عرضه بی واسطه دستکش ضد برش چاقو به تمام نقاط ایران

وب سایت پرشین ایمن عرضه کننده انواع دستکش های ایمنی و دستکش های ضدبرش چرم و معمولی به سراسر ایران میباشد، این مجموعه با فروش محصولات خود به صورت عمده و مستقیم، واسطه ها را از فرآیند فروش محصولات خود حذف کرده و این محصولات برای مشتریان به ارزان ترین قیمت های موجود در بازار عرضه میکند.

عرضه بی واسطه دستکش ضد برش چاقو به تمام نقاط ایران

با انواع بسته بندی دستکش بیشتر آشنا شوید

با انواع بسته بندی دستکش بیشتر آشنا شوید انواع بسته بندی دستکش

دستکش ها در دو نوع بسته بندی میشوند.

نوع اول دستکش هایی هستند که به صورت کارتونی و عمده بسته بندی شده و تعدادی از آنها در یک کارتن به مشتری ارائه میشوند، در نظر داشته باشید این نوع از دسته بندی برای کالای صادراتی به هیچ وجه توصیه نمیشود.

نوع دوم دسته بندی دسته بندی تکی است، دستکش هایی که معمولا باکیفیت تر هستند و از برند های مطرحی هستند اینگونه بسته بندی میشوند، در نظر داشته باشید این نوع از بسته بندی به علت حس مرغوب و باکیفیت بودن که به مشتری دست میدهد باعث میشود مشتریان بیشتری را به خود جذب کند و برای کالای صادراتی بیشتر پیشنهاد میشود.

نکات مهم برای خرید یک دستکش ضد برش مناسب

به یاد داشته باشید که دستکش ضد برش به علت کار با وسایل تیز و برنده، حتماً باید از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد؛ لذا جنس باکیفیت و اصالت کالا بسیار اهمیت دارد. در نتیجه به نام برند و شرکت تولیدکننده توجه کرده و برای اطمینان از صحت و اصل بودن نیز از مراکز معتبر فروش و فروشگاه‌های اینترنتی باسابقه استفاده کنید. در همین راستا، مجموعه پرشین ایمن در زمینه تولید انواع لباس و لوازم کار فعالیت دارد. انواع دستکش ضد برش نیز از جمله محصولات باکیفیت این مجموعه است. همان‌گونه که اشاره شد سایز و اندازه مناسب نیز در نحوه کار شما از جهات گوناگون مؤثر است؛ لذا حتماً از سایز مناسب استفاده کنید. کشباف بودن نیز می‌تواند از وارد شدن نیروی اضافه بر مچ دست جلوگیری کرده و کار با آن راحت‌تر باشد.

چند نکته در هنگام صادرات دستکش به کشورهای دیگر

چند نکته در هنگام صادرات دستکش به کشورهای دیگر چند نکته در هنگام صادرات دستکش به کشورهای دیگر

در هنگام صادرات دستکش به سایر کشور ها باید در نظر داشته باشید که کیفیت دستکشی که برای صادرات انتخاب میکنید باید مرغوب و قابل رقابت با سایر برند های صادراتی باشد.

نکته بعدی این است که برای صادرات دستکش ایمنی باید کشور هدف خود را بدرستی انتخاب کرده باشید، در نظر داشته باشید کشور هایی که علاوه بر صنعتی بودن، هنوز مدرنیزه نشده و از نیروی کار انسانی برای کارخانه جات خود بهره میبرند بهترین گزینه ها برای کشور مقصد خواهند بود.

آخرین نکته ای که در اینجا اشاره میکنیم شکل وطرح دستکش است، فراموش نکنید که دستکش باید با طرحی منحصر به فرد و بسته بندی شکیل و صادراتی ارائه شود تا توجه مشتریان را هرچه بیشتر به خود جلب کند.

ویژگی‌های یک دستکش ضد برش استاندارد

توجه به این نکته ضروری است که صِرف تهیه دستکش ضد برش نباید خیالمان آسوده باشد! بلکه کاربرد دستکش ضد برش زمانی خود را نشان می‌دهد که مطابق با ویژگی‌ها و استانداردهای مناسب تهیه شده باشد. لذا اگر قصد انتخاب و خرید دستکش ضد برش را دارید، حتماً به این نکات توجه داشته باشید. بدون تردید، نخستین ویژگی توجه به جنس و نوع دستکش ضد برش است. در واقع اگر شغل شما مدام با ابزار و وسایل برنده، تیغه‌های تیز و دستگاه‌های برش سروکار دارد، بدون شک باید دستکش ضد برش فولادی تهیه کنید «آن هم در کمال کیفیت و مرغوبیت»؛ چراکه حتی اگر به دلیل خستگی یا سهل‌انگاری، کوچکترین اتفاقی در خصوص برش رخ دهد، بدون شک جراحت و آسیب وارده به انگشتان و دست می‌تواند شدید بوده و سبب قطع آن شود! استفاده از دستکش ضد برش پلیمری نیز در مشاغل با آسیب کمتر انتخاب خوبی است. این نوع دستکش‌ها نیز باید دارای الیاف باکیفیت و همچنین لایه مقاوم ضد برش خوش‌ساخت و مرغوب باشند. بنابراین توجه به برند تولیدکننده، همچنین تهیه از فروشگاه‌های معتبر و دقت به تاریخ ساخت و متریال استفاده شده، از اهمیت بالایی برخوردار است.

عواملی که بر قیمت گذاری دستکش تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت گذاری دستکش تاثیر دارد اصلی ترین عامل در قیمت گذاری محصول جنس آن است که در ادامه مختصری به انواع جنس های دستکش میپردازیم

دستکش ها در جنس های مختلفی با قیمت های مختلف تولید و عرضه میشوند که این جنس ها عبارتند از:

چرم: چرم یک ماده طبیعی است و با دما و محیط اطراف سازگار است. چرم ها انواع مختلفی دارند و این چرم های مختلف بسته به حیوان و منشاء و شرایط آن فواید متفاوتی دارند.

چرم مصنوعی: چرم مصنوعی می تواند ظاهری مشابه چرم طبیعی داشته باشد و تا حدودی خواصی مشابه داشته باشد.

پی وی سی: PVC یک پلاستیک است. دستکش های PVC دارای دوام خوب و چسبندگی خوب در محیط های خشک و مرطوب هستند.

نیتریل: یک پلاستیک مصنوعی است. بسیار بادوام است و در محیط های خشک، مرطوب و روغنی چسبندگی خوبی دارد.لاتکس لاتکس پلاستیک طبیعی است. خاصیت ارتجاعی بسیار بالا، ماندگاری بالا و چسبندگی بسیار خوبی در فضاهای خشک و مرطوب دارد. مقاومت در برابر الکل و مواد شیمیایی محلول در آب بالا است.

نئوپرن / کلروپرن: نئوپرن نام تجاری کلروپرن است. کلروپرن یک ماده لاستیکی مصنوعی با خواص عایق حرارتی خوب است.

پنبه: یک الیاف نساجی طبیعی با دوام/استحکام خوب و قابلیت جذب بالا است.

دستکش ضد برش در چه مواردی کازبرد دازد

حال که می‌دانیم دستکش ضد برش چیست، باید به کاربردها و انواع مختلف آن بپردازیم. به طور کلی کاربرد دستکش ضد برش را بر اساس انواع آن می‌توان به دو نوع اصلی تقسیم‌بندی کرد. دستکش ضد برش فولادی یکی از مهمترین انواع این نوع دستکش‌هاست که با بافت فولادی و زنجیری ریز خود در مقابل برش، پارگی و سوراخ‌شدگی مقاومت فوق‌العاده‌ای دارد.

این نوع دستکش در مشاغلی که با چاقو، تیغه‌های تیز و برنده و همچنین با ضربات مختلف همراه است، بسیار کاربردی است. کار با ماشین‌آلات سنگین، قصابی، تراش‌کاری، سنگ‌بری، خودروسازی، جوشکاری و صنایع فلزی از جمله مشاغلی است که استفاده از دستکش ضد برش فولادی رواج دارد.

خرید دستکش ضد برش چاقو با پایین ترین قیمت

خرید دستکش ضد برش چاقو با پایین ترین قیمت وب سایت پرشین ایمن عرضه کننده انواع دستکش های ضد برش چاقو و کف چرم مخصوص موتور میباشد این دستکش ها در انواع سایز ها و کیفیت ها آماده عرضه به مشتریان میباشند، چنانچه قصد آشنایی بیشتر با این مجموعه و یا خرید محصولات آنرا دارید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا همکاران ما ضمن مشاوره و معرفی بیشتر محصولات، اقدام به ثبت سفارش های شما نمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید