فروش دستکش ایمنی ساختمانی به قیمت عمده و بدون واسطه در بهترین کیفیت ها انجام می شود که به دلیل ارزان بودن محصول مشتریان زیادی به این سمت سوق پیدا کرده اند و توانسته اند به بهترین نحو ممکن نیاز خود را رفع کنند. این دستکش مطابق با استانداردها و از بهترین مواد اولیه تولید شده که مشتری می تواند آن را با اطمینان بالایی از کیفیت ها و قیمت ها تهیه کند.

فروش دستکش ایمنی ساختمانی به قیمت عمده

کشورهای خریدار دستکش ایمنی به صورت عمده

کشورهای خریدار دستکش ایمنی به صورت عمده کشورهای خریدار دستکش لاتکس عراق, افغانستان و دیگر کشورهای همسایه می باشد که این محصول از راه دریایی, هوایی و زمینی به این مناطق صادرات می شود. با توجه به سختی صادرات هر محصول مطابق با قوانین و استانداردهای بین المللی، لذا تولیدکنندگان باید ابتدا به موضوع استانداردسازی محصولات مطابق با قوانین بین المللی بپردازند. برای مثال هنگام واردات کالا به عراق باید علامت لاتین و عربی روی آن نوشته شود.

در صورتی که گمرک عراق کالا را از نظر مشخصات قبول نکند، عودت داده می شود. ورود کالاهایی مانند دستکش به کشور ممنوع است. به طور کلی، دستکش های ساختمانی، دستکش های کارگری، دستکش های خانگی و دستکش های پزشکی پرمصرف ترین کالاها در عراق هستند. همچنین از آنجایی که ایران توانایی و فناوری تولید دستکش را دارد، این فرصت استثنایی برای صادرات دستکش به عراق و کسب درآمد برای کشورمان است.

ایران از نظر دانش فنی و حرفه ای در زمینه تولید دستکش لاتکس یکی از بهترین ها در منطقه می باشد. همچنین با توجه به فراوانی مواد اولیه دستکش پلاستیکی در ایران، قیمت تمام شده آن در ایران پایین است. از طرفی کیفیت نمونه های ایرانی با توجه به آخرین تکنولوژی و تجهیزات تولید قابل قبول است. بنابراین می توان صادرات این محصول را از ایران به خلیج فارس و همچنین به منطقه آسیایی گسترش داد.

مزایای دیگری که صادرات از ایران را تسهیل کرده, آبراه های منطقه ای و بین المللی است که از طریق آنها می توان تبادلات بین المللی را تسریع کرد. یکی از مشکلاتی که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند، عدم حمایت مناسب مسئولان در این زمینه است. بی ثباتی قیمت مواد اولیه یکی دیگر از مشکلات عمده دستکش سازان، تجار و فعالان این حوزه است.

موضوع مهم دیگری که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، ناآشنایی برخی مدیران با فرآیند تولید و صادرات است و آن دسته از مسئولانی که از مصوبات و برنامه ریزی های غیرکارشناسانه آنها بی خبرند، همواره خسارت های جبران ناپذیری را به تولیدکنندگان و تجار وارد می کنند.

نحوه صادرات دستکش ایمنی از راه دریایی

نحوه صادرات دستکش ایمنی از راه دریایی صادرات دستکش ایمنی از راه دریایی از کارآمدترین راه برای حمل و نقل کالا در سراسر جهان است و هر ساله جهان بالاترین نرخ حمل و نقل دریایی را دارد. این روش نسبت به سایر روش های حمل و نقل مزایای زیادی دارد. کشتی های باری بزرگ برای افزایش ظرفیت بار خود طراحی شده اند و تقریباً هر کشتی غول پیکری می تواند هزاران کانتینر را حمل کند. حمل و نقل دریایی استاندارد اقتصادی تر و ایمن تر نسبت به سایر روش ها است.

حمل و نقل محموله های بسیار سنگین از طریق زمین، قطار یا هواپیما دشوار است، اما حمل و نقل آن از طریق دریا آسان است. لذا حمل و نقل دریایی نسبت به سایر روش ها ارزان تر است، بنابراین صاحبان بار و شرکت ها می خواهند کالاهای خود را از طریق آب حمل کنند. می توان گفت که بیشتر تجارت و حمل و نقل از طریق دریا و آب های آزاد صورت می گیرد.

امروزه ٩٠ درصد کالاهای صادراتی از طریق دریا ارسال می شود و یکی دیگر از مزیت های حمل و نقل دریایی حمل و نقل کالا در مقادیر تراژ بالا است. محموله های نسبتاً سنگین را می توان به راحتی با کشتی باری از یک بندر به بندر دیگر به خارج از ساحل منتقل کرد.

قبل از صادرات محصولاتی مانند دستکش صنعتی به کشورهای هدف، باید مشخصات، قوانین بین المللی و استانداردهای آن کشور را بشناسید. اگر این قوانین را رعایت نکنید، کالاهای صادراتی شما ممکن است بازگردانده شوند. برای اخذ مجوز صادرات مدارکی از قبیل داشتن کارت بازرگانی معتبر، داشتن پروانه صادرات، گواهی استاندارد، مجوزات لازمه و بسته بندی استاندارد کالای صادراتی مورد نیاز است.

مهم ترین عواملی که بر کیفیت دستکش ایمنی تاثیر دارد

مهم ترین عواملی که بر کیفیت دستکش ایمنی تاثیر دارد

  1. دارای مقاومت در برابر ضربه مکانیکی است و در مقابل کار مانع ایجاد نکند.
  2. دارای مقاومت حرارتی بالا است برق را عبور ندهد.
  3. ضربه گیر است و ارتعاشات ناشی از کار با وسایل مکانیکی را کم می کند.
  4. مقاوم در برابر مواد شیمیایی و رادیواکتیو بوده و در برابر مواد شیمیایی مقاوم بوده و دچار تجزیه و واکنش نشود.
  5. دستکش های ایمنی نباید باعث واکنش های آلرژیک در دست شوند و برای سایز های مختلف دست مناسب باشند.
  6. باید به راحتی پوشیده شود و هوا را به خوبی تهویه کند به گونه ای که از تعریق دست ها جلوگیری کنید.
  7. از ساییده و چروک شدن خودداری کند و انعطاف پذیر باشد.

خرید ارزان دستکش ایمنی ساختمانی در بسته های مختلف

خرید ارزان دستکش ایمنی ساختمانی در بسته های مختلف خرید ارزان دستکش ایمنی ساختمانی در بسته های مختلف سبب شده مشتری بتواند محصول را باصرفه تر بدست آورد چون عرضه مستقیم سبب کاهش قیمت ها به میزان قابل توجهی شده است. همچنین به دلیل تنوع در جنس ها و مدل های مختلف نیاز تمامی مشتریان پوشش داده می شود و مشتری می تواند بر اساس نیاز خود و کاربردی که نوع دستکس ها دارند آن ها را تهیه کنند. همچنین به دلیل کیفیت های درجه یک آن ها مشتریان رضایت کاملی از خرید خود داشته اند و از مشتریان دائمی آن شده اند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید