دستکش کار جوشکاری، یکی از ابزار های لازم برای رعایت اصول ایمنی در جوشکاری و امور ساختمانی می باشد. دستکش های ایمنی دارای انواع مختلفی اند که هر یک در امور خاصی به کار می روند. دستکش های جوشکاری نیز برای کار های جوشکاری استفاده می شود و ایمنی را برای جوشکار فراهم می کند و هم باعث آسان شدن کار او می گردد. در ادامه این مقاله قصد داریم ویژگی های بهترین دستکش ها جوشکاری را به شما معرفی کنیم.

خرید مستقیم دستکش کار جوشکاری باکیفیت از کارخانه

بیشتر بخوانید: فروش دستکش کار در کرج

بررسی کیفی انواع دستکش تولید شده در ایران

بررسی کیفی انواع دستکش تولید شده در ایران برای بررسی کیفی دستکش های کار، ابتدا باید انواع آن را بشناسیم و با ویژگی های آن ها آشنا شویم. دستکش های ایمنی کار، به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:

1 ) دستکش کار معمولی: این دستکش ، یکی از پر مصرف ترین و پرکاربردترین دستکش های ایمنی است که به صورت مشترک در بین همه شغل ها کاربرد دارد و به حرفه خاصی تعلق ندارد. دستکش های کار معمولی، معمولا قیمت پایین تری از دستکش های تخصصی دارند و استاندارد های مقاومتی آن ها از جمله مقاوتمکانیکی ، برشی، حرارتی و … در پایین ترین سطح می باشد. از این دستکش ها معمولا برای کار های حساس استفاده نمی کنند.

2 ) دستکش ضد برش : دستکش های ضد برش، برای مشاغل پرخطری است که با دستگاه های برنده سر و کار دارند مثل کارگاه های نجاری و آهنگری، شیشه بری و … یا شغل هایی نظیر قصابی که با ابزار تیزی کار می کنند.

دستکش ضد برش دارای دو نوع متداول می باشند. دسته اول دستکش های ضد برش فولادی اند که از زنجیر های فولادی به هم بافته می شوند و با جلوگیری از برخورد تیغه ها با دست از انگشتان محافظت می کنند. دسه دوم دستکش هایی اند که کاملا از ورقه های فلزی اند و دارای انعطاف خاصی می باشند.

3)دستکش ضد اسید: این دستکش نوع دیگری از دستکش های کار است که برای در کار با مواد شیمیایی پر خطر در صنایع به کار می رود و از ابزار بسیار ضروری این کار می باشد.

4 ) دستکش کار ضد حرارت: دستکش کار ضد حرارت، در مشاغلی مانند ریخته گری، ذوب و ساخت شیشه، و انواع جوش کاری های تخصصی و صنعتی به کار می رود. انتخاب بهترین نوع دستکش ضد حرارت در شغل هایی که با حرارت بالا سرو کار دارندحائز اهمیت است. بدنه و لایه عایق این دستکش ها از ماده هایی مانند چرم، پارچه آلومینیومی، کتان و … ساخته می شوند.

5 ) دستکش کار عایق برق: دستکش های ضد الکتریسیته ساکن یا همان دستکش های عایق برق از دیگر انواع دستکش های کار می باشند. دستکش عایق برق دستکشی ایمنی و پرکاربرد در میان برقکاران است که استفاده کردن از آن ایمنی کار را بالا می برد و در کارهای تاسیساتی برق، پوشیدن آن ضرورت دارد.

دسته بندی های بالا، بر اساس ویژگی های ظاهری دستکش ها می باشد. دستکش های ایمنی بر اساس شغلی که در آن ها استفاده می شود نیز تقسیم بندی می شوند. این تقسیم بندی ها عبارتند از: دستکش کار نجاری، دستکش کار آهنگری، دستکش کار باغبانی، دستکش کار پزشکی، دستکش کار بنایی، دستکش کار شیشه بری، دستکش کار جوشکاری و …

بیشتر بخوانید: صادرات دستکش ایمنی نووا مدل ntg-9001

میزان سرمایه لازم برای صادرات دستکش باکیفیت از ایران

میزان سرمایه لازم برای صادرات دستکش باکیفیت از ایران برای صادرات دستکش با کیفیت، نیاز به سرمایه ی چندانی نیست، حتی می توان این کار را با سرمایه ی اولیه ی بسیار کمی آغاز کرد. فقط کافی است که با مراحل و روند صادرات آشنا بود و در این زمینه تجربیاتی داشت. در این شرایط، برای صادرات این محصول، کافی است با مجموعه تولید کننده آن قرارداد ببندید و با همکاری آن مجموعه، به صادرات این محصول بپردازید. در بند آخر این مقاله یکی از شرکت های مهم تولید کننده دستکش های جوشکاری و انوع دستکش های دیگر را که با صادرکنندگان همکاری می کند، به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی نفیس

دستکش درجه یک چه ویژگی هایی دارد

دستکش درجه یک چه ویژگی هایی دارد دستکش های کار، باید باکیفیت و دوام و مقاومت بالا باشند. کیفیت دستکش ها ،به مواد اولیه ای که در ساخت و تهیه آن ها به کار می رود بستگی دارد. دستکش هایی مثل دستکش های ضد برش باید در مقابل گرما، حرارت و ابزار تیز استحکام کافی داشته باشند. این دستکش ها باید مرتبا شسته شوند تا بهداشت در آن ها حفظ گردد. باید به این نکته هم توجه کنید که دستکش های با کیفیت نباید بر اثر شستشو های مداوم از بین بروند یا کیفیت و کارایی خود را از دست بدهند.

زمانی که دستکش کاری برای یک محیط و خطر های احتمالی آن مکان طراحی و تولید می گردد باید جنس به کار رفته در آن از انعطاف بالایی برخوردار باشد. نکته ی دیگری که باید در خرید دستکش های کار در نظر گرفت این نکته می باشد که دستکش ها باید کاملا متناسب با دست های شما باشند.

اگر سایز دستکش ها بزرگ تر از اندازه دست های شما باشد به راحتی از دست خارج خواهد شد که در این صورت این دستکش هم کارایی ندارد و هم امنیت کسی که از آن استفاده می کند را کاهش می دهد. اگر سایز دستکش ایمنی کوچکتر از دست های شما باشد و به سختی وارد دست های شما گردد، کار شما را با خطا مواجه خواهد کرد. دستکش های کار با توجه به مکان و شغلی که در آن استفاده می شوند، باید نسوز، تمام چرم ساق کوتاه یا ساق بلند باشند و در برابر گرما و سرما از خود مقاومت نشان دهند. دستکش هایی که کارکنان را از سرما محافظت می کنند به دستکش کار های گرم معروف اند که بیشتر برای روزهای سرد زمستان ساخته شده اند. دستکش هایی که در برابر حرارت مقاوم اند و یک لایه محفاظتی برای کارکنان ایجاد می کنند برای مشاغلی مثل جوشکاری مناسب اند و باید ساق های بلندی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی نیتریلی

عرضه مستقیم دستکش کار جوشکاری با قیمت استثنایی

عرضه مستقیم دستکش کار جوشکاری با قیمت استثنایی یکی از تولیدکنندگان دستکش ایمنی با کیفیت، مجموعه پرشین ایمن است که در زمینه تولید و صادرات انواع دستکش های ایمنی ، کپسول های آتش نشانی و تجهیزات آتشنشانی فعالیت می کند. این مجموعه با پرداخت نرخ ترخیص کاری و اقدامات لازم برای صادرات و واردات محصولات خود، هم از بهترین مواد اولیه جهان برای حفظ ایمنی دستکش های خود استفاده می کند. و هم دستکش های ایمنی خود را به بازار های جهانی به ویژه کشور های همسایه و کشور های اروپایی صادر می کند. برای مشاهده انواع دستکش ها و تجهیزات این مجموعه می توانید به سایت پرشین ایمن مراجعه فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

5 پاسخ

  1. سلام… صادرات به کشورهای همجوار نیاز به ارتقای رقابت پذیری در محصولات کشاورزی دارد که بسته بندی و وجوه بصری برای جذب کشورهایی که شرایط آب و هوایی مناسب برای استحصال این محصول دارند از ویژگیهای بارز یک صادر کننده نمونه است. تسلط بر روشها و الزامات صادرات و درک نیاز ها و شناخت میزان توانمندی تجاری کشورهای مبدا و مقصد از جمله مهمترین مباحثی است که باید توسط خبرگان این عرصه و با تعامل با کشورهای وارد کننده به دست آید تا باعث رشد اقتصادی و توسعه پایدار شود.

  2. سلام قبلا چقدر همکاران باید دنبال دستکش های با کیفیت میگشتن ولی الان راحت با هزینه های پایین میتونن تهیه کنند تشکر

  3. با درود و خسته نباشید در جهان امروز توجه به امور دانش بنیان در اکثر مشاغل و تولیدی ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سبب رشد ارزاوری در اقتصاد کشور خواهد شد، با ارزوی موفقیت و پیشرفت های روز افزون برای شما تولید کنندگان عزیز این محصول با کیفیت و درجه یک خدا پشت و پناهتان

  4. سلام و خداقوت.
    تشکر از مجموعه پرشین ایمن بابت تولید و فروش مستقیم دستکش کار جوشکاری با کیفیت و درجه یک با قیمت مناسب.
    لطفا نحوه سفارش و هزینه ارسال رو هم اعلام کنید.

    1. سلام
      میتونیدبامشارین شرکت که شماره تماس درسایت موجودهست ارتباط بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید