دستکش برق فشار متوسط با کمترین قیمت از فروشگاه های معتبر عرضه انواع دستکش های ایمنی قابل خریداری می باشند. این مدل از دستکش ها در شش کلاس مختلف تولید شده که کلاس صفر به دستکش عایق برق با فشار ضعیف اختصاص می یابد. برای اموری که با فشار قوی برق سروکار دارند، دستکش برق با کلاس بالاتر نیاز خواهد بود. شرکت های رجلتکس و سکورا از جمله معتبرترین تولیدکنندگان خارجی دستکش های ضد برق هستند.

فروش ویژه دستکش برق فشار متوسط با کمترین قیمت

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار ضخیم

با بهترین نوع دستکش برق کاری آشنا شوید

با بهترین نوع دستکش برق کاری آشنا شوید نمی توان حذف الکتریسیته را در زندگی روزمره متصور شد. اکثر لوازم و تجهیزاتی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند، دارای ولتاژهای متفاوتی از برق بوده و به طور کلی بدون الکتریسیته هیچ کارایی ندارند. اما نباید فراموش کرد که بار الکتریکی خطرات مخصوص به خود را دارد و باید در مواجه با آن نهایت نکات ایمنی را مورد توجه قرار داد.

اگر بنا باشد از لوازم الکتریکی مختلف در فعالیت های روزانه استفاده کنید، به دلیل آنکه توسط پوشش های نارسانا به خوبی محافظت شده اند، هیچ خطری متوجه کاربر نخواهد بود. اما آن دسته از افرادیکه به کار تعمیرات، نصب و راه اندازی ابزارالات الکترونیکی مشغول هستند، حتما باید از دستکش ضد برق استفاده کنند. چنین محصولی برای مواردی با فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی برق به طور جداگانه طراحی و ساخته می شوند.

بهترین نوع از دستکش برق کاری دارای مشخصاتی است که به طور کلی به آنها اشاره می کنیم:

بیشتر بخوانید: خرید دستکش صنعتی گیلان

بررسی ضرورت استفاده از دستکش برق کاری

بررسی ضرورت استفاده از دستکش برق کاری آمارهای مربوط به حوادث کار نشان می دهد، نزدیک به نیمی از حوادث رخ داده، به طور مستقیم با دستان در ارتباط بوده و این عضو بیش از سایرین مورد آسیب قرار گرفته است. اما در مورد برق گرفتگی، انتقال ولتاژ خطرناک به بدن انسان از طریق دستها موجب می شود تا استفاده از دستکش های برق کاری به طور مستقیم با حفظ جان فرد در ارتباط باشد.

طبق اعلام نهادهای بهداشتی، ولتاژی بالاتر از عدد 50 برای جان انسان خطرناک است و حتما در مواجه با چنین ولتاژی باید از دستکش عایق برق استفاده شود. این مدل دستکش از فرد در برابر شوک های الکتریکی محافظت کرده و علاوه بر حفاظت در برابر برق گرفتگی، تا حد زیادی جان فرد مصرف کننده را در امان نگه می دارد. در کارهایی که به طور مستقیم با سیم های زنده، کابل ها ، ترانسفورماتورها و … سروکار دارند، استفاده از این نوع پوششی کاملا ضروری است.

هنگام برق گرفتگی خفیف، سوختگی در ناحیه ای که با ولتاژ تماس پیدا کرده، احساس خواهد شد. اما اگر برق گرفتگی شدیدتر باشد، سوختگی جدی تر خواهد بود. علاوه بر این، برق گرفتگی می تواند موجب پرت شدن مصدوم شده و اگر فرد در ارتفاع مشغول به کار بوده باشد، پس از برق گرفتگی ممکن است به پایین سقوط کرده و دچار آسیب های متعددی دیگری مانند شکستگی هم بشود.

آنچه در هنگام مواجه با فردیکه دچار برق گرفتگی شده اهمیت دارد، میزان ولتاژ، نوع جریان، مسیر برق که از بدن عبور کرده و همچنین مدت زمان تماس فرد با منبع الکتریکی است. برق گرفتگی می تواند با علائمی از قبیل مشکلات تنفسی، تشنج، سردرد، سوختگی، از دست رفتن هوشیاری و … همراه باشد. هر کدام از این علائم ممکن است در شکل حاد بروز کرده و فرد را با مشکلات جدی مواجه سازد.

به همین دلیل استفاده از پوششی ساده مانند دستکش برق کاری می تواند به حفظ جان یک انسان، منتهی شود.

بیشتر بخوانید: فروش دستکش کار مونتاژ

تمهیدات لازم جهت صادرات دستکش برق کاری

تمهیدات لازم جهت صادرات دستکش برق کاری در بازارهای جهانی مدل های متعدد و با کیفیتی از دستکش برق کاری توسط برندهای مطرح در حال ساخت و فروش می باشند. طی سال های اخیر، تولیدکنندگان ایرانی هم پا به عرصه طراحی و ساخت انواع مرغوب و درجه یک دستکش برق کاری گذاشته و با ارائه محصولات در سطح استانداردهای جهانی و با قیمتی ارزانتر از نمونه های خارجی، مشتریان زیادی خارج از مرزها پیدا کرده اند.

برای موفقیت در صادرات دستکش برق کاری، باید به چند نکته اساسی توجه ویژه شود. به طور اختصار می توان تمهیدات لازم جهت صادرات چنین محصولی را به شرح زیر توضیح داد:

بیشتر بخوانید: تولید دستکش سیلیکونی نسوز

توزیع بی واسطه دستکش برق فشار متوسط در معتبرترین فروشگاه

توزیع بی واسطه دستکش برق فشار متوسط در معتبرترین فروشگاه توزیع بی واسطه دستکش برق فشار متوسط در معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده انواع لباس ایمنی کار انجام می گیرد. فروشندگان اصلی در این مراکز، آمادگی دارند مشاوره و راهنمایی های لازم را برای انتخاب بهترین نمونه از دستکش برق کاری به مشتریان ارائه دهند تا محصولی با بالاترین کاربرد، کیفیت و قیمت مناسب را خریداری کنند.

فروش ویژه دستکش برق فشار متوسط با کمترین قیمت از سوی شرکت پخش معتبر انجام می گیرد که محصولی با ضمانت کیفیت را به دست مصرف کنندگان در شهرهای مختلف کشور می رساند. با سفارش عمده دستکش برق فشار قوی و یا فشار متوسط، می توان از تخفیفات ویژه ای بهره مند شده و در هزینه نهایی، صرفه جویی چشمگیری به عمل آورد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید