دست ها یکی از مهم ترین و کاربردی ترین اعضاء بدن هستند که باید در جریان کارهای سخت از آنها مراقبت کرد در کار با برق ، دستگاه های پرس صنعتی ، دستگاه های برش و از این قبیل دست ها در خطر آسیب دیدگی جدی هستند با توجه به‌ کاری که توسط دست ها انجام می شود فرد ممکن است در خطر بریدگی، خراش پوست، سوختگی، سوراخ شدن و یخ زدگی انگشتان قرار گیرد بیش از ۴۰ درصد از حوادث ناشی از کار مربوط به آسیب دیدگی دست ها و انگشتان در تماس با جریان برق است برای رفع این خطرات باید در تماس با برق باید حتما از دستکش محافظ برق با بهترین کیفیت و استاندار استفاده کرد . اگر به فکر سلامت خود هستید همین الان اقدام کنید یک سری به فروشگاه های عرضه محصولات صنعتی بزنید ویا وارد سایت های فروش این کالا بشوید .

سفارش خرید دستکش محافظ برق با بهترین کیفیت

بیشتر بخوانید: خرید دستکش لاتکس کار

فاکتورهای ضروری در هنگام انتخاب دستکش برق کاری

فاکتورهای ضروری در هنگام انتخاب دستکش برق کاری در هنگام خرید دستکش به نوع موادی که با آن سرو کار داریم توجه کنید در رابطه با مواد تماسی با دستکش می توان چند نوع دسته بندی استاندارد را نام برد که عبا تند از :

دسته بندی A : درج این علامت برروی دستکش به معنای آن است که دستکش مقاومت لازم در برابر تماس با مواد اسیدی را دارد .

دسته بندی H : درج این علامت برروی روی دستکش به معنای آن است که دستکش مقاومت لازم دربرابر تماس با مواد چرب و روغن و نفت رادارد .

دسته بندی Z : درج این علامت برروی دستکش به معنای مقاومت دستکش در تماس با ازن است .

دسته بندی C : درج این علامت برروی دستکش به معنای مقاومت دستکش در دمای خیلی پایین و مناطق سرد است و مواد الاستیسیته دستکش در برابر سرمای زیاد شکسته نمی شود .

تمامی این دستکش ها ۳۶ سانتی متر هستند و سطح کف دست وساعد را پوشش می دهند . این دستکش ها ممکن است حین کار در معرض اشیای نوک تیز قرار گرفته و سوراخ یا بریده شوند و از همین ناحیه انگشتان دست مورد خطر قرار بگیرند به منظور رفع این مشکل می توان از رو دستکشی برای حفاظت از ِآن استفاده کرد دستکش چرمی یا برزنتی که عموما به عنوان دستکش جوشکاری شناخته می شوند دربرابر بریدگی و ساییدگی کاربرد دارند و می توانند محافظ خوبی در این زمینه باشند . تمامی این دستکش ها در آزمایشگاه ها بررسی شده و استاندارد لازم را دریافت کرده اند اما نباید از بررسی روتین و روزانه آنها جهت ایمنی بیشتر قافل شد . در هنگام خرید دستکش به تارخ تولید و انقضاء درج شده برروی محصول دقت کنید و دستکشی را خریداری کنید که مناسب سایز دست شما است راهنمای خرید سایز مناسب دست نیز برروی محصول درج شده وبه شما در انتخاب درست کمک می کند .

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی دستکش ایمنی

دسته بندی انواع دستکش برق کاری بر اساس نوع عایق

دسته بندی انواع دستکش برق کاری بر اساس نوع عایق برای دسته بندی انواع دستکش ابتدا باید بدانیم فرد با فشار ضعیف در ارتباط است یا فشار متوسط . در رابطه با ولتاژ برق ۶ کلاس می‌توان برای دستکش نام برد که هر دستکش استانداری در بازار تمام این ویژگی ها را دارد که عبارتند از :

دستکش عایق برق کلاس ۰۰ : در برابر جریان AC تا ۵۰۰ ولت و DC تا ۷۵۰ ولت مقاومت دارد .

دستکش عایق برق کلاس ۰ : در برابر جریان AC تا ۱۰۰۰ ولت و DC تا ۱۵۰۰ ولت مقاومت دارد .

دستکش عایق برق کلاس ۱ : در برابر جریان برق AC تا ۷۵۰۰ ولت وDC تا ۱۱۲۵۰ ولت مقاومت دارد .

دستکش عایق برق کلاس ۲ : در برابر جریان AC تا ۱۷۰۰۰ ولت و DC تا ۲۲۵۰۰ ولت مقاومت دارد ضخامت لایه اصلی آن حدودا ۲/۳ میلی متر است .

دستکش عایق برق کلاس ۳ : در برابر جریان AC تا ۲۶۵۰۰ ولت و DC تا ۳۹۷۵۰ ولت مقاومت دارد .

دستکش عایق برق کلاس ۴ : در برابر جریان AC تا ۳۶۰۰۰ ولت و DC تا ۵۴۰۰۰ ولت مقاومت دارد .

علاوه بر ویژگی های فوق بسته به نوع دستکش از کلاس ۰۰ تا کلاس ۴ به ترتیب با برچسب های رنگی به رنگ بژ ، قرمز ، سفید ، زرد ، سبز ، نارنجی شناخته می شوند . و به ترتیب دارای ضخامت های لایه اصلی دستکش ۰/۵ ، ۱ ، ۱/۵ ، ۲/۳، ۲/۹ و ۳/۶ میلی متر هستند .

در نهایت باید توجه کرد که ولتاژ مورد نظر نباید بیش از ولتاژ قابل تحمل برای دستکش باشد .

بیشتر بخوانید: تولید دستکش ایمنی ای تی جی

بررسی میزان صادرات دستکش برق کاری از ایران

بررسی میزان صادرات دستکش برق کاری از ایران هر شرکتی برای حفظ نیروی متخصص و کارآزموده خود نیاز به ایمنی حداکثری و لباس کار کارگاهی مناسب در محیط کار رادارد بروز هرگونه خطر در محیط کار علاوه بر وارد کردن خسارت های جسمی و روانی جبران ناپذیر برای نیروی کار ، ضررهای مالی زیادی را به شرکت تحمیل کرده و باعت کاهش راندمان نیروی کار می شود. کشورهای آمریکایی و اروپایی فناوری تولید دستکش های عایق برق را دارند اما این محصول از قیمت بالایی برخورداراست ازاین رو تولید آن در داخل به صرفه تر است همچنین می توان به صادرات مازاد محصول به سایر کشورها پرداخت وبه ارز آوری در کشور و رونق کسب و کار و سرپا ماندن شرکت های داخلی کمک کرد ‌. علاوه بر دستکش های عایق برق کاری ، پژوهشگران ایرانی دستکشی طراحی و تولید کرده اند که مقاوم به برش و حرارت است و از سوی کشورهای آلمان ، انگلیس و آمریکای جنوبی در خواست های زیادی برای صادرات ایران وجود دارد شرکت های ایرانی منتظر تاییدیه و گواهینامه مورد نیازاین محصول و تولید انبوه و صادرات آن در سطح جهانی هستند در ساخت این دستکش ها از فناوری نانو استفاده شده است می توان در آینده نه چندان دور این فناوری را درزمینه دستکش های معاینه و جراحی در زمینه پزشکی بسط و گسترش داد همچنین می توان به صادرات دستکش های عایق در برابر جوشکاری ، آتش‌نشانی و انواع حلال هاو مواد اسیدی در این زمینه اقدام کرد دستکش عایق برق کاتو نیز یکی دیگر از این قبیل محصولات است که برای محافظت از دست ها در برابر شوک الکتریکی در هنگام کار با کابل ، سیم برق و تجهیزات برقی مانند سوئیچ گیر و ترانسفورماتورها طراحی شده است . نیاز روز افزون بازار های جهانی به این محصول ضرورت رشد و توسعه و ارتقای کیفی این محصول در داخل و صادرات آن را روز افزون کرده است .

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار پاکستانی

فروش فوق العاده دستکش محافظ برق با قیمتی استثنایی

فروش فوق العاده دستکش محافظ برق با قیمتی استثنایی برای داشتن فروش خوب و مشتری دائمی باید جنسی را فراهم کرد که مانند کفش ایمنی تایگر بهشتیان از کیفیت بالا برخوردار بوده و استانداردهای لازم راداشته باشد شرکت های مختلفی در ایران اقدام به تولید دستکش های عایق برق در طیف های گسترده می کنند و نمایندگی های مجاز آنها در سراسر ایران دایر بوده امکان پاسخ دهی به تمامی سوالات و خدمات پس از فروش برای خریدار فراهم شده است . علاوه بر نمونه های داخلی نمونه های خارجی از این محصول با برند های مختلف در بازار موجود می باشد در این زمینه می توان شرکت regeltex را نام برد یک شرکت فرانسوی که به تولید و عرضه انواع دستکش های عایق برق با استانداردهای لازم می پردازد دستکش هایی با حداکثر ولتاژ های عملیاتی مختلف از ۵۰۰ ولت تا ۵۴۰۰۰ ولت و کلاس ۰۰ تا کلاس ۴ . در ابعاد ۳۶ سانتی و دارای استاندار I E C است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید