خرید دستکش کار عمده با بهترین کیفیت از طریق فروشگاه های اینترنتی و مراکز آنلاین فروش این محصول برای خریداران امکان پذیر می باشد. خرید کلی و بدون واسطه ی انواع مختلفی از دستکش های ایمنی کار از طریق اینترنتی سبب کاهش در هزینه ها ی اقتصادی خریداران شده است. خرید و سفارش عمده این محصول و حذف واسطه ها به مشتریان کمک می کند تا بتوانند خرید خوبی را بعد از کسب اطلاعات لازم درباره قیمت و ویژگی های موجود در این محصول به دست آورند.

خرید عمده دستکش کار با بهترین کیفیت

بررسی جنس روکش انواع دستکش ایمنی

بررسی جنس روکش انواع دستکش ایمنی

جنس روکش انواع دستکش ایمنی مختلف است. برزنت و چرم گاو از جمله مواد به کار برده شده در تهیه و تولید دستکش ایمنی می باشد. دستکش دارای روکش چرم برای لحیم کاری، باغبانی و همچنین در صنعت جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. دستکش ایمنی می تواند از جنس آلومینیومی نیز باشد. کاربرد دستکش آلومینیومی برای ریخته گران و افرادی که در کوره های ذوب مشغول به کار هستند کاربرد دارد.

دستکش ایمنی با جنس شبکه های فلزی برای کار در کشتارگاه به کار برده می شود و قصاب ها برای محافظ از دستان خود از این وسیله استفاده می کنند. نوع دیگری از روکش دستکش ایمنی تولید شده از بوتیل می باشد که در برابر مواد شیمیایی و خوردگی دارای استحکام و مقاومت خوبی می باشند. کاربرد دستکش ایمنی بوتیل به دلیل انعطاف‌پذیری بالا و همچنین مقاومت در برابر پراکسید و سوخت مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دیگری از دستکش ایمنی از لاتکس تهیه شده است که قابلیت انعطاف پذیری خوبی را نیز دارا می باشد. این دستکش دارای جنس های مختلف نازک و همچنین ضخیم است و افراد مختلف از جمله پزشکان و خانم های خانه دار از آن بهره مند می شوند. دستکش های نیتریلی نوع دیگری از این محصول می باشد که در برابر ساییدگی از مقاومت و دوام بسیار خوبی برخوردار هستند.

در آزمایشگاه ها و کار با مواد سمی و شیمیایی و همچنین نقاشان از دستکش ایمنی دارای جنس پلی وینیل الکل بهره گیری می نمایند. این دستکش دارای استحکام خوبی نیز می باشد. دستکش ایمنی باکیفیت تهیه شده از پارچه کتان نیز نوع دیگری از روکش در تهیه و ساخت ان محصول به شمار می‌رود. به کار بردن این نوع دستکش از دستان شما در برابر خراش، ساییدگی محافظت خواهد نمود.

عوامل موثر بر کیفیت دستکش صنعتی

عوامل موثر بر کیفیت دستکش صنعتی

از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار بر کیفیت دستکش صنعتی می توان به جنس مواد اولیه در تهیه و تولید این کالا اشاره نمود. مواد مختلفی در تولید دستکش صنعتی به کار برده می شوند. به کار بردن مواد مرغوب و درجه یک می تواند بر کیفیت محصول نهایی تاثیر گذار باشد. مواد به کار برده شده در تولید این محصول شامل چرم، لاستیک، پنبه، پشم نسوز و پارچه کتان می باشد.

مواد دیگری نیز مانند نیتریل و نئوپرن، پلی وینیل و غیره در تولید دستکش صنعتی به کار می روند که باعث افزایش دوام و مقاومت این محصول می شوند. برای اینکه بتوانید ازدستکش ایمنی مورد نظر برای مدت زمان زیادی بهره مند شوید بهتر است آن را مطابق با شغل و نوع فعالیت خود انتخاب و خریداری نمایید. به کار گیری دستگاه های درجه یک و با کیفیت در تولید دستکش صنعتی می تواند در مرغوبیت کالا نقش بسزایی را ایفا نماید.

بعد از انجام کار دستکش خود را تا نکنید و برای سالم ماندن و طول عمر بیشتر دستکش ایمنی مورد نظر از مواد ضد رطوبت استفاده نمایید. دارا بودن تهویه مناسب و عدم عرق نمودن دستان نشان از کیفیت دستکش صنعتی دارد. وجود آستر محافظتی و همچنین مچ بند در دستکش نیز نشان از مرغوبیت این کالا دارد. دستکش کار صنعتی که کیفیت خوبی دارد به راحتی پوشیده می شود و علاوه بر این امر خارج نمودن آن از دست نیز آسان است.

هر آنچه باید درباره انواع دستکش ایمنی بدانید

هر آنچه باید درباره انواع دستکش ایمنی بدانید

دستکش های ایمنی کار دارای انواع و اقسام مختلف و متنوعی می باشند که برخی از آن ها دارای ساق بلند و برخی دیگر ساق کوتاه و متوسط دارند. جنس دستکش های ایمنی نیز متنوع می باشد و در ساخت این کالا از چرم، پلاستیک، مواد پلیمری مانند بوتیل، ویتون و همچنین نیتریل، پنبه، پی وی سی و لاتکس استفاده می شود. استفاده از دستکش ایمنی در جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به کاربر به کار برده می شود.

انعطاف‌پذیری بالا و خوبی که این محصول به خود اختصاص داده کار با آن را آسان نموده است. دستکش ایمنی شامل اقسام مختلفی از جمله دستکش فلزی زنجیری، دستکش کار با مواد شیمیایی، دستکش ایمنی برق، دستکش ایمنی جوشکاری، دستکش کار مکانیکی و دستکش ایمنی ضد ارتعاش، دستکش کار پزشکی و دستکش ایمنی آتش نشانی و دستکش باغبانی و بنایی می باشند.

دستکش های ایمنی کار با توجه به جنسی که دارند مناسب استفاده با شغل خاصی می باشند. به عنوان مثال دستکش ایمنی فلزی زنجیری برای کار با وسایل تیز به کار برده می شود. قصاب ها و افرادی که در کشتارگاه کار می کنند از این نوع دستکش استفاده می کنند. دستکش ایمنی برق برای جلوگیری از آسیب رسیدن به افرادی که با جریان الکتریکی و تجهیزات برقی سروکار دارند مناسب است. دستکش ضد اسید برای افرادی که با مواد شیمیایی و اسیدی کار می کنند به کار برده می شود.

دستکش ایمنی به صورت تک انگشتی و همچنین پنج انگشتی تهیه و تولید می شود. مدل دو انگشتی این محصول نیز در بازار وجود دارد. دستکش ایمنی دارای دوام و مقاومت خوبی در برابر گرما و سرما نیز می باشند. استفاده از دستکش چرمی نیز مناسب کار برشکاری می باشد. دستکش بر اساس استاندارد های خاصی تهیه و تولید می شوند.

پخش عمده دستکش کار با کیفیت در مراکز معتبر

پخش عمده دستکش کار با کیفیت در مراکز معتبر

پخش‌ عمده دستکش کار در اصفهان با کیفیتی بالا توسط مراکز معتبر و نمایندگی های پخش‌ این محصول امکان خرید راحت تری را برای مشتریان فراهم نموده است. خریداران می توانند بعد از مشاهده ی قیمت و آگاهی از خصوصیات این کالا نسبت به خرید آنلاین و ارزان اقدام نمایند. عدم مراجعه حضوری به مراکز توزیع و فروش و خرید عمده دستکش کار اعلا و درجه یک از طریق این روش تجربه ی خوبی را برای خریداران به همراه دارد. پخش‌ کننده دستکش کار با درج قیمت این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا بتوانند به آسانی سفارش خود را از طریق این روش ثبت نمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید