مجموعه اینترنتی ما یکی از معتبرترین شرکت های صادرات دستکش صنعتی ساق بلند با کیفیت بالا در سطح کشور شناخته گردیده است. در صورتی که تمایل به خرید عمده دستکش صنعتی با کیفیت و درجه یک را دارید می توانید به سایت اینترنتی مجموعه معتبر ما مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. با مراجعه به سایت می توانید محصولات ایمنی و صنعتی از جمله دستکش جوشکاری، دستکش عایق برق، دستکش های ضد اسید و دستکش های مناسب لحیم کاری را در بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت و مشاهده نمایید.

شرکت صادرات دستکش صنعتی ساق بلند با کیفیت بالا

ویژگی های مهم دستکش صنعتی

ویژگی های مهم دستکش صنعتی دستکش صنعتی از جمله دستکش هایی است که در کارگاهها و کارخانجات توسط پرسنل و کارگران مورد استفاده قرار می گیرد تا از دستان در مقابل انجام کارهای خطرناک و سنگین حفاظت نماید. ویژگی های مهم دستکش صنعتی به شرح زیر می باشد. یک دستکش صنعتی مرغوب و درجه یک باید از نظر کیفیت و مواد اولیه مناسب باشد. کیفیت این محصول ارتباط مستقیمی با نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن دارد. به طور کلی هر چه مواد اولیه مناسب‌تر و غیره بازیافتی باشد و کیفیت دستکش بالاتر خواهد بود.

انعطافپذیری دستکش صنعتی نیز از مهمترین ویژگی هایی است که این محصول باید از آن برخوردار باشد. کارگران در هنگام کار باید بتوانند به راحتی از دستکش صنعتی استفاده نمایند،به همین منظور دستکش باید از قدرت انعطاف پذیری و کشسانی بالایی برخوردار باشد. میزان انعطاف‌پذیری دستکش با توجه به مواد اولیه استفاده شده در تهیه دستکش ارتباط دارد هر چه میزان انعطاف‌پذیری بالاتر باشد، چسبندگی دستکش نیز بیشتر خواهد بود و در هنگام کار با ابزار نگران سر خوردن وسایل نخواهند بود.

ویژگی دیگر دستکش صنعتی طراحی آن است در کارخانه ها و مراکز تولیدی دستکش های ایمنی و صنعتی با همکاری بهترین طراحان ماهر و متخصص در کشورهای صنعتی در انواع مختلف و استاندارد با توجه به نوع کار تولید می شود. این دستکش ها کاملاً با نوع کار هماهنگ بوده و هیچ مشکلی را در استفاده با ابزار مختلف به وجود نمی آورد.

دانستنی هایی در مورد دستکش صنعتی ساق بلند

دانستنی هایی در مورد دستکش صنعتی ساق بلند در این بخش دانستنی هایی را در مورد دستکش صنعتی ساق بلند خدمت شما توضیح می دهیم تا با توجه به آن بهترین نوع دستکش صنعتی ساق بلند را خریداری نمایید. اگر شما به دنبال خرید دستکش های صنعتی ساق بلند جهت کارگران و پرسنل کارگاه خود هستید باید کیفیت این محصول را به دقت مورد بررسی قرار دهید. چنانچه دستکش ساق بلند از کیفیت بالا و دوام مناسبی برخوردار باشد تا حدود زیادی در هزینه های بلندمدت خود صرفه جویی نموده اید. دستکش های ارزان و بی‌کیفیت در مدت زمان کوتاهی تازه و غیرقابل استفاده می شود و هزینه خرید دوباره دستکش را به کارفرمایان تحمیل می نماید.

دستکش صنعتی ساق بلند از نظر سایز و اندازه باید کاملاً استاندارد باشد و همچنین از عایق بندی مناسبی برخوردار باشد. به عنوان مثال برای کار با لحیم و ابزار مشابه آن باید از دستکش های لحیم کاری که متناسب با این کار تولید شدند استفاده کرد. دستکشهای لحیم کاری در انواع ساق بلند و ساق کوتاه در بازار موجود است. همچنین دستکش های صنعتی ساق بلند بیشتر برای کار با مواد شیمیایی و اسیدی به کار می‌رود. از این رو باید عایق‌بندی آن به گونه ای صورت گرفته باشد که خاصیت ضد اسید داشته باشد و از پوست دست در مقابل مواد شیمیایی حفاظت کند.

دستکش های صنعتی ساق بلند به خاطر ساق بلند ای که دارند در امور مختلف و صنایع متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ساق بلند این دستگاه‌ها از ساق دستان کارگران در هنگام کار به خوبی حفاظت می‌نماید. استفاده از مواد عایق مناسب و مرغوب در تولید این دستکشها باعث می شود که فرد از خطرات بسیار زیادی در امان باشد دستکش های عایق برق از بهترین دستکش ها جهت استفاده و کار با لوازم الکتریسیته می باشد.

عوامل موثر بر قیمت دستکش صنعتی

عوامل موثر بر قیمت دستکش صنعتی عوامل بسیار زیادی بر قیمت دستکش صنعتی موثر می‌باشند در ادامه به برخی از این عوامل اشاره می‌کنیم تا بیشتر با نحوه قیمت‌گذاری دستکش های ایمنی و صنعتی در بازار آشنا شوید. اولین عامل مهم بر قیمت‌گذاری دستکش های صنعتی کیفیت آن می باشد شما می توانید انواع دستکش های صنعتی را در کیفیت های درجه یک درجه ۲ و ۳ در بازار مشاهده و خریداری نمایید. طبیعتاً هر چه کیفیت دستکش بالاتر باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است توصیه می‌شود که برای صرفه جویی در هزینه های خود حتما دستکش صنعتی را در کیفیت بالا خریداری کنید. ضمن اینکه می توانید برای مدت زمان طولانی تر از دستکش استفاده کنید حفاظت از دستان کارگران و پرسنل را نیز تضمین می نمایید.

عامل دیگر که بر قیمت دستکش صنعتی تاثیر بسزایی دارد نوع دستکش صنعتی می باشد امروزه با توجه به کارهای مختلف در صنایعی مانند جوشکاری ،لحیم کاری، برقکاری و کار با مواد شیمیایی از دستکش‌های متناسب و استاندارد با نوع کار استفاده می‌شود بر اساس موادی که در تولید دستکش استفاده شده است. قیمت دستکش های صنعتی تعیین می‌گردند. دستکش های صنعتی با توجه به نحوه طراحی و بسته بندی نیز قیمت‌گذاری می‌شوند استفاده از بسته بندی های مناسب و مستحکم باعث حفظ کیفیت و دوام دستکش می‌گردد. هزینه‌های بسته بندی نیز به قیمت این محصول اضافه شده و قیمت نهایی دستکش محاسبه می‌شود.

همچنین در صورتی که دستکش های صنعتی را به صورت عمده از مراکز تولید فروش و ارزش خریداری نمایید، می توانید از تخفیفات ویژه فروش این محصول برخوردار شده و دستکش های صنعتی را با قیمت ارزانتری خریداری نمایید.

فروش عمده دستکش صنعتی ساق بلند درجه یک

فروش عمده دستکش صنعتی ساق بلند درجه یک شرکت تولیدی و بازرگانی مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش عمده دستکش صنعتی ساق بلند درجه یک در سطح کشور مطرح شده است مجموعه ما علاوه بر فروش دستکش در بازارهای داخلی توانسته است در فروش و صادرات دستکش صنعتی ساق بلند به کشورهای خارجی از جمله کشورهای همسایه نقش گسترده ای ایفا نماید. عرضه مستقیم و بدون واسطه دستکش صنعتی توسط این مجموعه باعث حذف نقش واسطه‌گری شده و در نتیجه قیمت دستکش در مقایسه با سایر بازارهای مشابه کاهش چشمگیری داشته است.

بدین منظور می توانید با خرید عمده دستکش این محصول را با قیمتی به صرفه خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت دستکش صنعتی می توانید با واحد فروش و پشتیبانی مجموعه ما در تماس باشید. هدف نهایی این شرکت کسب رضایت مشتریان با ارائه بهترین دستکش های صنعتی در بازارهای بین المللی می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید