دستکش هایی است که مناسب افرادی است که با منابع حرارتی در تماس هستند. در معرفی دستکش نسوز یووکس مدل k-basic extra از سری دستکش هایی است که می تواند به خوبی از پوست انسان در برابر عوامل حرارتی شدید چون حریق محافظت کند. این دستکش نسوز از الیاف 100 درصد کولار تهیه شده است. لازم است بدانید این الیاف مصنوعی دارای بالاترین حد استحکام هستند بافت لایه ی درونی این دستکش ها از پنبه است و از روکش فلزی اضافی به عنوان تقویت کننده در براب رحریق استفاده کرده اند. دستکش های عایق حرارت تا دمای 250 درجه C را کنترل می کنند بدون اینکه کوچکترین اسیبی به پوست برسانند. علاوه بر آن از دستان در برابر اشیا تیز و برنده نیز به خوبی محافظت می کنند. دستکش نسوز یووکس مطابق با استاندارد (EN 388 (1 3 4 X مقاومت عالی دربرابر حرارت و پارگی و همچنین مقاومت خوب در برابر برش توسط لبه های تیز و برنده فلزات دارد. بافت این دستکش درشت است و به همین علت در برابر سایش و سوراخ شدگی مقاومت کمی دارد. دستکش نسوز یووکس جهت پردازش فلزات در صنایع فولاد , خودرو سازی , ریخته گری و … و همچنین صنایع شیشه و بلور و مشاغلی که دارای ریسک بالای بریدگی و سوختگی هستند مناسب می باشد.

فروش فوق العاده دستکش کار چرمی در سایزهای مختلف

فروش فوق العاده دستکش کار چرمی در سایزهای مختلف این دستکش‌های ایمنی در سایزهای مختلف کوچک، متوسط و بزرگ طراحی و عرضه می‌شوند.دقت کنید که بهتر است متناسب با سایز دست و انگشت‌های کارگران دستکش را انتخاب کنید که هنگام کار از دست خارج نشود. شرکت ما انواع محصولات ایمنی برندهای ایرانی و خارجی مانند ماتریکس matrix را به فروش می رساند.خریداران عمده می توانند با سفارش آن‌ها از یک خرید آنلاین و مطمئن لذت ببرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید