استفاده از دستکش ایمنی در برخی مشاغل می‌تواند از صدمات و آسیب‌های وارده به دست جلوگیری نماید. این محصول با توجه به نوع کارایی آن، با استفاده از متریال‌های مختلف تولید می‌گردد. برندهایی که دستکش ایمنی را تولید‌ می‌کنند، با عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول به قیمت تولیدی کارخانه در تلاش هستند، خریداران عمده را جذب بازارهای فروش خود کرده و با فروش بیشتر به سود بالاتر برسند. خریداران عمده با خرید دستکش ایمنی کار به قیمت مناسب و ارزان، اطمینان پیدا خواهند کرد که تجارت پرسودی پیش رو دارند.

خرید بی واسطه دستکش ایمنی کار با بهترین کیفیت

با مدل های مختلف دستکش ایمنی آشنا شوید

با مدل های مختلف دستکش ایمنی آشنا شوید دستکش‌های ایمنی با توجه به نوع خطری که ممکن است سلامت دست‌ها را تهدید کند، با استفاده از متریال‌های متفاوت و در انواع مختلف ساخته می‌شود. این نوع دستکش ممکن است از جنس چرم، برزنت، لاستیک و مواد پلیمری دیگر، لاتکس، وینیل یا پلی اورتان، آلومینیوم، فلز یا مواد اولیه دیگر باشد. دستکش‌هایی که از جنس لاستیک و ضد آب هستند، برای کشاورزان و باغداران مناسب می‌باشند.

دستکش ضد برش نیز برای مشاغلی طراحی شده است که با اشیاء تیز و برنده سروکار دارند. این نوع دستکش فلزی و زنجیر مانند است. به دستکش فلزی، زره دار نیز می‌گویند. دستکش‌های یکبار مصرف لاتکس و پلی‌اورتان نیز برای کادر درمانی طراحی شده‌اند. این دستکش‌ها از انتقال عفونت، ویروس و میکروب جلوگیری می‌کنند. با استفاده از دستکش مخصوص جوشکاری نیز می‌توان از دست‌ها در مقابل جرقه‌های جوشکاری محافظت کرد.

افرادی که در آزمایشگاه‌ها یا کارخانه‌هایی که با مواد شیمیایی در ارتباط هستند، مشغول به کار می‌باشند، باید از دستکش‌های ضد اسید استفاده کنند. دستکش‌های خاصی نیز برای آتش‌نشانان طراحی شده است. نوع دیگر دستکش‌های ایمنی با استفاده از آلومینیوم تولید می‌گردد. این نوع دستکش مناسب مشاغلی است که با حرارت در ارتباط هستند.

افرادی که با جریان الکتریسیته سرو کار دارند، از دستکش‌هایی که عایق جریان برق می‌باشد، استفاده می‌کنند. دستکش‌های یکبار مصرف وینیل نیز برای کارگرانی که در کارخانه‌های مواد غذایی مشغول به کار هستند، طراحی شده است. کارگران ساختمانی نیز از دستکش‌های برزنتی برای محافظت از دستان خود استفاده می‌کنند.

تمام ویژگی های یک دستکش ایمنی استاندارد

تمام ویژگی های یک دستکش ایمنی استاندارد برندهایی که در زمینه تولید دستکش ایمنی فعالیت می‌کنند، از مواد اولیه درجه یک و باکیفیت در تهیه این محصول بهره می‌گیرند. طبیعی است که هر چه مواد اولیه کیفیت بالاتری داشته باشد، کیفیت محصول نهایی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بکارگیری پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات در تولید دستکش ایمنی نیز تاثیر بسزایی در کیفیت این محصول دارد.

دستکش‌هایی که در این شرایط تولید می‌گردند، توانسته‌اند رضایت مصرف‌کنندگان را جلب نمایند. دستکش ایمنی مورد نظر از انعطاف مناسبی برخوردار بوده و کاربر حین کار، سرعت عمل و کارایی خود را از دست نمی‌دهد. دستکش‌هایی که مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شده‌اند، متناسب با شکل و فرم دست می‌باشند.

دستکش ایمنی کار استاندار، دوام و ماندگاری بالایی دارد. این نوع دستکش در مقابل سوراخ شدن، سایش، مواد اسیدی و بریدن مقاومت بالایی دارد. شرکت فوکس و رونیکس برندهای معتبر و نمونه در تولید دستکش ایمنی هستند که تولیدات آن‌ها استانداردهای لازم را کسب نموده است. دستکش ایمنی این شرکت‌ها تمام ویژگی‌های یک دستکش خوب و باکیفیت را دارد.

چه عواملی سبب افزایش در قیمت دستکش ایمنی می شود؟

چه عواملی سبب افزایش در قیمت دستکش ایمنی می شود؟ همانطور که اشاره شد، دستکش‌های ایمنی در انواع مختلف با سایز‌بندی و رنگ‌بندی‌های متفاوت توسط چندین شرکت معتبر و شناخته‌شده تولید می‌گردد. قیمت نمونه‌های مختلف دستکش با توجه به نوع متریال مورد استفاده، متفاوت می‌باشد. به طور مثال قیمت دستکش ضد برش با قیمت دستکش مخصوص جوشکاری، تفاوت فاحشی دارد.

عوامل متعددی می‌تواند قیمت این محصول را با روند افزایشی مواجه کند. در صورتی که قیمت مواد اولیه افزایش پیدا کند، هزینه تولید نیز افزایش پیدا کرده و تولیدکننده نیز این نوع دستکش را با قیمت بالاتری به بازار فروش عرضه‌ خواهد کرد. برخی تولیدکنندگان دستکش ایمنی ایرانی، مواد اولیه مورد نیاز خود را از خارج وارد می‌کنند.

با توجه به افزایش قیمت دلار، مواد اولیه با قیمت گران‌تری به دست آن‌ها می‌رسد. برخی واحدها نیز به دلیل دسترسی نداشتن به مواد اولیه مجبور شده‌اند ظرفیت تولید خود را کاهش داده و بخشی از خط تولیدشان را تعطیل کنند. هنگامی که عرضه محصولی در بازار کم شده و تقاضا برای خرید آن بیشتر از عرضه باشد، با افزایش قیمت در بازار فروش روبرو خواهیم شد.

عامل تاثیرگذار دیگر در افزایش قیمت دستکش‌ ایمنی، ورود واسطه‌ها و سودجویان به بازار خرید و فروش این محصول است. واسطه‌ها با اختلال در بازار این محصول، قیمت دستکش ایمنی را دچار نوسان کرده و از این راه به سودهای هنگفتی دست پیدا می‌کنند. در صورتی که خریداران عمده بتوانند دستکش ایمنی کار را به صورت مستقیم و از طریق نمایندگی‌های فروش این محصول خریداری نمایند. قیمت این نوع دستکش ثابت می‌ماند.

فروش ویژه دستکش ایمنی کار با نازل ترین قیمت

فروش ویژه دستکش ایمنی کار با نازل ترین قیمت تولیدکنندگان دستکش‌ ایمنی کار، نمایندگانی در شهرهای مختلف دارند که عمده فروشی، پخش و توزیع این محصول به آن‌ها سپرده شده است. این مراکز با عرضه‌ مستقیم این نوع دستکش و با حذف برخی هزینه‌های جانبی در تلاش هستند، قیمت نهایی این محصول را کاهش داده تا مشتریان بیشتری را جذب خرید این محصول نمایند.

طبیعی است که خریداران عمده از بازارهای ارزان قیمت استقبال بیشتری خواهند کرد. افزایش فروش دستکش ایمنی، تولیدکنندگان را به سود مطلوب و ایده‌آل خواهد رساند. برخی مراکز نیز با فروش ویژه دستکش ایمنی با نازل‌ترین قیمت توانسته‌اند بازار فروش این محصول را در دست خود گرفته و بر سایر رقبا پیشی گیرند.‌

خریداران عمده می‌توانند دستکش ایمنی را به صورت حضوری یا آنلاین از عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول با قیمت مناسب و ارزان خریداری نموده و تجارت پرسودی را برای خود رقم زنند. خرید حضوری این محصول از طریق نمایندگی‌های فروش آن در شهر یا استان شما صورت می‌گیرد و خرید آنلاین دستکش ایمنی کار از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر امکان‌پذیر شده است.

اگر به دنبال خریدی آسان و بدون دغدغه هستید، بهتر است این محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید. قبل از ثبت سفارش خرید خود بهتر است اطلاعات لازم را از طریق کارشناسان و مشاورین فروشگاه‌های اینترنتی، کسب نمائید. با ثبت سفارش خرید شما، این محصول در اسرع وقت به آدرس‌تان ارسال و تحویل شما داده خواهد شد.

در خرید آنلاین دستکش ایمنی کار، هزینه‌های حمل و نقل برای خریداران عمده به حداقل رسیده و خریدی مقرون به صرفه را تجربه خواهند کرد. با خرید از عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول به حذف واسطه‌ها و سودجویان از بازار خرید و فروش دستکش ایمنی کار، کمک کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید