دستکش زنجیری از استیل ضد زنگ ساخته شده و برای جلوگیری از بریدگی در کشتارگاه ها و حمل جام های شیشه ای و… به کار می رود، برای خرید دستکش زنجیری با مناسب ترین قیمت کافی است برند محبوب مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق اینترنت در سراسر ایران اقدام به ثبت سفارش و خرید کنید.

خرید دستکش زنجیری با مناسب ترین قیمت

بررسی مقاومت بالای دستکش های ایمنی

بررسی مقاومت بالای دستکش های ایمنی می دانیم که انجام تمام کار ها اصولا با دست ها انجام می گیرد و باید در طی انجام کار طولانی مدت به مراقبت از سلامت آن ها بپردازیم، در یررسی مقاومت بالای دستکش های ایمنی باید به این نکات توجه داشته باشیم که دستکش به عنوان وسیله ای برای محافظت از دست ها دارای مقاومت بالا بوده و در مقابل خطرات احتمالی اعم از بریدگی، سوختگی و… استفاده می شود، دستکش تقریبا تا ۶۰ درصد از خطرهای احتمالی جلوگیری می کند، دستکش های ایمنی می توانند از مواد و الیاف مختلفی مانند مواد پلیمری، بافت فلزی، پارچه کتان ضخیم، چرم، پنبه، مواد پلاستیکی و … تهیه شوند .داشتن آستر، رودوزی، تو دوزی، ارتفاع ساق دستکش، نحوه بسته شدن آن، قرارگیری انگشتان و نوع آن همگی باعث تفاوت آن ها از یک دیگر می شود.

برای مثال در تولید دستکش های ایمنی مناسب که کار با مواد شیمیایی هستند بیشترین میزان توجه باید به مقاومت دستکش و تغییر حالت ندادن در حین کار با مواد شیمایی در آن ها لحاظ شود به طوری که کار با مواد شیمیایی باعث از دست رفتن کیفیت دستکش نشود، هنگام کار با مواد شیمیایی باید از دستکش های ساخت لاتکس که هیدروکربن موجب ایجاد تغییرات و تخریب در بافت دستکش می شود استفاده نشود، بهتر است از دستکشی از جنس پلیمر نیتریل که در برابر این گروه مواد شیمیایی مقاوم تر هستند به کار گرفته شود.

دستکش ها با توجه به موادی که در تولید آن ها استفاده شده است به انواع مختلفی تقسیم می شوند اعم از : دستکش های لاتکس ( جزو ارزان ترین و پرکاربردترین دستکش ها اصولا در کار با مواد صنایع غذایی هستند زیرا یکبار مصرف بوده و می توان بعد از هر بار استفاده برای جلوگیری از آلودگی دور انداخته شوند. به علت داشتن جنس پلاستیکی اکثرا باعث ایجاد حساسیت و آلرژی در پوست می شوند.)

دستکش هایی با جنس نیتریل: ( این دستکش ها در مقایسه با دستکش های لاتکس دارای کیفیت بالاتری بوده و قیمت بالایی نسبت به لاتکس دارند و به علت مقاومت و سختی بالایی که نسبت به دستکش لاتکس می باشند در محیط های شیمیایی کاربرد بیشتری دارند.)

دستکش های متشکل از جنس نئوپرن : (این نوع دستکش ها دارای مقاومت بالایی نسبت به لاتکس و نیتریل بوده و در صنایع شیمیایی و در مقابل اسید ها، الکل ها، روغن ها و جوهر ها پر کاربرد هستند.)

دستکش های ساخته شده از جنسPVC: (این نوع دستکش نسبت به چند نمونه بالاتر دارای قدرت مقاومت بیشتری بوده و در مقابل عامل های اکسیداسیون رقیق کننده نظیر نیتریک، کرومیک، هیدروکلریک و اسید فسفریک مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. با این حال به عنوان دستکش ارزان و یکبار مصرف از آنها یاد می شود و اصولا از بریدگی دست جلوگیری می کنند.)

دستکش بوتیل : ( یکی از انواع دستکش های گران موجود در بازار است با مقاومت بالا در مقابل کار با گاز هایی نظیر هیدروژن سیانید و گاز کلر به دلیل عدم نفوذ پذیری بالایی که دارد از آن برای لایه ی داخلی تایر ها نیز استفاده می شود تا باد تایر به سادگی از آن خارج نشود. همچنین برای ساخت لباس های نظامی ضد گاز نیز از بوتیل استفاده می شود تا آن را نفوذ ناپذیر کند). و…

علاوه بر جنس دستکش های مورد استفاده باید به اندازه و مدل دستکش ها نیز توجه داشته باشیم، دستکش های ضد برش از انواع دستکش هایی است که از لایه های چرمی و یا برزنتی به صورت ترکیبی در کف و انگشتان استفاده می شود، دستکش های ضد برش به دو قسم ضد برش فلزی ساق بلند و یا ساق کوتاه و ضد برش برزنتی کف ساده ی ساق بلند و یا ساق کوتاه تقسیم می شوند،در دستکش های ضد برش فلزی از بافت فولادی و زنجیری ریز استفاده می شود که در مقابل برش، پارگی و سوراخ‌شدگی مقاومت هستند و در کار با چاقو و یا در کار با ماشین‌آلات سنگین، قصابی، تراش‌کاری، سنگ‌بری، خودروسازی استفاده می شوند، نوع دیگر هم دستکش ضد برش است که با استفاده از لایه محافظتی در کف دست و انگشتان ساخته می شود. این لایه ها اغلب با استفاده از الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخته می‌شود. پلی‌استر، لاتکس و نیتریل از جمله مواد رایج در ساخت این نوع دستکش‌ها هستند. دستکش‌ ضد برش پلیمری از مقاومت کمتری نسبت به نوع قبلی برخوردار است، بیشتر در نجاری و حوزه‌های کار با چوب و در برخی از مشاغل همچون سنگبری و کار با اجسام برنده و تیز نیز کاربرد دارد.

مشخصات مهم دستکش ایمنی باکیفیت

مشخصات مهم دستکش ایمنی باکیفیت دستکش و کفش ایمنی بابک در حرفه هایی چون آتش‌نشانی، جوشکاری، برشکاری و در کارگاه‌های صنعتی و ساختمانی بسیار مهم و کاربردی است.طول دستکش، محافظت در مقابل لغزش، ضخامت، مقاومت در برابر برش و سایش، مقاومت در برابر حرارت و شعله، محافظت در مقابل سرما از ویژگی های یک دستکش ایمنی استاندارد است. دستکش های نازک برای انجام کار های ظریف مناسب تر هستند و با چابکی بیشتری می توانید کار کنید. البته این دستکش ها معمولا مقاومتی در برابر سایش و برش ندارند. در عوض کار با دستکش های ضخیم نسبتا سخت می باشد ، اما از دستان شما در مقابل بریدگی و ساییدگی ولغزش محافظت می کند. در انتخاب دستکش با کیفیت باید به موارد توجه کنیم از جمله :

مقاوم در برابر ضربه بوده و حرارت و جریان برقو ارتعاش را از خود عبور ندهد، دوام بالا در برابر مواد شیمیایی و رادیواکتیو داشته، سبک و ضد حساسیت بوده و باعث عبور هوا در بین دستکش و دست بوده و از تعرق دست حین کار و لغزندگی دست جلوگیری کند، استفاده از دستکش با سایز مناسب در دست بسیار حائز اهمیت است.

راهنمای جامع انتخاب دستکش ایمنی

راهنمای جامع انتخاب دستکش ایمنی برای راهنمایی جامع در خصوص انتخاب دستکش ایمنی باید به این نکته توجه داشته باشیم که سایز دستکش مناسب دست استفاده کننده بوده و بزرگتر یا کوچکتر نباشد این نکات در خرید کفش ایمنی سپاس نیز اهمیت دارد، زیرا در حین کار ممکن است دستکش به یکباره از دست خارج شده و باعث ایجاد خطرات احتمالی بشود، دستکش مورد نیاز باید با توجه به میزان مقاومت و نوع کارایی وکاربردی که دارد انتخاب بشود، مثلا دستکش های مناسب برش را نباید برای جوشکاری استفاده کرد زیرا در حرکت دست و سرعت انجام کارها مشکل ایجاد می کند و می تواند ضد حرارت نباشد، بهتر است از اجناس با کیفیت در تهیه دستکش استفاده شود تا به مراتب عمر بیشتری داشته باشند.

فروش دستکش زنجیری با سایزهای مختلف در معتبرترین مراکز

فروش دستکش زنجیری با سایزهای مختلف در معتبرترین مراکز برای خرید دستکش های زنجیری ایمنی کار بهتر است به مراکز فروش دستکش زنجیری با سایزهای مختلف در معتبرترین مراکز به دسته های مختلف از جمله : دستکش های زنجیری، دستکش قصابی و فولادی برای کاربران به صورت عمده و خرد عرضه می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید