در هنگام انجام کارهایی مانند: جوشکاری و کارهایی که در مقابل حرارت هستید و همچنین مواجهه با وسایل داغ، استفاده از تجهیزات ایمنی ضد حرارت، مانند دستکش، پیش بند چرمی، گتر و … اجتناب ناپذیر می باشد. یکی از دستکش‌ ایمنی پرکاربرد دستکش جوشکاری است؛ این دستکش‌ها از آسیب‌ رسیدن به پوست جوشکاران به علت جوشکاری در معرض آن قرار دارد، جلوگیری می‌کنند. فروش استثنایی دستکش های جوشکاری در فروشگاه های یزد یک موقعیت مناسب برای خرید دستکش می باشد.

فروش استثنایی دستکش های جوشکاری در فروشگاه های یزد

پارامترهای کیفی دستکش های جوشکاری

پارامترهای کیفی دستکش های جوشکاری دستکش ایمنی جوشکاری از دست و بازوی شما در برابر سطوح رنده‌ای، فلزات بسیار داغ، مواد مذاب، لبه‌های برنده فلزات، جرقه‌های ناشی از جوشکاری و اشعه‌ی ماورا بنفشی که در جوشکاری تولید می‌شود محافظت می‌کند.

شوک الکتریکی و صدمات سوختگی های پوستی موارد ناگواری هستند که جوشکارها در صورت عدم محافظت از دست تجربه می کنند. جرقه، فلز داغ، پرتاب اجسام داغ، گرد و غبار، آلودگی، چربی و مواد شیمیایی خطراتی هستند که جوشکارها با آن روبرو می شوند. به همین دلیل استفاده از دستکش‌جوشکاری در هنگام عملیات های جوشکاری بسیار مهم و باید جدی گرفته شود.

استفاده از دستکش ایمنی جوشکاری درهنگام فعالیت جوشکاری اهمیت زیادی دارد. از این رو برای تهیه این دستکش‌ها باید به موارد ذیل توجه نمایید:

1. دستکش ایمنی جوشکاری مناسب، علاوه بر حفظ امنیت شما سرعت و راندمان کاری شما را نیز افزایش می‌دهد.

2. دستکش ایمنی جوشکاری باید سایز دست و در آن احساس راحتی داشته باشد.

3. دستکش ایمنی جوشکاری باید کاملا عایق حرارتی باشد.

4. دستکش ایمنی جوشکاری باید جنس مناسبی داشته باشد.

5. دستکش ایمنی جوشکاری باید کاملا سطح دست را بپوشاند. این دستکش ها دارای سه ساق بلند، کوتاه و متوسط است که بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب می شود

6 . در برابر رطوبت مقاومت خوبی داشته باشد

7. باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد

8. کیفیت و دوام بالا

9. انتخاب دستکش جوشکاری که عایق‌های الکتریکی داشته باشد الزامی است.

پخش مستقیم دستکش های جوشکاری ارزان قیمت

پخش مستقیم دستکش های جوشکاری ارزان قیمت دستکش‌های ایمنی یکی از المان‌های مؤثر در این زمینه می‌باشند به همین دلیل امروزه تهیه دستکش ایمنی جوشکاری به عنوان یکی از ضروری‌ترین اساسی‌ترین موارد در نظر گرفته می‌شود. به طور کلی راه‌های تهیه دستکش‌های ایمنی و دیگر تجهیزات مورد استفاده در حرفه‌های گوناگون متفاوت می‌باشد همچنین المان‌های بسیار مفید و تأثیر گذاری را با کیفیت عالی و راندمان بالا در اختیار افراد و کارگران قرار می‌دهد. این شرکت ارائه دهنده انواع دستکش‌های ایمنی از جمله دستکش ایمنی جوشکاری می‌باشد.

در این جا علاوه بر دستکش ایمنی جوشکاری ، دستکش های ایمنی ضد برش متنوعی وجود دارد.دستکش های ایمنی ضدبرش مانند دستکش استاد کار سایز کوچک تا سایز بزرگ و همچنین دستکش های ایمنی مانند ماتریکس موجود می باشد.

حالا که در مورد دستکش های جوشکاری اطلاعاتی را بدست آوردید دیگر نباید بدون وسایل حفاظتی عملیات جوشکاری انجام دهید. این وسایل برای حفظ امنیت خودمان مورد استفاده قرار می گیرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید