دستکش کار حرارتی و کاربرد آن چیست؟ دستکش ایمنی یا دستکش های حرارتی، تجهیزات محافظ شخصی هستند که در طول فعالیت های شغلی و پروژه های کاری استفاده می شوند و دست ها را از مچ تا انگشتان پوشانده و محافظت می کنند. دستکش‌های کار دست‌ها و انگشتان کاربر را از زخم‌های مانند بریدگی، تاول، ترک ترک شدن، سوراخ‌ های پوستی یا سوختگی‌های حرارتی و شیمیایی محافظت می نمایند. نوع دستکش ایمنی مناسب برای کارگران بسته به محیط کار و خطرات موجود متفاوت است.

صادرات کلی دستکش کار حرارتی درجه یک از ایران

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی اطلس

مزایای استفاده از دستکش کار حرارتی

مزایای استفاده از دستکش کار حرارتی دستکش کار حرارتی چه مزایایی دارد؟

دستکش ایمنی برای محافظت از دست های کارگر در برابر خطرات طراحی شده اند تا بتوانند با خیال راحت کار خود را انجام دهند. دستکش ها از مواد مختلفی تولید می شوند که در برابر خطرات خاص محافظت می کنند. بسته به شغل، یک کارگر ممکن است با خطراتی از جمله مواد شیمیایی، بریدگی، سوراخ شدن، ساییدگی، خطرات الکتریکی و خطرات حرارتی مواجه شود.

نمونه هایی از مواد دستکش شامل چرم است که می تواند از پوست در برابر بریدگی ها، خراش ها و ساییدگی ها محافظت کند. مواد دیگری مانند لاستیک بوتیل و نیتریل می توانند از دست ها در برابر سوختگی و تحریک ناشی از انواع خاصی از مواد شیمیایی محافظت کنند. صرف نظر از کاری که انجام می دهید، نوعی دستکش وجود دارد که می تواند به حفظ ایمنی دستان شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: صادرات دستکش کار تانگ وانگ

آسان ترین و مطمئن ترین روش خرید دستکش

آسان ترین و مطمئن ترین روش خرید دستکش راه های زیادی برای خرید دستکش های ایمنی وجود دارد، اما آیا همه این راه ها مطمئن هستند؟

راه اول خرید دستکش مراجعه حضوری به فروشگاه های وسایل ایمنی است، در این راه ابتدا شما باید مسیری را طی کرده و یک فروشگاه را پیدا کنید، سپس معمولا به علت کم حوصلگی مشتریان برای یافتن فروشگاهی جدید مشتری قانع می شوید که از همان فروشنده نزدیک تر به محل کار خود دستکش خود را خریداری کنید.

معمولا در این روش سنتی خرید خریدار نم یتواند محصولات زیادی را مشاهده و با دید بازی خرید خود را انجام دهد و از آنجا که گاها فقط به محصولات یک فروشگاه بسنده می کند ممکن است در بازی انتخاب بین بد و بدتر قرار بگیرد و در نهایت هم محصولی که می خرد در زمان مناسب نتواند کمکی به فرد کند.

مسیر دوم خرید مسیر مدرن تر یعنی خرید اینترنتی است، در این مسیر اصولا حوصله مشتریان زیاد تاثیری در خریدشان نخواهد گذاشت و عملا مشتری نیازی ندارد تا با پیمودن مسافتی و کاری فیزیکی محصول خود را بیاید.

وقتی از طریق اینترنتی وارد خرید می شوید دیگر تنها به برند های محدود یک فروشگاه بسنده نخواهید کرد و می توانید محصولات را از نظر قیمت و کیفیت در فروشگاه های بسیاری در کشور مقایسه کنید و در آخر هم به راحتی محصول خود را سفارش دهید تا در هر جایی از ایران برایتان ارسال شود.

حال اگر شما مسیر دوم را انتخاب می کنید می توانید در سایت پرشین ایمن که یکی از معتبر ترین سایت های فروش لوازم ایمنی در کشور است اقدام به خرید عمده کالای خود کنید و همچنین می توانید با تماس گرفتن با شماره موجود در سایت از کارشناسان این مجموعه برای خرید دستکش مناسب برای کار خود مشورت بگیرید.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی دستکش ایمن کار

بررسی کیفی انواع دستکش صادراتی

بررسی کیفی انواع دستکش صادراتی انواع دستکش های ایمنی صادراتی را به طور کلی می توان در سه دسته از لحاظ جنس،کاربرد و مشاغل قرار داد. هر کدام از این دسته بندی ها مهم و ضرورری است و ممکن است که برخی از دستکش ها جنس یکسان داشته باشند و در چندین شغل مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

دستکش ایمنی ضد برق

از جمله انواع دستکش ایمنی که بسیار مهم است می توان به دستکش ایمنی برق یا عایق برق اشاره کرد که در کارهای برقی از آن استفاده می شود و کاربر را در مقابل جریان برق و برق گرفتگی محافظت می کند. از این دستکش تکنسین های برق و متخصصان طراحی دکل ها و موارد مشابه آن استفاده می کنند. این دستکش ها از جنس لاتکس تولید می شوند و در برابر شوک الکتریکی مقاوم هستند و از لحاظ مقاومت در برابر جریان الکتریسیته در حالت کلی به شش کلاس تقسیم می شوند.

دستکش ایمنی ضد اسید برای کار با مواد شیمیایی

در محیط های آزمایشگاهی و کارگاهی که با مواد شیمیایی و اسیدی کار می کنیم نیاز به دستکش هایی است که دستان را برابر خطرات ناشی از پاشش اسید محافظت کند به همین دلیل نیاز است که از دستکش ایمنی ضد اسید استفاده شود. این دستکش ها از موادی مانند پلاستیک، پلیمر و مواد مشابه به اینها تولید می شوند و مقاومت بالایی در برابر نفوذ اسید و مواد شیمیایی دارند. از این دستکش ها در زمینه ها و کار های مختلف از جمله صنایع غذایی، پالایشگاه و … استفاده می شود. دستکش ایمنی مخصوص آزمایشگاه از جمله مواردی است که در کارهای مربوط به مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستکش ایمنی ضد برش

این دستکش ها از جمله دستکش های ایمنی هستند که در برابر برش و پارگی مقاومت بالایی دارند و در کارهایی که در آنها از ابزار آلات برشی نظیر پروفیل بر، فرز و … استفاده می شود کاربرد دارند. دستکش ایمنی ضد برش دستان را در برابر آسیب های احتمالی هنگام کار با ابزارهای برشی محافظت می کند و جنس مقاومی نیز دارد. از این دستکش در کارهایی که ممکن است دست را بریده و یا خراش دهید استفاده می شود.

دستکش ایمنی حرارتی

همانگونه که از نام این دستکش پیدا است در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارد و می توان از آن استفاده کرد. این دستکش های ایمنی حرارتی جنس بسیار مقاومی از الیاف نسوز دارند و دستان را در برابر شعله و گرمای بیش از حد محافظت می کنند. از جمله کاربرد دستکش ضد حرارت در شغل های آتش نشانی، جوشکاری، صنایع ذوب و کوره و … است.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی دی پی ال

بزرگترین کارخانه تولید دستکش کار حرارتی باکیفیت در تهران

بزرگترین کارخانه تولید دستکش کار حرارتی باکیفیت در تهران گروه تجاری پرشین ایمن یکی از حرفه ای ترین و برترین شرکت های عرضه لوازم و ابزار ایمنی در سطح کشور است که به صورت تخصصی اقدام به فروش دستکش های ایمنی و حرارتی در انواع سایز ها از سایز لارج تا کوچک و با بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها به صورت مستقیم و بدون واسطه می کند.

شما مشتری عزیزی که قصد آشنایی با محصولات این شرکت و خرید این محصولات به صورت عمده را دارید می توانید شماره خود را در کادر موجود در سایت وارد کرده تا کارشناسان این مجموعه در اصرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

یک پاسخ

  1. با سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    ممنونم بابت اطلاعات مفیدتون درباره دستکش کار حرارتی و ویژگی ها و مزایای استفاده از آن.
    تشکر از مجموعه پرشین ایمن بابت تولید و فروش عمده دستکش کار حرارتی مرغوب، با کیفیت و صادراتی.
    خرید از این سایت رو پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت، نحوه سفارش و هزینه ارسال رو هم اعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید