خرید دستکش صنعتی در انواع مختلف و رنگ های متنوع از مراکز اصلی عرضه کننده انواع پوشاک ایمنی کار ممکن شده است. با سفارش عمده دستکش صنعتی می توان از تخفیفات ویژه ای بهره مند شده و این محصول را با قیمت ارزانتری دریافت کرد. برای هر نوع شغل و حرفه ای با توجه به خطرات بالقوه ای که حین انجام دادن کار وجود دارد، نوع خاصی از دستکش طراحی و ساخته می شود. دستکش های فلزی زنجیری، ضد برق، ضدبرش ساق بلند و … فقط نمونه هایی از این محصول هستند.

خرید دستکش صنعتی در انواع مختلف رنگ ها

هر آنچه باید درباره انواع دستکش ایمنی بدانید

هر آنچه باید درباره انواع دستکش ایمنی بدانید حفظ ایمنی و سلامت کارگران در حین کار، از مهمترین اولویت های هر شغل و حرفه ای است. در برخی از مشاغل، شرایط و یا خطراتی وجود دارد که ممکن است کارگران را در معرض آسیب جدی قرار دهد. برای پیشگیری از وقوع هر حادثه ای در حین کار، از پوشش های خاصی استفاده می شود که در برابر خطرات احتمالی مقاوم سازی شده اند.

این پوشش ها می توانند شامل لباس، کلاه، دستکش، کفش و یا عینک ایمنی شوند. از آنجاییکه هنگام کار کردن، دستها اولین عضو بدن هستند که در معرض آسیب قرار می گیرند، استفاده از دستکش ایمنی از جمله ضروریات و اولویت های کاری هستند. کارگران در مشاغل متعددی به دستکش ایمنی نیاز پیدا می کنند که اغلب این مشاغل در حوزه صنعتی قرار دارند.

تولیدکنندگان دستکش ایمنی با توجه به نوع خطر و آسیبی که ممکن است متوجه دستان فرد شود، این محصول را از جنس های مختلفی تولید می کنند. دستکش هایی با دو لایه لاتکس، مناسب برای کار با اشیاء داغ، مواد شیمیایی و یا روغن های صنعتی هستند. این دستکش ها در اکثر مواقع ضد برق بوده و خطر برق گرفتگی کارگر را به صفر می رسانند.

دستکش های تولید شده از لاتکس و پلاستیک مقاوم، در لایه داخلی از یک آستر نخی بهره می برند تا موجب تعریق دستان نشوند. در برخی دیگر از مشاغل، تماس با اشیاء تیز و برنده سلامت دستان فرد را تهدید می کنند. در چنین شرایطی استفاده از دستکش های فلزی زنجیری کاربرد خوبی دارند. دستکش ضدبرش ساق بلند یکی از همین نمونه ها است که از دستان در برابر برنده ترین اشیاء هم حفاظت می کند.

دستکش در هر نوع و جنسی که باشد باید در سایز مناسب انتخاب شود. کار با‌ چنین پوششی باید راحت باشد و موجب اختلال در قدرت حرکت و مانور فرد استفاده کننده نشود. به همین منظور دستکش های ایمنی را در سایزهای مختلف تولید می کنند تا هرکس متناسب با ابعاد دستانش بهترین نمونه را انتخاب کند.

انواع دستکش ایمنی بر اساس نوع کاربرد

انواع دستکش ایمنی بر اساس نوع کاربرد دستکش های ایمنی براساس موقعیت های گوناگون و در جنس های متفاوتی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. هدف از تولید مدل های مختلف دستکش ایمنی، تنوع بخشیدن به کاربرد آنها می باشد. انواع دستکش ایمنی را می توان براساس نوع کاربرد به گروه های زیر تقسیم بندی کرد:

کاربرد دستکش ایمنی در صنایع مختلف

کاربرد دستکش ایمنی در صنایع مختلف در هر شغل و حرفه ای، توجه به سلامت و ایمنی کارگران در اولویت نخست قرار دارد. شرایط مختلفی در صنایع گوناگون وجود دارد که بروز برخی از خطرها را محتمل می سازند. به عنوان مثال در صنایع ریخته گری و ذوب فلزات، کارگر همواره با مواد گداخته و مذاب سروکار دارد و طبیعی است در چنین مواقعی از انواع دستکش های آلومینیومی ضد حرارت و یا دستکش های نسوز برای ایمنی بالاتر خود استفاده کند.

در برخی دیگر از مشاغل مانند قصابی ها، کشتارگاه های بزرگ و … استفاده از انواع ساطور و چاقوهای تیز و برنده متداول است. برای افراد مشغول به کار در چنین محیط هایی از دستکش فلزی زنجیری استفاده شده که در حقیقت به شکل زره فولادی طراحی شده اند. چنین دستکشی از مقاومت بالا در برابر ضربه و برخورد اشیاء تیز دارد.

به این ترتیب در صنایع سنگین و یا سبک، از صنایع فولاد گرفته تا صنایع غذایی، هرکدام به استفاده از نوعی دستکش ایمنی نیاز داشته که متناسب با شرایط کاری مختلف، طراحی و ساخته شده است. امروزه در استانداردهای تعریف شده برای نحوه کار کارگران در صنایع گوناگون، استفاده از دستکش ایمنی صنعتی یکی از ضروریات و الزامات هر حرفه ای تعیین شده است.

قیمت دستکش صنعتی با بالاترین کیفیت در بازار

قیمت دستکش صنعتی با بالاترین کیفیت در بازار قیمت دستکش صنعتی با بالاترین کیفیت در بازار، مناسب با نوع کاربرد آن بوده و در صورتیکه به طور مستقیم از تامین کنندگان اصلی خریداری شود، ارزانتر خواهد شد. شرکت پخش معتبر در حوزه پوشاک و لوازم ایمنی کار، مدل های مختلفی از دستکش صنعتی را در اختیار داشته و طبق نیاز مشتری در اختیار وی قرار می دهد. کیفیت بالا و قیمت مناسب دستکش های عرضه شده به بازار توسط شرکت، تضمین شده است.

خرید دستکش صنعتی در انواع مختلف رنگ ها، در حجم عمده مقرون به صرفه تر خواهد بود. سفارش انبوه کالا موجب دریافت تخفیفات خوبی از سوی فروشنده شده و برای خریدار توجیه اقتصادی بهتری به دنبال دارد. این محصول از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر هم قابل خریداری بوده و در کوتاهترین زمان ممکن در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید