دستکش ضد حساسیت صنعتی یکی از مهم ترین محصولات صادراتی امروزکشور است. این محصول در انواع مختلفی هم چون دستکش پلاستیکی نسوز، دستکش ساق بلند و سیگما و … تولید می شود. کرخانه های این محصول در سراسر کشور از تهران و شیراز و سایر شهر ها گسترده شده اند اما لفقط برخی از شرکت ها هستند که امکان صادرات این محصول را دارند. شرکت ما به عنوان یکی از بهترین شرکتها در صادرات دستکش ضد حساسیت فعالیت داشته و ارزآوری برای کشور دارد.

شرکت صادرات دستکش ضد حساسیت صنعتی درجه یک در تهران

مشکلات عمده صادرات دستکش از ایران

مشکلات عمده صادرات دستکش از ایران

وقتی همه‌گیری کووید-19 شیوع پیدا کرد، کمبود در تجهیزات پیشگیری از آلودگی همانند دست کش های یکبار مصرف افزایش یافت. اندازه بازار جهانی دستکش های یکبار مصرف در سال 2021 12.31 میلیارد دلار ارزش گذاری شد و انتظار می رود با نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) 5.8 درصد نسبت به سال 2022 تا 2030 افزایش یابد.

با توجه به این موارد لازم است که در بازار داخلی ایران هم فکری به حال این محصول کرد تا بتوان از این بازار رو به رشدی که برای آن دردنیا و کشور فراهم آمده است استفاده شود. این امر مستلزم افزایش سرمایه گذاری، استخدام گسترده افراد در کارخانه های تولید کننده دستکش یکبار مصرف و … است. فراهم آوردن این امکانات برای یک تولید کننده با ظرفیت کم کاری دشوار است. علاوه بر این ها لازم است تا محصول پس از گرفتن مجوز از سازمان های مربوطه راهی گمرکات مرزی ایران شود و در آنجا نیز باید هزینه های مربوط به گمرکی، انبارداری و… به صورت کامل پرداخت شود.

عرضه دستکش به کشورهای مختلف که متقاضی خریداری دستکش ایران هستند با روش حمل و نقل مطمئن انجام می گردد، بدین ترتیب شرایط لازم برای عرضه این محصول به صورت کنترل شده مهیا می‌ شود تا کیفیت دستکش در طول مسیر دچار افت نگردد و محصول به صورت تازه و سالم به دست مشتری برسد. همچنین لازم است تا برای تحویل پول در ایران و ارزآوری تمهیداتی اندیشه شود تا تلاش کارکنان ایرانی هدر نرود. صادرات انواع دستکش باعث ارزآوری خوبی برای کشورمان می شود و در بهتر شدن روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین باعث رونق کسب و کار شده و به افزایش اشتغال زایی کمک می کند.

کیفیت انواع دستکش موجود در بازار ایران

کیفیت انواع دستکش موجود در بازار ایران

دستکش های یکبار مصرف چه در بیرون از منزل برای باغبانی کار کنید، چه برای استفاده از مواد شیمیایی برای تمیز کردن خانه یا استفاده از رنگ مو، می تواند از شما محافظت کند و دستان شما را تمیز نگه دارد. اماایندستکش ها در اندازه و کیفیت های متفاوتی تولید و عرضه می شوند. در واقع انواع مختلفی از این دستکش ها وجود دارد که تفاوت آن ها در کاربرد آن ها مشخص می شود.

انتخاب بهترین و ایمن ترین دستکش مستلزم این است که چندین فاکتور را در نظر بگیرید تا مشخص کنید چه نوع دستکشی در کار شما مؤثر است. درک این نکته مهم است که انواع مختلفی از دستکش ها وجود دارد و ممکن است همه آنها در کاربردهای خاص محافظت کافی را ارائه نکنند. به عنوان مثال، دستکش های نازک لاتکس در شرایطی که خطر سوراخ شدن یا پارگی وجود دارد، مفید نخواهند بود.

بهترین دستکش برای کار شما بر اساس چندین فاکتور از جمله ضخامت، استحکام کششی، الاستیسیته و مقاومت شیمیایی تعیین می شود.دستکش ها بهدو دسته یکبار مصرف و قابل استفاده ی مجدد تقسیم میشوند. دو نوع اصلی از دستکش‌های یکبار مصرف وجود دارد: دستکش‌های همه منظوره و دستکش‌های پزشکی دستکش های همه منظوره معمولاً برای موارد ی هم چون جابجایی مواد غذایی، سرایداری سالن و یا ررسی خودرو استفاده می شوند اما دستکش های پزشکی برای معاینه، جراحی و یا شیمی درمانی کاربرد دارند.

کیفیت دستکش های پزشکی به دلیل نوع ماهیت کاربردآن ها که بسیار حساس است معمولا بالاتر است و معمولا قیمت آن ها نیز بیشتر می باشد. اما دست کش های همه منظوره با قیمت های مناسب در اختیار عموم قرار می گیرند اما کیفیت آن ها معمولی است و به اندازه دست کش های پزشکی محکم نیستند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستکش موجود در بازار

عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستکش موجود در بازار قیمت دستکش نسبت به سال گذشته با توجه به نوسانات اقتصادی موجود در بازار و تورمات کنونی مانند سایر اقلام صنعتی با افزایش مواجه بوده است و قیمت ثابتی ندارد. برای تولید این محصول نیاز به انواع مواد اولیه با کیفیت و .. می باشد و لازم است تا پس ازتولید محصولبه صورت بهداشتی نگه داری و بسته بندی شود که تمامی این موارد به نوعی در افزایش قیمت محصول نقش دارند.

مواردی مانند کیفیت و نوع بسته بندی دستکش ، میزان عرضه و تقاضا، نوع دستکش ، هزینه حمل و نقل و .. هم بر قیمت نهایی این محصول مؤثر می باشند. البته قیمت انواع دستکش در خرید و فروش عمده و مستقیم به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است. در هنگام خرید دستکش علاوه بر ارزان بودن قیمت باید به کیفیت محصول توجه کنید تا بتوانید بهترین دستکش را تهیه نمایید.

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت دستکش روش تهیه این محصول می باشد، به طور کلی شما می توانید دستکش را از فروشگاه های حضوری و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی تهیه نمایید . اقتصاددانان بر این باور می باشند، که تهیه و خرید دستکش به صورت اینترنتی به دلیل ایجاد ارتباط مستقیم میان مصرف کننده و همچنین تولیدکنندگان دستکش ، باعث کاهش قیمت این محصول نیز می‌شود

مرکز توزیع دستکش ضد حساسیت صنعتی باکیفیت در تهران

مرکز توزیع دستکش ضد حساسیت صنعتی باکیفیت در تهران دستکش به صورت عمده توسط مراکز معتبری که عرضه کننده مستقیم انواع دستکش های تولید کشور هستند به بازارهای داخلی و خارجی با قیمت مناسب و به صورت بدون واسطه عرضه می گردد، خریداران می‌ توانند در هر کجا که باشند با ارتباط با این مراکز عرضه کننده، خرید دستکش ضد حساسیت صنعتی را بدون دغدغه تجربه کنند و از بابت کیفیت ادستکش های مورد خریداری خود کاملا مطمئن باشند. امروز مراکز فروش دستکش ، عرضه دستکش را به صورت اینترنتی انجام می دهند، زیرا در این روش مشتریان بیشتری می توانند اقدام به خریداری عمده این محصولات نمایند، فروش اینترنتی دستکش سبب می شود تا مشتری بیشتر جذب تهیه این محصول گردد، مراکزی که عرضه کننده اینترنتی دستکش هستند مشخصات کامل این محصول را در وب سایت قرار داده و ثبت سفارش می نمایند.

فروشگاه های حضوری ما نیز به عنوان گروهی از بزرگترنی و معتبرترین مراکز فروش انواع دستکش دراهران فعالیت دارند که در صورتی که دراین شهر سکونت دارید و برای خرید اینترنتی دچار ترید هستید می توانید به این مراکز مراجعه نموده و خریدخود را با اطمینان بیشتری انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید