دستکش کار زمستانی در بسیاری از فروشگاه های عرضه لباس و پوشاک به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می شود. قیمت این دستکش ها با توجه به جنس و مواد به کار رفته در آن ها تغییر زیادی می کند. اما اگر اگر به دنبال یک قیمت استثنایی هستید می توانید به سایت هایی که در زمینه فروش پوشاک زمستانی و پوشاک کار فعالیت می کنند مراجعه کرده و انواع قیمت ها را مشاهده و به دلخواه خریداری کنید.

فروش فوق العاده دستکش کار زمستانی با قیمت استثنایی

صفر تا صد مراحل صادرات دستکش از ایران

صفر تا صد مراحل صادرات دستکش از ایران کشور ایران توانسته است با استفاده از مواد اویه با کیفیت، محصول مرغوبی را در بازار های جهانی ارائه دهد و مشتریان زیادی را به خود جذب کند. ایران تولیدات خود را پس از طی کردن چرخه تولید و بسته بندی با استفاده از ماشین هایی همچون کامیون ها روانه کشور های مبدا می کند. این کامیون ها در گمرک بازرسی شده و در صورت عدم مشکل، مجوز عبور گرفته و به بازار های دیگر کشور ها ارسال می شوند.

البته برخی از برند ها و شرکت ها محصولات خود را برای مشتریان از راه های دریایی و هوایی ارسال می کنند و از طریق این صادرات ها سود خوبی به دست می اورند. کشور های وارد کننده این کالا، از آن برای کار در ساختمان ها و در کارخانه های تولید انواع مصالح ساختمانی استفاده می کنند زیرا جنس دستکش ها به گونه ای است که باعث می شود پوست شما در معرض مضرات مصالح ساختمانی قرار نگیرد.

دستکش های تولیدی ایران به دلیل کیفیت بالایی که دارند توانسته اند در بازار های جهانی جایگاه ممتازی را به دست اورد و متقاضیان زیادی را شامل شود. همچنین با گسترش خط تولید خود موفق شده است علاوه بر پاسخگویی به متقاضیان داخلی، مشتریان خارج از کشور را نیز پاسخگو باشد و رضایت ان ها از کیفیت محصول را به دست اورد.

سه مورد از مشخصه های دستکش با کیفیت

سه مورد از مشخصه های دستکش با کیفیت دستکش زنجیری با کیفیت خصوصیت ها و ویژگی هایی دارد که در اینجا به برخی از ان ها اشاره خواهیم کرد. از جمله مهم ترین ویژگی های یک دستکش باکیفیت، مقاومت در برابر پاره شدن و ساییدگی است که این امر با کشش بیشتر دستکش پارچه ای همراه است. البته این به آن معنا نیست که هر دستکشی که دارایی قابلیت کشش باشد قطعا مقاوم و مرغوب است.

کشش دستکش تا حدی خوب است و از قابلیت های مرغوبیت به شمار می رود که سبب گشاد شدن دستکش نشود. از دیگر ویزگی های یک دستکش کار ساختمانی با کیفیت می توان به پلاستیکی بودن مواد ناحیه کف دست اشاره کرد زیرا اگر پارچه ای باشد به راحتی پاره شده و پوست شما نمایان می شود.

یک دستکش با کیفیت در قسمتی که روس پشت دست را می پوشاند منافذی دارد تا به پوست هوارسانی شود و دست داخل دستکش عرق نکند. اگر دست عرق کند باعث دلزدگی کارگران و لیز شدن کف دست شود که امری ناخوشایند است. علاوه بر این دستکش ها باید ضخامت مناسب را داشه باشد تا بتواند در برابر ضربه خوردن مقاوم باشد و به راحتی پاره نشود و در زمستان گرم باشد.

برای کار در روز های آفتابی که هوا گرم بوده و کارگران معمولا در معرض نور خورشید کار می کنند می توان از دستکش سفید رنگ استفاده کرد تا ندر خورشید را به میزان زیاد جذب نکند و دست در داخل دستکش عرق نکند. این کار سبب می شود تا دستان شما که به صورت مداوم فعالیت می کنند در اثر گرمای زیاد خشک و دچار سوزش نشوند.

استان هایی همچون تهران، خراسان رضوی و مازندران و … از کارخانه های تولید دستکش برخوردار هستند که محصولات با کیفیتی را با استفاده از مواد اولیه خوب و سالم تولید کرده و سپس روانه بازار های داخلی و خارجی می کنند. بیشترین تولید دستکش کار در ایران را استان تهران شامل می شود که با دارا بودن از کاخانه های وسیع و کارگران زیاد هر ساله بخش عمده تولید این محصول را عهده دار است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع دستکش تولید ایران

عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع دستکش تولید ایران عوامل بسیار زیادی بر قیمت دستکش های تولید شده در ایران تایر گذار است برای مثال اگر در تولید دستکش از مواد اولیه عالی استفاده شود و محصول تمامی ظرفیت های یک دستکش با کیفیت را شامل شود قطعا از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. اما اگر در تولید ان مواد اولیه بدون کیفیت استفاده شود و دستکش کارایی کافی را نداشته باشد، مسلما قیمت کمتری نیز خواهد داشت.

افزایش قیمت ارز هم از دیگر عوامل تاثیر گذار است که سبب می شود نه تنها قیمت دستکش بلکه قیمت بسیاری از کالا ها افزایش پیدا کند. علاوه بر این هزینه حمل و نقل و ارسال محصولات تولید شده به نقاط مختلف کشور و صادر کردن ان به کشور های مختلف باعث می شود بر قیمت دستکش ها افزوده شود.

قیمت بسیاری از مواد اولیه که برای تولید دستکش کار ضروری هستند به دلایلی همچون فراوانی دچار تغییر و نوسان می شود به همین علت ها قیمت دستکش دائما یکسان نیست و در تمامی نقاط مشخص و به صورت دقیق معین نیست. بنا بر این عوامل قیمت محصول تولید شده توسط کارخانه ها و کارگران ایرانی متغیر است.

عرضه مستقیم دستکش کار زمستانی باکیفیت در بازار تهران

عرضه مستقیم دستکش کار زمستانی باکیفیت در بازار تهران دستکش کار زمستانی پاکستانی و ایرانی در اکثر نقاط کشور به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می شود. همچنین تعداد محدودی از مراکز عرضه پوشاک زمستانی، این محصول را به فروش می رسانند. بازار تهران یکی از بازار هایی است که این محصول را با کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد و در این زمینه عملکرد خوبی داشته است.

تعداد زیادی از افرادی که کارخانه خای تولید مصالح ساختمانی دارند باید برای کارگران خود دستکش کار تهیه کنند و مجبور هستند خرید عمده انجام دهند. این افراد می توانند به شرکت ها و یا بازار های فروش مراجعه کنند و این محصول را به تعداد دلخواه خریداری کنند. برای خرید به صورت عمده بازار فروش تهران از بهترین فروشندگان است که کیفیت دستکش ها را تضمین می کند.

وب سایت های اینترنتی وجود دارند که در کنار عرضه پوشاک زمستانی و لباس کار، دستکش کار زمستانی را نیز عرضه می کنند. شما با مراجعه به این سایت ها می توانید خرید خود را به شکل عمده یا خرده انجام دهید و در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرید. با این کار بدون صرف وقت زیاد می توانید انواع قیمت ها را مشاهده و بهترین ان ها را انتخاب کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید