برای ثبت سفارش خرید دستکش ایمنی کف دوبل از معتبرترین فروشگاه اینترنتی همین حالا از طریق سایت ما اقدام کنید. دستکش ایمنی کف دوبل صادراتی با قیمتی ارزان در اختیار کارفرمایان و افرادی که در حرفه های پرخطر اشتغال دارند، قرار گرفته است. کف این محصولات به دلیل دو لایه بودن، ضخامت و دوام بالایی داشته و مانع از آسیب دیدن دست کاربر می گردد.

سفارش خرید دستکش ایمنی کف دوبل از معتبرترین فروشگاه

بالاترین میزان صادرات دستکش ایمنی در چند سال اخیر

بالاترین میزان صادرات دستکش ایمنی در چند سال اخیر

یکی از ابزارهای ضروری که به افراد کمک می کند، تا کارهای خود را در شرایط امن انجام دهند، دستکش ایمنی می باشد. استفاده از این محصولات برای حفظ سلامت نیروی کار ضروری است، زیرا از دستان فرد در برابر آسیب های احتمالی مانند سوختگی، پارگی، قطع عضو و غیره محافظت می کند. استفاده از دستکش ایمنی می تواند مچ دست، پوست دست، انگشتان و ناخن ها را به خوبی حفظ کرده و مانع صدمه دیدن این عضو مهم بدن گردد.

متریال اولیه مورد نیاز برای تهیه دستکش ایمنی، در ایران به وفور یافت می شود، از این رو تولیدکنندگان بسیاری در ایران در زمینه تولید انواع دستکش ایمنی فعالیت می کنند. این افراد توانسته اند که دستکش ایمنی را در بالاترین سطح کیفی تولید کنند و علاوه بر عرضه آن به خریداران داخل کشور، در سطح بازارهای بین المللی نیز مشتریان پروپاقرصی پیدا کرده اند. صادرات این محصولات هر ساله در حجم بالایی انجام می شود که منجر به افزایش درآمد ارزی ایران شده و به شکوفایی اقتصاد کشور کمک شایانی نموده است.

البته لازم به ذکر است که نوسان نرخ متریال اولیه و عدم حمایت مطلوب از تولیدکنندگان دستکش ایمنی ایرانی، از جمله مشکلاتی هستند که صادر کنندگان و تولیدکنندگان این محصولات با آن دست و پنجه نرم می کنند؛ اما با وجود این ایران توانسته در چند سال اخیر بالاترین میزان صادرات دستکش ایمنی را داشته باشد. صادرات این محصول در کنار سود مناسبی که نصیب تجار کرده، ارزی آوری مناسبی نیز برای کشور عزیزمان به همراه داشته است.

آشنایی با ارزانترین دستکش ایمنی در بازار

آشنایی با ارزانترین دستکش ایمنی در بازار

دستکش‌های ایمنی بر اساس متریال اولیه ای که در ساخت آنها به کار می رود دوام و کاربردهای مختلفی دارند، بعضی از انواع این محصولات باید با توجه به نوع کاربرد آن ها ضد الکتریسته، ضدحریق، ضد اسید، ضد مواد رادیو اکتیو و ضد برش باشند، تا افراد در مشاغل گوناگون بتوانند، این دستکش ها را مورد استفاده قرار دهند؛ به عنوان مثال افرادی که در زمینه تاسیسات برقی ساختمان کار می کنند، باید انواع ضد الکتریسته دستکش را خریداری نمایند.

دستکش‌های ایمنی از جنس های گوناگونی مانند تمام چرم، مواد پلاستیکی، کتان و غیره تولید می شوند که قیمت آن ها با توجه به جنس محصول متفاوت است، همچنین این محصولات در طرح های متفاوتی همچون ساق کوتاه، متوسط و بلند به بازار عرضه می گردند، بعضی نیز پنج انگشتی یا تک انگشتی می باشند. تمام این خصوصیات بر قیمت دستکش و نوع کاربری آن تاثیر می گذارد.

دستکش کارگری یکی از ارزانترین دستکش های ایمنی موجود در بازار است که برای کارهای صنعتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این قبیل دستکش ها برای انجام امور تخصصی تولید نمی شوند و استفاده عمومی دارند، به طوری که برای انجام اعمالی مانند باغبانی، کارهای مختلف ساختمانی و حمل و نقل کالاها از این نوع دستکش استفاده می گردد.

این گونه دستکش ها معمولا قیمت های ارزان و مناسبی دارند و افرادی که در زمینه مشاغل باربری و کارگری فعال هستند، به راحتی می توانند، آن را خریداری نمایند. تهیه دستکش ارزان قیمت و در عین حال باکیفیت همواره یکی از دغدغه های صاحبان مشاغل می باشد، خریداری دستکش کارگری برای این افراد بهترین گزینه است، چون علاوه بر کیفیت و دوام بالایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. کارفرمایان می توانند دستکش ایمنی را به صورت عمده خریداری کنند، تا به میزان قابل توجهی در هزینه های آن ها صرفه جویی گردد.

هر آنچه که باید در مورد خرید دستکش ایمنی بدانیم

هر آنچه که باید در مورد خرید دستکش ایمنی بدانیم

اگر قصد خرید دستکش ایمنی را دارید، باید یکسری نکات و ریزه کاری ها را در نظر بگیرید، تا بعدا از خرید خود پشیمان نشوید. در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید، هنگام خرید بهترین محصول را انتخاب نمائید.

اولین نکته ای که هنگام خرید دستکش ایمنی باید به آن توجه کنید، سایز مناسب کالا می باشد، دستکش باید متناسب با اندازه دست شما انتخاب شود، اگر اندازه آن بزرگتر از دست شما باشد، هنگام کار به راحتی از دستان شما خارج شده و کارها را به کندی پیش می برد و اگر کوچکتر از سایز دست انتخاب شود، به بدن شما فشار وارد کرده و آزارتان می دهد.

نکته بعدی این است که دستکش ایمنی را به تناسب نوع شغل خود انتخاب کنید، به عنوان مثال دستکش هایی که برای کار با مواد نفتی و روغنی انتخاب می شوند، با انواعی که برای کار با اشیای برنده تهیه می شوند، متفاوت هستند. دستکش های ایمنی نیتریل برای مشاغلی که با مواد شیمیایی مختلف و مواد نفتی سروکار دارند، مناسب می باشد. دستکش های ایمنی لاتکس نیز در اکثر صنایع به کار برده می شود، مزیت این محصولات این است که به علت تهیه شدن از مواد اولیه طبیعی از بروز آلرژی در پوست دست مصرف کننده جلوگیری می کنند. دستکش های ایمنی پی وی سی هم برای شغل های مختلف استفاده می شوند.

موقع خرید دستکش ایمنی تمام قسمت های آن را به دقت بررسی کرده و در صورت مشاهده هرگونه پارگی یا سوراخ باید از خرید آن خودداری کنید، چون هنگام کار این سوراخ ها خیلی زود بزرگ شده و طول عمر محصول را کاهش می دهند.

فروش دستکش ایمنی کف دوبل با قیمتی باورنکردنی

فروش دستکش ایمنی کف دوبل با قیمتی باورنکردنی

افرادی که در مشاغل صنعتی سخت و پر خطر فعالیت دارند، برای محافظت از دستان خود در برابر سوختگی، برق‌گرفتگی، بریدگی و غیره نیاز به استفاده از دستکش ایمنی دارند. دستکش ایمنی کف دوبل یکی از این محصولات است که از جنس چرم و برزنت تهیه شده است و برای افزایش دوام و مقاومت آن، کف دستکش به صورت دو لایه ساخته شده است. این کالا مناسب برای اموری مانند آهنگری، تراشکاری، حمل و نقل و بسیاری از مصارف عمومی دیگر می باشد.

فروش دستکش ایمنی کف دوبل با قیمتی باورنکردنی در فروشگاه آنلاین ما انجام می شود، این محصول ماندگاری طولانی و کیفیت بالا دارد و می تواند، دستان کاربر را از صدماتی نظیر یخ زدگی، بریدگی و غیره حفظ کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید