دستکش کار سایز لارج در مدل های ضد سایش، ضد برش، ضد برق و … در بهترین کیفیت برای عرضه به مشتریان تولید می شود. فروش اینترنتی دستکش کار صنعتی با بیشترین تخفیف و در رنگ های متنوع مشکی، قرمز، زرد و … توسط فروشگاه های آنلاین معتبر در حال انجام می باشد. این مدل از دستکش برای استفاده در مشاغل پرخطر به شکلی حرفه ای طراحی شده است و سلامت دستان را به خوبی تضمین می کند.

فروش اینترنتی دستکش کار سایز لارج با بیشترین تخفیف

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستکش کار

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستکش کار یکی از نکات مهم هر شغل و حرفه ای، توجه به نکات ایمنی و سلامت کارگران می باشد. مشاغل بسیاری هستند که ممکن است در آنها خطرات بالقوه ای سلامت کارکنان را مورد تهدید قرار دهند. استفاده از انواع لباس ایمنی کار می تواند تا حد چشمگیری از آسیب های ناشی از این خطرات کاسته و ایمنی بیشتری را برای کارگران فراهم سازد.

دستکش های صنعتی و آنهایی که برای مشاغل مختلف طراحی شده اند، قدم نخست برای حفظ سلامت و ایمنی کارگران در حین کار هستند. این دستکش ها انواع مختلفی داشته و هریک در برابر نوعی از آسیب، مقاوم سازی شده اند. با مراجعه به بازار و اقدام برای خرید دستکش کار، متوجه تنوع بالای این محصول و قیمت گذاری های متفاوت آن خواهید شد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستکش کار عبارتند از:

  1. جنس: برحسب نوع کاربرد دستکش کار، از جنس های متفاوتی برای ساخت آن استفاده می شود. قیمت هر کدام از دستکش ها براساس مواد به کار رفته برای ساخت آنها تعیین خواهد شد. دستکش های ضد سایش برزنتی، دستکش های لاتکس ضد حرارتی و یا دستکش های زنجیر فولادی ضد ضربه و ضد برش، قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.
  2. نوع کاربرد: ممکن است دستکش کار به نحوی ساخته شود که در برابر چند خطر متفاوت، ایمن سازی شده باشد. تعداد کاربردهای دستکش کار بر نحوه قیمت گذاری آن تاثیر خواهد گذاشت.
  3. ایرانی یا خارجی: مدل های متنوعی از دستکش های کار تولید داخل و یا وارداتی در بازار قابل خریداری هستند. به دلیل بالا رفتن نرخ ارز، دستکش های خارجی قیمت بالاتری دارند. با توجه به اینکه انواع دستکش های کار ایرانی هم از کیفیتی بالایی برخوردار هستند، توصیه می شود از نمونه های ایرانی خریداری تا در هزینه ها صرفه جویی بیشتری شود.
  4. تعداد: مشتریانی که دستکش کار را در تعداد عمده خریداری می کنند، از قیمت ارزانتر آن بهره مند می شوند. همواره سفارشات انبوه مقرون به صرفه تر بوده و قیمت پایین تری در مقایسه با سفارشات خرد دارند.
  5. نحوه خرید: با خرید مستقیم از فروشندگان اصلی، دستکش کار با قیمت ارزانتری به مشتری عرضه خواهد شد. نحوه سفارش که می تواند از مرجع اصلی فروش انواع لباس کار یا واسطه ها باشد، تاثیر مستقیمی بر قیمت گذاری دستکش دارد.

مشخصات مهم دستکش باکیفیت تولید شده در ایران

مشخصات مهم دستکش باکیفیت تولید شده در ایران کارخانه ها و برندهای مختلفی در کشورمان به کار تولید و عرضه انواع دستکش باکیفیت کار مشغول هستند که محصولات آنها از کیفیت بالایی بهره می برند و در سطح گسترده ای به دیگر کشورهای جهان صادر می شوند. دستکش های کار تولید شده در کشورمان دارای تمامی استانداردهای ملی بوده و نمونه های صادراتی آنها، از استانداردهای بین المللی هم برخوردار هستند.

همین کیفیت بالا و تنوع در تولیدات موجب شده تا مصرف کنندگان ایرانی از خرید دستکش های کار خارجی که اغلب دارای قیمت بالایی هستند، بی نیاز شده و بتوانند بهترین مدل را که هماهنگی کاملی با خواسته آنها دارد، از میان نمونه های ایرانی انتخاب و خریداری کنند. مشخصات مهم دستکش باکیفیت تولید شده در ایران عبارتند از:

  1. کیفیت: مدل های مختلف دستکش های ایمنی به طور کلی از جنس لاتکس، مواد پلیمری، چرم طبیعی، زنجیر فولادی، الیاف نسوز و … تولید می شوند. تمامی مواد اولیه نام برده در بالاترین سطح کیفیت داخل کشور در حال تولید می باشند و شرکت های سازنده انواع دستکش کار، دسترسی آسانی به مواد مرغوب برای تولید چنین محصولی دارند.
  2. تنوع: با توجه به کاربردهای مختلف انواع دستکش کار، مدل های متنوعی از این محصول در کشور تولید و به فروش می رسند. مصرف کننده همواره قادر به انتخاب بهترین مدل از دستکش کار باکیفیت خواهد بود که هماهنگی بیشتری را با نوع نیاز و خواسته وی دارد.
  3. سایز: یک دستکش کار باکیفیت آن است که در سایزبندی مختلفی به بازار عرضه شود. دستکش های تولید شده در ایران مناسب با سایز متفاوت مصرف کنندگان تولید شده و از سایزبندی استانداردی پیروی می کنند.
  4. دوام: تا زمانیکه یک دستکش از دوام بالایی برخوردار نباشد، نمی توان به آن یک دستکش باکیفیت گفت. از مهمترین مشخصات دستکش باکیفیت تولید شده در ایران، دوام و ماندگاری بالای آن است.

بهترین بسته بندی دستکش کار برای صادرات

بهترین بسته بندی دستکش کار برای صادرات همانطور که در قبل اشاره شد، دستکش های کار تولید شده در کشورمان از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و نمونه های درجه یک برای صادرات به دیگر نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرند. برای دنبال کردن یک صادرات موفق در زمینه فروش دستکش کار در بازارهای خارجی، باید توجه ویژه ای به نحوه بسته بندی آن شود. دستکش ها به صورت جفتی داخل پلاستیک هایی قرار گرفته و در تعداد مشخصی مانند 20 عددی یا بیشتر داخل جعبه های مقوایی گذاشته می شوند.

مشخصات کامل دستکش، مواد اولیه سازنده آن، نشان استاندارد و … بر روی هر کیسه پلاستیکی به طور جداگانه درج خواهد شد. از سوی دیگر، اطلاعاتی کلی تر بر روی جعبه بسته بندی وجود دارد تا در حین بارگیری و یا تخلیه بار، محتویات داخل آن کاملا مشخص و قابل شناسایی باشد. جعبه های مقوایی در تعداد زیاد بر روی پالت های چوبی قرار داده شده و پس از آنکه به طور کامل با سلفون های مقاوم بسته بندی شد، راهی مقاصد خارجی می شوند.

بهترین بسته بندی دستکش کار برای صادرات آن است که بتواند کیفیت دستکش را به خوبی حفظ کرده، مانع از وارد آمدن فشار زیاد به دستکش ها شده و بسته بندی در طول مسیر حمل و نقل با آسیبی مواجه نشود.

خرید مستقیم دستکش کار سایز لارج با قیمت کارخانه

خرید مستقیم دستکش کار سایز لارج با قیمت کارخانه برای خرید مستقیم دستکش کار سایز لارج با قیمت کارخانه، باید به تامین کنندگان اصلی آن مراجعه شود. شرکت پخش معتبر در حوزه تامین انواع لباس ایمنی، مدل های متنوعی از دستکش کار را با کاربردهای مختلف در اختیار داشته و محصولات درجه یک را در شهرهای مختلف کشور توزیع می کند. به این ترتیب امکان دسترسی مشتریان به محصولی باکیفیت و با قیمتی مناسب در هر نقطه از کشور وجود خواهد داشت.

می توان با مراجعه به فروشگاه های مجازی آنلاین، از فروش اینترنتی دستکش ایمنی سایز لارج با بیشترین تخفیف بهره مند شده و با صرف وقت و انرژی کمتری به تهیه آن پرداخت. امروزه استقبال مشتریان از خریدهای اینترنتی افزایش یافته و اغلب مایل هستند محصول را به طور مستقیم از فروشندگان اصلی و به شکل مجازی خریداری کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید