دستکش کار از محصولاتی می باشد که کارگران کارخانجات و یا معادن هنگام کار از آن استفاده می کنند تا از خطرات احتمالی که ممکن است به سلامتی آن ها آسیب برساند جلوگیری کند. تولیدکننده هایی هستند که در زمینه این کالا فعالیت دارند و این دستکش ها را به صورت عمده به فروش می رسانند تا مشتریان بتوانند به قیمتی مناسب آن را تهیه کنند. همچنین خرید دستکش کار نسوز به طور عمده از تولیدکننده مقرون به صرفه می باشد.

سفارش عمده دستکش کار نسوز از تولید کننده

مهم ترین کشورهای صادر کننده دستکش کار در جهان

مهم ترین کشورهای صادر کننده دستکش کار در جهان بنابر گزارشات دریافت شده تجار و بازرگانان ایرانی این اعتقاد را دارند که کیفیت دستکش کار، یکی از مهمترین عواملی است که در تایید صادرات دستکش کار به شمار می رود و تاکید فراوانی بر افزایش کیفیت دستکش کار، به وسیله تولیدکنندگان ایرانی را به همراه دارد. همچنین از عوامل دیگری که بر افزایش صادرات انواع دستکش کارگری تاثیرگذار هستند می توان به مواردی اشاره کرد.

از جمله: پایین بودن قیمت دستکش کار ایرانی با توجه به کاهش ارزش ریال نسبت به پول های دیگر و رشد صنعت ساخت و ساز در کشورهای منطقه مانند عراق، ترکیه، امارات، قطر و غیره و به تبع آن افزایش نیاز به دستکش کار و تامین مواد اولیه دستکش کار از داخل و کاهش هزینه‌های تولید، کم بودن هزینه پول آب و برق و کارگر در ایران و کاهش هزینه تولید امکان صادرات دستکش کار به کشورهای منطقه انواع مختلف دستکش کار، بازار گسترده ای در داخل ایران و بازار های منطقه‌ای مانند کشورهای عراق ترکیه افغانستان سوریه حوزه خلیج فارس و غیره را دارا می باشد.

بنابراین برای اینکه صادرات دستکش به کشورهای مختلف افزایش یابد باید که از طرف تولیدکنندگان این محصول و همچنین از طرف دولت هم حمایت کافی شویم تا تولید کنندگان بتوانند این دستکش را به راحتی و با قیمتی مناسب و بدون واسطه نسبت به خرید مواد اولیه از صنایع پتروشیمی اقدام نمایند. و در نتیجه شاهد افزایش صادرات دستکش کار به کشورهای اطراف و همسایگان از جمله عراق، افغانستان و ترکیه باشیم.

در بین انواع دستکش ها می توان به دستکش برزنتی اشاره کرد که پارچه رویی آن از این نوع جنس می باشد و نوک انگشتان از چرم تولید شده و بیشتر در کارخانجات و معادن استفاده می شود.

اطلاعاتی جامع در رابطه با دستکش کار نسوز

اطلاعاتی جامع در رابطه با دستکش کار نسوز یکی از قسمت‌هایی که در بدن هنگان کار و ایمنی آن حفظ شود و باید مورد توجه قرار گیرد دست ها هستند. در واقع بیشترین کار را دست‌ها انجام می‌دهند و گاهی ممکن است که حادثه‌ای در محیط کار برای دست‌ها اتفاق افتد که قابل جبران و بازگشت نباشد. پس دستکش کر نسوز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در حرفه‌هایی مانند آتش نشانی، محیط های شیمیای، کارگاه‌های صنعتی که دارای دستگا‌ه‌های فرز و مته و جوشکاری هستند و غیره استفاده از دستکش کار بسیار مهم است.

البته باید قوانین مربوط به کار را هم در نظر گرفت و به آن توجه داشت زیرا که امکان دارد از دستکشی استفاده کنید که مناسب کار نباشد و دقت و تسلط را در هنگام کار از دست دهید. بنابراین حتما حتما از دستکش مناسب و مخصوص استفاده کنید. همچنین هر نوع دستکش کار باید با کیفیت و کار آمد باشد و باعث عرق کردن دست و یا حساسیت در مصرف کننده، نشود. حرکت دست باید در تمام دستکش‌های کار راحت باشد و البته طراحی مکانیکی این دستکش‌ها به گونه‌ای باشد که فعالیت مصرف کننده را کمتر و یا محدود نکند.

دستکش ایمنی انواع مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به دستکش ایمنی آتش نشانی، دستکش ضد برش، دستکش عایق در برابر مواد شیمیایی، الکتریسیته و … اشاره کرد. یکی از موارد مهم ایمنی انتخاب دستکش مناسب است؛ مثلا باید دستکشی را انتخاب کرد که تسلط و دقت را در کار پایین نیاورد و به دست آسیبی نرساند و علاوه بر آن فعالیت را محدود نکند. یکی دیگر از موارد مهم که باید در انتخاب دستکش مناسب مورد توجه قرار دهید جنس و کیفیت آن است تا باعث تعریق یا بروز حساسیت دست ها در هنگام کار نشود.

دستکش کار ضد برش پاکستانی جهت حفاظت از دست ها در برابر خطرات فیزیکی و مکانیکی تولید شده است. این دستکش دارای آستر مناسب و روکشی از جنس نیتریل است. این کالا در مقایسه با دستکش های معمولی صنعتی که از جنس برزنت و لاستیک هستند 10 برابر مقاوم تر است. دستکش ضد برش پاکستانی برای سنگ زنی، فلز کاری، پرس کاری و کلیه امور مکانیکی استفاده می شود. از ویژگی مهم این محصول می توان به ضد لغزش بودن آن نیز اشاره کرد.

بررسی قیمت دستکش کار با توجه به کیفیت آن

بررسی قیمت دستکش کار با توجه به کیفیت آن دستکش ایمنی کار برای کارهای زیادی استفاده می شوند. این محصول انسان را در برابر هر گونه خطرات احتمالی محافظت می کند و همچنین دستکش های کار برای انواع کارها استفاده می شود. جنس بعضی از دستکش ها چرمی یا کف چرم ، کف دوبل می باشد که پارچه آن ها ضد عایق، ضد حرارت، ضد اسید، ضد حریق و… می باشد. بعضی از دستکش ها قیمت ارزان دارند. زیرا در تولیدی، تولید و در مراکز خرید پخش می شوند. مانند دستکش های عایق برق فشار قوی و جوشکاری و غیره…..

دستکش ها می توانند بخش‌ های مختلف دست ها را محافظت کنند بنابراین محدوده‌ای از دستان که باید در حین کار از آن مراقبت شود در انتخاب دستکش ایمنی تاثیر گذار است، شما می توانید انواع دستکش ایمنی ساق بلند و یا دستکش ایمنی ساق کوتاه را انتخاب کنید. خطرات غیر منتظره در هر شغل باید شناسایی شود و با توجه به آن دستکش مناسب انتخاب گردد و به طور کلی دستکش ها را نمی‌توان برای هر فعالیتی مورد استفاده قرارداد.

فروش مستقیم محصولات می توان دستکش ایمنی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست مصرف کنندگان رساند که این کالا کاملاً استاندارد بوده و از متریال با کیفیت تهیه شده اند. امروزه قیمت انواع دستکش ها بر حسب رشته یا فعالیتی که انجام می دهند تعیین می شود. هرجه کیفیت و جنس دستکش کار بهتر باشد قیمت آن هم بر حسب ویژگی های دستکش مورد بررسی قرار می گیرد.

فروش کلی دستکش کار نسوز با کیفیت بالا

فروش کلی دستکش کار نسوز با کیفیت بالا دستکش کار دارای انواع مختلف در رشته های متنوع می باشد که کیفیت هر کدام از آن ها نسبت به فعالیت کاری تفاوت دارد که البته در میان انواع این محصول دستکش خانگی ارزان و مناسب است. امروزه فروشگاه های مختلفی هستند که این محصول را به صورت عمده به فروش می رسانند و خرید این کالا از طریق اینترنت امکان پذیر است و همچنین این تولیدکنندگان سعی بر این دارند که بهترین و با کیفیت ترین محصول را وارد بازار کنند که البته فروش کلی آن برای مشتریان مقرون به صرفه می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید