مراکزی که به صورت مستقیم، به فروش دستکش کار پاکستانی در طرح های مختلف می پردازند، این محصول را با قیمت استثنایی عرضه می کنند. البته قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن، بسیار مقرون به صرفه است. تولید کنندگان، قیمت دستکش کار پاکستانی موجود در بازار را، بر اساس نحـوه تولید، مواد اولیه بکار رفته در ساخت آن و شرایط اقتصادی، تعیین می کنند. اما به دلیل نوسانات موجود در بازار، ممکن است قیمت محصول ثابت نباشد. با مراجعه به نمایندگی های معتبر یا با استفاده از درگاه مجازی این مراکز، می توان از قیمت به روز این محصول و مواردی مانند لباس ضد چاقو، مطلع شد.

قیمت استثنایی دستکش کار پاکستانی در طرح های مختلف

نکات مهم هنگام انتخاب دستکش ایمنی مناسب

نکات مهم هنگام انتخاب دستکش ایمنی مناسب

برخی از کارگران و افرادی که شغل آنها نسبتا سخت و دشوار است و اغلب دستان آنها در معرض خطراتی از جمله بریده شدن، سوختگی و .. قرار دارد، باید از دستکش ایمنی مناسب و با کیفیت، استفاده کنند که نوع و جنس این دستکش نسبت به فعالیتی که انجام می دهند، انتخاب می شود. پس در قدم اول، افراد باید از خطرات احتمالی شغل خود آگاهی داشته باشند. دستکش های ایمنی، انواع مختلفی دارند و از مواد گوناگونی تولید می شوند. تراکم الیاف دستکش های ایمنی، بسیار زیاد است و در طراحی آن به صورت شیار دار، در افزایش قدرت چسبندگی آن، موثر است. انواع مختلف دستکش های ایمنی، با رعایت استانداردهای مربوطه تولید شده و مقاوم هستند. البته، استحکام برخی از آنها نسبت به نوع ضد برش، کمتر است. این محصول برای فعالیت های صنعتی سبک مثل مکانیکی، امور خدماتی و .. مناسب تر است.

پس مهم ترین نکته در انتخاب دستکش ایمنی مناسب، توانایی آن در حفظ سلامت کاربر و ایجاد اطمینان خاطر برای وی هنگام کار کردن با آن است. نکته مهم دیگر راحتی محصول در عین کارایی بالا است. کاربر نباید سنگینی محصول را در دستان خود حس کند و کار با آن نباید خللی در روند کاری وی ایجاد نماید. جنس و اندازه این محصول نیز از نکات قابل توجه هنگام خرید آن می باشد. همچنین، برخی از انواع دستکش ها دارای بند یا قسمتی فلزی برای محکم کردن دستکش بر رو دست هستند که همین مسئله کوچک، استفاده از آن را برای بسیاری از کارگران، راحت تر و جذاب تر نموده است.

معیارهای انتخاب دستکش ایمنی درجه یک

معیارهای انتخاب دستکش ایمنی درجه یک

دستکش ها، نقش به سزایی برای حفظ سلامت افراد، در برابر خطرات احتمالی ایفا می کنند. بنابراین کیفیت این محصول، بسیار حائز اهمیت است تا بتواند وظیفه خود را به خوبی انجام دهد. انتخاب دستکش مناسب با داشتن علم و آگاهی کافی از ویژگی های آن، از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه نمود. در ادامه به بررسی برخی از نکات مهم در انتخاب دستکش مناسب و با کیفیت، می پردازیم.

اگر از دستکش در محیط های آزمایشگاهی و بیمارستان ها استفاده می شود، باید جنس آن به گونه ای باشد که از تماس مواد شیمیایی و خطرناک با پوست دست جلوگیری کند. برای مثال، دستکش لاتکس، انتخاب مناسبی برای پزشکان، تکنسین های اتاق عمل و .. می باشد. ویژگی دیگر دستکش های باکیفیت، ضد برش بودن و استحکام بالای آنها است. این دستکش ها از بریده شدن دست توسط ابزار و وسایل تیز، جلوگیری می کند. معمولا از چرم و پلاستیک مقاوم برای ساخت آنها استفاده می شود. نکته بعدی، مقاومت دستکش در برابر حرارت است. جوشکار ها، آتش نشان ها و.. از این نوع دستکش ها استفاده می کنند که به دستکش کار آتش نشانی، معروف است. در برخی موارد هم نیاز است که دستکش ضد اسید باشد و در صورت تماس با مواد حلال، به پوست آسیبی نرسد. لازم است در هنگام خرید این محصول، به نکات فوق دقت فرمایید.

معرفی انواع دستکش های ایمنی

معرفی انواع دستکش های ایمنی

در این مطلب، به نکاتی درباره انواع دستکش های ایمنی اشاره خواهیم کرد.

برخی از انواع دستکش های ایمنی، پارچه ای هستند که از دستها در برابر تماس مواد شیمیایی با پوست، کثیفی و گرد غبار و انتقال بیماری، محافظت می کنند. البته برای کارگران و افرادی با شرایط سخت کاری، مناسب نیست. دستکش های چرمی، نوع دیگری از دستکش ها هستند که مقاومت آنها در برابر مواد شیمیایی بیشتر است، چسبندگی خوبی دارند و انعطاف پذیر هستند. دستکش لاتکس نیز نوعی از دستکش است که در برابر پارگی مقاومتی ندارد و ویژگی خوب آن، انعطاف بالا و راحتی استفاده از آن، است. اغلب پزشکان از این نوع دستکش ها استفاده می کنند. البته، دستکش لاستیکی بوتیل نیز، برای کار با مواد شیمیایی، مناسب ترین گزینه است. یکی از بهترین نوع دستکش ها، دستکش کولار است که مقاومت بسیاری در برابر پارگی و حرارت دارد. از دیگر انواع دستکش کار می توان به دستکش ضد اسید، دستکش جوشکاری دولایه، دستکش ضد حلال و دستکش نسوز صنعتی، که به صورت تخصصی تر برای مشاغل خاصی تولید می شود، اشاره کرد.

از انواع دیگر دستکش ها، دستکش ضد برش است. دستکش ضد برش روکشی دارد که از مواد طبیعی و مرغوب و در اغلب موارد از جنس لاتکس است. غالبا رنگ رویه آن، آبی است. در ساخت و تولید آن، تمامی استاندارد های اروپایی، رعایت شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی، بریدگی، سایش و.. دارد. این دستکش به گونه ای ساخته می شود که اشیا بر روی آن نلغزند و ثابت بمانند. این دستکش انتخاب خوبی برای افراد شاغل در صنایع ساختمانی، باغبانی و حمل و نقل و .. می باشد.

توزیع دستکش کار پاکستانی با نازلترین قیمت

توزیع دستکش کار پاکستانی با نازلترین قیمت

دستکش کار پاکستانی، با طرح های مختلفی به بازار عرضه می گردد. یکی از بهترین انواع این محصول عبارت اند از، دستکش مشبک زنجیری با زنجیری فلزی که اغلب برای راحتی کار از فلزی کوتاه در ساخت آن استفاده می شود. برای خرید دستکش کار پاکستانی و یا لباس کار جین با نازلترین قیمت، روش های مختلفی وجود دارد. می توان با مراجعه به سایت توزیع کنندگان این نوع دستکش، هر تعداد از این محصول را سفارش داد. این مراکز فروش برای جذب مشتری این امکان را به آن ها می دهند که در صورت نارضایتی، کالا را مرجوع کرده و مبلغ خود را دریافت کنند. در این مراکز، محصولات تولیدی به صورت مستقیم و غیر مستقیم توزیع می شوند و نحوه توزیع این نوع کالا ها، در قیمت نهایی آن تاثیر زیادی دارد. تولیدکنندگان انواع دستکش، برای رفاه حال مشتریان، شرایطی را فراهم کرده اند تا مشتری بدون نیاز به صرف هزینه اضافی و اتلاف وقت، سفارش خود را ثبت نماید. همچنین مشتری می تواند مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت نماید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید