شرکت ما در زمینه توزیع و پخش دستکش ایمنی ارزان فعالیت دارد. از آنجایی‌که محصولات ما کیفیت بسیار بالایی دارد و بسیار مرغوب هستند و با روش‌ های خیلی مدرن و به روز تهیه می‌ شوند، بنابراین کشور های زیادی خواستار تهیه این نوع محصول هستند. دستکش ایمنی عمده از جمله محصولاتی است که در کشور تولید و توزیع می شود و طرفداران زیادی دارد.

صادرات عمده دستکش ایمنی ارزان

دسته بندی دستکش های ایمنی بر اساس جنس

دسته بندی دستکش های ایمنی بر اساس جنس

دستکش ایمنی یکی از وسایل ایمنی بسیار مفید است که در هنگام انجام فعالیت‌های مختلف در کارهای گوناگون استفاده می‌شود. این دستکش باعث ایجاد محافظت از دستان خواهد شد بنابراین انتخاب دستکش باید مناسب با فعالیت شغلی باشد که مشغول به انجام آن هستید و می‌توانید با استفاده از آن از آسیب‌ها و یا بیماری‌های پوستی جلوگیری کنید.

دستکش ایمنی انواع مختلفی دارد و برحسب موارد استفاده دارای جنس‌های گوناگونی است. از جمله آن‌ها دستکش صنعتی برای مواد شیمیایی است که در تولید این دستکش از موادی استفاده‌شده است که در اثر تماس با مواد شیمیایی گوناگون هیچ‌ گونه تغییری ایجاد نکرده و در نتیجه آسیبی به دست وارد نمی شود.

و یا دستکش لاتکس که ارزان‌ ترین نوع و متداول‌ ترین دستکش ایمنی است که از جنس لاتکس بوده و ایمنی لازم را از عفونت‌ ها، حساسیت‌ها و سایر میکروب‌ها محفوظ نگه می دارد. دستکش نیتریت که این نوع دستکش دارای ساختاری است که می‌توان از دست بهتر محافظت کند.

یک نوع دیگری از دستکش ایمنی دستکش پی‌وی سی است و دستکش دوام مناسبی دارد که در مقابل عامل‌ های اکسیداسیون رقیق‌ کننده مثل نیتریک اسید، فسفریک و غیره مقاومت خوبی نشان می‌دهد. ما سعی کرده‌ ایم انواع مختلف از دستکش‌های ایمنی با جنس‌های متفاوت و بادوام را تولید کرده و در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

قیمت خرید دستکش ایمنی ارزان

قیمت خرید دستکش ایمنی ارزان

شرکت ما در زمینه تولید و فروش دستکش ایمنی سایز کوچک فعالیت دارد. شما نیز می‌ توانید با مراجعه کردن به فروشگاه اینترنتی ما اقدام به سفارش و خرید دستکش ایمنی نمایید و مطمئن باشید محصولی با کیفیت و با قیمت بسیار پایین خریداری می‌ کنید. نحوه سفارش از طریق فروشگاه ما هم به‌ صورت عمده و هم به‌ صورت خرده می‌ باشد و شما می‌ توانید در هر حجمی که می‌ خواهید محصول سفارش داده و در شهر خود تحویل بگیرید.

از آنجایی‌که ما مستقیم از تولید کننده وارد می‌کنیم، محصولات ما کیفیت بالا و قیمت پایینی دارند. واسطه‌ ها را حذف کرده‌ ایم تا با قیمت مناسب برای شما به فروش برسانیم. روش خرید از فروشگاه ما بسیار آسان است.شما می‌توانید به‌ راحتی محصول خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. کارشناسان ما در بخش فروش آمادگی پاسخ‌ گویی به سوالات شما عزیزان را دارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید