صادرات عمده دستکش کف دوبل چرمی در حجم های انبوه انجام می‌شود و معمولاً به تعداد کشورهای متقاضی برای این محصول سالیانه افزوده می‌شود. مشتریان در بازارهای داخلی نیز می توانند دستکش چرمی را هم به صورت کلی و هم به صورت تکی خریداری کنند. کیفیت این محصولات به گونه ای می باشد که تمامی آنها با ضمانت ارائه می شوند. صادرات توسط مراکز توزیع و پخش انجام می‌شود و برای صادرات معمولاً کشورهای خارجی از قبل سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت می کنند.

صادرات عمده دستکش کف دوبل چرمی

آشنایی با مدل های مختلف دستکش کار

آشنایی با مدل های مختلف دستکش کار مدل های مختلفی از دستکش کار تولید می‌شود و در بازارهای داخلی موجود می باشد. این محصولات در سایز و اندازه های مختلف و البته رنگ بندی های گوناگون موجود می باشند و با توجه به نوع و جنس آن برای کاربردهای مختلفی مناسب می باشند.

امروزه دستکش کار و ایمنی لاتکس در بازا های داخلی به فروش میرسد. دستکش کار لاتکس از پلاستیک های درجه یک تولید شده است و برای کارگرانی که در کارخانجات تولید مواد غذایی و همچنین آرایشی و بهداشتی مشغول به کار هستند مناسب می باشد.

از مدلهای دیگر دستکش نیتریل می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی دارند و کارگران می توانند در برخورد با مواد شیمیایی مانند بنزین و نفت و همچنین حلال های شیمیایی در صنایع پتروشیمی از آن استفاده کنند.

مدل دیگری که بسیار با کیفیت است دستکش نئوپرن می باشد که در برابر اسید، الکل، روغن بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان دچار پارگی و ترک خوردگی نمی شود و دست فرد مصرف کننده را به صورت کامل محافظت می کند. این محصول بسیار انعطاف پذیر است و دست در این دستکش بسیار راحت است.

دستکش pvc نیز از پلاستیک تشکیل شده است و فوق العاده بادوام و مقاوم می باشد و معمولا در صنایع پتروشیمی از این محصول استفاده می‌شود این محصولات به هیچ عنوان در برخورد با اجسام نوک تیز نیز دچار پارگی نمی شوند.

قیمت خرید دستکش کف دوبل چرمی

قیمت خرید دستکش کف دوبل چرمی قیمت خرید و فروش دستکش چرمی در سایت های شرکتهای تولیدی به صورت کامل مشخص شده است و قیمت محصول مورد نظر با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه ممکن است تغییر پیدا کند. در بازارهای داخلی انواع دستکش کار و ایمنی موجود میباشد که میتوان به دستکش ایمنی صنعتی شرکت که بسیار پرفروش است. قیمت این محصولات با توجه به نوع مواد اولیه متفاوت می باشد و یکی از محصولاتی که امروزه با قیمت بالا در بازارهای داخلی و خارجی ارائه می شود دستکش ایمنی ضد اسید است. محصولات مورد نظر در بسته بندی های گوناگون با توجه به نوع برند خرید و فروش می‌شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید