خرید مستقیم دستکش ضد برق با کیفیت همیشه و در هر شرایطی بازار پر رونقی دارد چون مشتریان می توانند با قیمت کمتری از بازار با کیفیت ترین دستکش را خریداری کنند دستکش ضد برق از لاستیک طبیعی خشک تولید شده است و می تواند از جان پرسنل برق کار در هنگام کار با وسایل برقی یا شبکه تحت فشار برق محافظت کند و از خطر برق گرفتگی آن ها پیشگیری نماید.

خرید مستقیم دستکش ضد برق با کیفیت

بیشتر بخوانید: قیمت دستکش های کار در استان های مرکزی

بررسی خصوصیات دستکش ایمنی فلزی

بررسی خصوصیات دستکش ایمنی فلزی خصوصیات دستکش ایمنی فلزی شامل گزینه های زیر می شوند:

به دستکش ایمنی فلزی دستکش زنجیری، زره دار و دستکش فلزی هم می گویند و در برابر خطرات گوناگون می تواند از دست ها محافظت کند و در قصابی ها و تراشکاری ها استفاده می شود علاوه بر دستکش ایمنی فلزی دستکش های ایمنی انواع مختلفی دارند که می توان به دستکش ضد برق، دستکش کار ضخیم، دستکش ضد برش، دستکش ایمنی چرمی یا همان دستکش بنایی استادکار و دستکش ایمنی ضد اسید اشاره کرد.

دستکش ایمنی ضد برش در صنایع ساختمانی، محیط های کارگاهی، تعمیرات و کار با اشیاء، باغبانی و جا به جایی مواد اولیه خام کاربرد دارد که خوش دست و سبک می باشد تولید گرما و حساسیت نمی کند و پاره و سوراخ نمی شود دستکش ایمنی چرمی برای کارهای ساختمانی و جوشکاری استفاده می شود.

در برابر فرسودگی و پارگی مقاومت بالایی دارد از تعریق جلوگیری می کند آتش نمی گیرد دستکش ایمنی ضد اسید هنگام کار با مواد شیمیایی استفاده می شود و از جنس های مختلفی مانند وایتون، نئوپرن، بوتیل، PVC، لاستیک و نیتریل وجود دارد در آزمایشگاه های صنعتی و شیمیایی، بیمارستان ها و درمانگاه ها استفاده می گردد.

بیشتر بخوانید: قیمت دستکش نیتریل استاد کار در پایتخت

فروش بی واسطه دستکش ضد برق

فروش بی واسطه دستکش ضد برق

بیشتر بخوانید: فروش عمده دستکش ایمنی یووکس

فروش بی واسطه دستکش ضد برق تاثیر مهم و مستقیمی روی افزایش میزان محصول فروخته شده دارد چون مشتریان می توانند با قیمت کمتری از بازار محصول را تهیه کنند مزیت های فراوان استفاده از دستکش ضد برق باعث شده فروش پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

3 پاسخ

  1. من برای کارگران خط تولیدم تعداد ۴۰۰ جفت دستکش می خوام ولی حتما حضوری مراجعه می کنم . لطفا شماره تماس و آدرس بدید.

  2. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید.

  3. سلام ..در دنیای کنونی دقت و رعایت الزامات و استانداردهای بسته بندی از ارکان بسیار حیاتی در کسب سهم بازار مناسب برای محصول صادراتی خواهد داشت. اولین باری که مشتری با بسته بندی نامناسب برخورد کنه با وجود کیفیت ممتاز بعیده که مجددا از این تولید کننده خریدی داشته باشه. درضمن عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید