شرکت صادرات بهترین دستکش کار ایمنی در تهران، مرکزی معتبر و بزرگ است که انواع مختلف دستکش را در مدل های مختلف از تولید کنندگان خریداری کرده و با مناسب ترین قیمت در اختیار کشور های خارجی قرار می دهد. این شرکت در امر صادرات به بسته بندی و سایز بندی دستکش های خود اهمیت زیادی می دهد به صورتی که سایز های کوچک را در بسته بندی جداگانه و سایز های بزرگ را در بسته بندی های متنوع قرار می دهد. کیفیت بالای محصولات این شرکت سبب افزایش روند صادرات و افزایش رونق تولید ملی شده است.

شرکت صادرات بهترین دستکش کار ایمنی در تهران

آشنایی با انواع دستکش کار موجود در بازار

آشنایی با انواع دستکش کار موجود در بازار یکی از ابزار ها و تجهیزات بسیار ضروری هنگام کار با وسایل خطرناک و برنده و در کل کار های سنگین که امنیت دست ها در معرض خطر است، دستکش ایمنی یا همان کار می باشد که در انواع مختلف و مطابق با نوع کار وجود دارد، حال برای این که بهتر مفهوم دستکش کار را دریابید بهتر است با انواع آن آشنا شوید.

دستکش ایمنی ضد اسید

دستکش ایمنی ضد لغزش

دستکش ایمنی عایق برق

دستکش ایمنی ضد برش

دستکش ایمنی برزنتی

دستکش کار آلومینیومی

دستکش ایمنی سربی

دستکش کار ضد ارتعاش

دستکش کار نیتریلی

و…

در واقع تمام این دستکش ها ایمنی دست را فراهم می کنند و می توان گفت همه کاره اند به گونه ای که دستکش کار برای انجام کار های هرس، باغبانی، نجاری، کار های ساختمانی، تعمیر ماشین، جوشکاری، آهنگری، کوهنوردی و… مناسب است. از دیگر مزیت های دستکش کار می توان جلوگیری از تماس مواد مضر با دست را نام برد، در بسیاری از کار های صنعتی دست بر اثر تماس با مواد شیمیایی ممکن است خراب و آلوده گردد حال پوشیدن دستکش کار می تواند از این حساسیت ها پیشگیری کند.

بررسی انواع دستکش کار ایمنی بر اساس کیفیت

بررسی انواع دستکش کار ایمنی بر اساس کیفیت دستکش کار همان طور که در بخش قبلی ذکر کردیم، حفاظت کننده دست در برابر مواد خطرناک است. این نوع دستکش ها بر اساس نوع فعالیت و میزان سختی از لحاظ کیفیت به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که ما به برخی از آن ها اشاره مختصری می کنیم.

دستکش عایق برق؛ همان طور از نامش پیداست، مناسب کارکنان اداره برق است که کار های برقی انجام می دهند. در واقع پوشیدن این دستکش در حین کار، از برق گرفتگی و آسیب دست جلوگیری می کند چرا که از جنس لاتکس ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر جریان الکتریکی دارد.

دستکش ایمنی ضد اسید؛ این نوع دستکش از دست در برابر مواد شیمیایی و آزمایشگاهی محافظت می کند زیرا؛ از جنس پلاستیک مقاوم و مواد پلیمری ساخته شده از این رو از نفوذ مواد اسیدی به داخل پیشگیری می کند.

دستکش ایمنی ضد برش؛ این دستکش مناسب افرادی است که با وسایل تیز و برنده سر و کار دارند زیرا؛ مقاومت بالایی در برابر پارگی و برش دارد. در کار هایی چون؛ برشکاری، تراش ابزار آلاتی چون؛ پروفیل، فرز و‌.. کاربرد فراوانی دارد و امنیت دست را تضمین می کند.

دستکش کار برزنتی؛ این نوع دستکش از جمله دستکش های ایمنی بسیار پر کاربرد می باشد که به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر حرارت و داغی و هم چنین اجسام تیز، بیشتر در حرفه های آهنگری، مکانیکی، باغبانی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

دستکش کار ضد لغزش؛اگر شما با کاری سرو کار دارید که بسیار حساس است و نباید دست دچار لغزش شود، ما به شما دستکش ضد لغزش را پیشنهاد می کنیم. این دستکش از جنس پلیمر، چرم و نایلون درست شده و مانع لیز خوردن دست در حین حفاری می شود.

دستکش کار آلومینیومی؛از جمله مقاوم ترین نوع دستکش کار در برابر سوختگی و حرارت بالا است چرا که از پارچه آلومینیوم و آستر پشم شیشه تشکیل شده از این رو مناسب کار هوایی است که با مواد مذاب در ارتباط هستند.

اطلاعاتی در مورد بهترین دستکش کار

اطلاعاتی در مورد بهترین دستکش کار از آن جایی که دستکش کار در مدل ها و نام های مختلفی در سطح بازار موجود است از این رو انتخاب بهترین نوع گاهی سخت است حال ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد نحوه انتخاب باکیفیت ترین نوع دستکش کار ارائه دهیم امید است که مسمر ثمر واقع شود.

در هنگام انتخاب دستکش کار حتما نوع فعالیت مورد نظر خود را در نظر بگیرید؛ زیرا در محیط هایی که دست با مواد شیمیایی در تماس است باید حتما دستکش ضد اسید خریداری شود تا در برابر مواد اسیدی و بازی مقاومت بالایی داشته باشد. توجه داشته باشید قابلیت انعطاف پذیری و وزن سبک از دیگر ویژگی های دستکش مرغوب است که کار کردن را بسیار راحت می کند و سبب می شود دست در حین کار لیز نخورد و ثابت بماند.

به جنس دستکش دقت کنید؛ معمولا دستکش های با جنس pvc ضمن داشتن استحکام بالا، از دست در برابر زخم شدن و بریدگی محافظت می کند هم چنین در برابر ضربات مکانیکی مقاوم باشد، جنس آن به گونه ای باشد که ارتعاشات ناشی از کار با لوازم مکانیکی را بگیرد و سبب خستگی بیش از حد دست نشود.

بهترین دستکش کار، قابلیت انعطاف پذیری خوبی دارد از این رو به خوبی پوشیده و بیرون آورده می شود، در اثر گذشت زمان پوسته پوسته و چروکیده نمی گردد و هم چنین تهویه هوا را به خوبی درون دست ایجاد می کند. از دیگر ویژگی های دستکش خوب و مرغوب، عدم ایجاد حساسیت و قیمت مناسب است.

خرید ارزان دستکش کار ایمنی با بهترین کیفیت

خرید ارزان دستکش کار ایمنی با بهترین کیفیت خرید ارزان دستکش کار ایمنی با بهترین کیفیت، از طریق فروشگاه آنلاین اینترنتی میسر است، چرا که در این مرکز متنوع ترین دستکش ها با داشتن کف مواد مرغوب مستقیما با کمترین قیمت از تولید به مصرف می رسد و از آن جایی که واسطه ها در این بین نقشی ندارند، مشتریان می توانند خریدی ارزان و بهینه را تجربه کنند.

نمایندگی پخش آنلاین ما از معتبر ترین مراکز خرید دستکش کار ایمنی است که توانسته با ایجاد قابلیت امکان خرید مستقیم برای مشتریان، نه تنها در سطح بازار های داخلی بلکه در سطح بازار های خارجی نیز مطرح باشد و بتواند بازار فروش پر رونقی را به خود اختصاص دهد، حال اگر شما هم جزء خریداران عمده این محصول هستید و می خواهید با ازان ترین قیمت، محصولات بیشتری را دریافت کنید بهتر است سری به وبسایت تخصصی مجموعه ما بزنید و پس از مشاوره رایگان با کارشناسان ما و اطمینان از صحت سایت، سفارشات خود را ثبت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید