فروش دستکش صنعتی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از طریق مراکز معتبر به صورت آنلاین و مستقيم انجام می شود. دستکش های ایمنی صنعتی دارای انواع مختلفی می باشند و کسب اطلاعات لازم درباره قیمت و ویژگی های موجود در این کالا از طریق اینترنتی برای مشتریان فراهم می باشد. خریداران می توانند بعد از آگاهی از قیمت دستکش صنعتی به صورت بی واسطه خرید خوبی را تجربه نمایند. حذف واسطه ها و خرید کلی از مراکز فروش و توزیع این محصول در برگیرنده ی هزینه ی ارزان و مناسبی برای خریداران می باشد.

فروش فوق العاده دستکش صنعتی باکیفیت در مراکز معتبر

همه چیز درباره انواع دستکش ایمنی

همه چیز درباره انواع دستکش ایمنی

دستکش های ایمنی دارای انواع مختلفی از جمله دستکش ایمنی عایق برق، دستکش ایمنی ضد برش فلزی، دستکش ایمنی ضد مواد شیمیایی و اسیدی، دستکش ایمنی آتش نشانی، دستکش ایمنی چرمی، دستکش ایمنی جوشکاری و غیره می باشد. هر فرد با توجه به نوع فعالیت خود می تواند از این دستکش ها استفاده نماید.

علائم اختصاری که بر روی این کالا درج شده است نشان از تست کیفیت محصول دارد. برای مثال درج EN 374 نشان دهنده ی تست دستکش ایمنی در برابر مواد شیمیایی می باشد. EN 388 نشان از تست دستکش ایمنی در برابر برش می باشد. دستکش های ایمنی دارای ساق های مختلفی از جمله ساق کوتاه، ساق توسط و ساق بلند هستند که هر فرد با توجه به نوع فعالیت خود و کار با ابزار آلات مختلف اقدام به خرید این محصول می نماید.

جنس انواع مختلف دستکش ایمنی با یکدیگر متفاوت می باشد. جنس مواد به کار رفته در تولید دستکش ایمنی می تواند از پنبه، چرم، کتان، مواد پلیمری مانند بوتیل، ویتون نیتریل و پی وی سی ، و لاتکس می باشد. خریداران باید در هنگام خرید این کالا به نکات مختلفی از جمله سایز و اندازه دستکش ایمنی توجه نمایند. سایز دستکش باید به صورتی باشد که مصرف کننده بتواند به راحتی ان را استفاده نماید.

از مواردی دیگری که خریداران باید به آن توجه نمایند میزان مقاومت دستکش در برابر مواد شيميايی، اسیدی می باشد. میزان مقاومت و دوام دستکش ایمنی در برابر حرارت و همچنین سرما و جریان الکتریکی نیز از دیگر عوامل مهم در انتخاب این کالا محسوب می شود. وزن کم و سبک دستکش و همچنین عدم ایجاد حساسیت و جلوگیری از عرق نمودن دستان در هنگام استفاده از دیگر عوامل مهم در خرید و انتخاب این محصول به شمار می‌رود.

دستکش ایمنی زره دار با توجه به کیفیت بالا و بافت محکمی که دارد از دستان شما در برابر بریدگی و سایش محافظت می کند. این نوع دستکش ایمنی به دلیل ساختار فولادی که دارد برای کار با ابزار آلات تیز و برنده و مشاغلی همچون قصابی، شیشه بری مناسب می باشد. کشتارگاه نیز از دستکش ایمنی زره دار استفاده می کنند.

دستکش ایمنی مقاوم در برابر مواد شیمیایی

دستکش ایمنی مقاوم در برابر مواد شیمیایی

دستکش ایمنی مقاوم در برابر مواد شیمیایی از مواد اولیه ی خاصی تهیه و تولید شده است. مشاغل مختلفی از دستکش ایمنی ضد اسید استفاده می کنند. افرادی که در آزمایشگاه ها کار می کنند و با مواد شیمیایی قلیایی و اسیدی سرو کار دارند از این نوع دستکش استفاده می نمایند. کاربرد دیگر دستکش ایمنی ضد اسید در صنعت آبکاری، کار در معدن، مراکز درمانی و بیمارستانی، پالایشگاه ها و افرادی که با روغن و حلال های نفتی سرو کار دارند نیز از این محصول استفاده می نمایند.

از جمله مواد به کار برده شده در تولید این نوع دستکش می توان به لاتکس، نورفویل، نیتریل، نئوپرن، بوتیل، پلی وینیل کلرید، ویتون و پلی وینیل الکل اشاره نمود. دستکش ضد اسید تولید شده از این مواد دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن، سایش و پارگی دارا می باشند. دستکش های ایمنی با توجه به عوامل و فاکتورهای مختلفی مورد امتحان قرار می گیرند.

از جمله تست های انجام شده بر روی دستکش های ایمنی صنعتی می توان به تست تحمل آن ها در برابر مواد اسیدی و شیمیایی، میزان نشت و همچنین نفوذ مواد به این کالا اشاره نمود. هر کدام از دستکش های ایمنی ضد اسید با توجه به مواد به کار رفته در تولید آن ها در برابر مواد مختلف دارای مقاومت های گوناگونی می باشند.

محافظت از دست ها حین کار بوسیله دستکش ایمنی

محافظت از دست ها حین کار بوسیله دستکش ایمنی

دستکش ایمنی در مشاغل گوناگون به کمک افراد می آید. استفاده از دستکش ایمنی از بروز خطرات احتمالی و به خطر افتادن جان افراد پیشگیری می کند. افرادی که با برق و سیم و کابل های الکتریکی و دیگر تجهیزات برقی کار می کنند بهتر است برای کاهش خطر از دستکش ایمنی عایق برق استفاده نمایند. ولتاژ های این دستکش ها مختلف است و افرادی که با ولتاژ برق قوی و یا ضعیف کار می کنند در هنگام انتخاب و خرید این نوع دستکش به این نکته توجه نمایند.

افرادی که با ابزار آلات تیز سرو کار دارند و امکان وارد شدن آسیب به ساق دست آن ها زیاد است باید از دستکش ایمنی فلزی زنجیری ساق بلند استفاده نمایند. این نوع دستکش مناسب استفاده در کشتارگاه ها و همچنین شغل قصابی می باشد. داشتن سگک تنظیم و جنسی بادوام در برابر ضربه از ویژگی های خوب دستکش فلزی زنجیری محسوب می شود.

محافظت از دست ها حین کار به وسیله ی دستکش ایمنی باعث حفظ جان افراد و دور شدن خطر می شود. به منظور همین انر استفاده از دستکش ایمنی برای مشاغل مختلف توصیه می شود. افرادی که در صنعت جوشکاری و برشکاری مشغول به کار هستند نیز باید از این دستکش استفاده کنند تا از وارد شدن صدمه و آسیب به دستان خود جلوگیری نمایند. کار در آزمایشگاه، پالایشگاه و بیمارستان نیز نیازمند به کارگیری دستکش ایمنی می باشد. دستکش ضد اسید مناسب کار در این محیط ها است.

قیمت استثنایی دستکش صنعتی در رنگ های مختلف

قیمت استثنایی دستکش صنعتی در رنگ های مختلف

برای کاهش در هزینه های اقتصادی خود و صرف هزینه ی مقرون به صرفه برای خرید دستکش صنعتی در رنگ های مختلف بهتر است از روش سفارش و خرید آنلاین استفاده نمایید. قیمت استثنایی دستکش صنعتی از طریق اینترنتی سبب جذب خریداران شده است. از مزایایی خرید دستکش صنعتی به صورت مستقیم و بدون واسطه صرف هزینه ی کمتر و ارزان تر می باشد. حذف دلالان و خرید کلی دستکش صنعتی در انواع مختلف و رنگ های گوناگون از طریق این روش باعث شده است تا خریداران زیادی اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود از طریق آنلاین نمایند. پرداخت مبلغ کمتر در خرید مستقیم به نفع خریداران تمام می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید