در محیط کار همواره خطرات بسیار زیادی وجود دارد. برای این که از این گونه خطرات هیچ گونه آسیبی نبینیم باید علاوه بر رعایت نکات ایمنی از تجهیزات و وسایل کار ایمنی استفاده نماییم. یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات ایمنی، دستکش کار می باشد. اگر به دنبال خرید دستکش کار درجه یک هستید، می توانید به جای مراجعه حضوری به بازار، در وقت خود صرفه جویی کنید و به صورت آنلاین مرغوب ترین نوع دستکش کار را از این مجموعه خریداری نمایید. این فروشگاه یکی از معتبر‌ ترین و بزرگ ترین تامین کننده نیاز کشور به دستکش کار درجه یک می باشد و دستکش کار استاندارد را به نقاط مختلف کشور ارسال می کند.

خرید اینترنتی دستکش کار درجه یک از فروشگاه های معتبر

چه عواملی در پایین آمدن قیمت دستکش موثر است؟

چه عواملی در پایین آمدن قیمت دستکش موثر است؟ قیمت دستکش کار به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به تعداد لایه های به کار رفته در دستکش اشاره کرد. هر چه تعداد لایه های یک دستکش کار بیشتر باشد، دستکش کار ضخیم تر است و دیرتر پوسیده می شود. یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت دستکش کار تاثیر زیادی دارند، نوع بسته بندی این تجهیز ایمنی می باشد. هرچه تعداد دستکش های کار موجود در یک بسته، بیشتر باشد قیمت خرید آن افزایش می یابد.

خرید عمده ی هر محصولی تخفیف ویژه ای از جانب فروشنده به همراه دارد. این مجموعه با دریافت سود بسیار پایین و حذف واسطه و فروش مستقیم دستکش کار به صورت جزئی و عمده توانسته است این وسیله ایمنی را با قیمتی بسیار ارزان تر از بازار، به شما مشتریان عزیز عرضه نماید تا شما خریداران محترم با هر توان مالی بتوانید دستکش کار را به هر میزانی که بخواهید، خریداری نمایید.

بررسی راه های افزایش درآمد حاصل از صادرات دستکش

بررسی راه های افزایش درآمد حاصل از صادرات دستکش در محیط کار از جمله محیط های کارگاهی خطرات زیادی سلامت کارگران را تهدید می کند. با توجه به نیاز هر روزه کارگاه ها و محیط های کاری به دستکش کار مخصوص خود، فروش این وسیله ی ایمنی پر کاربرد سود و درآمد بالایی دارد. این مجموعه با استفاده از به روز ترین علم جهان و جدید ترین دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا توانسته است، درجه یک ترین انواع دستکش های کاری از جمله دستکش زمستانی، دستکش حرارتی، دستکش ضد بنزین را تولید کند. مرغوبیت این دستکش کار مانند کیفیت نمونه های خارجی تولید شده در کشور های دیگر است. کیفیت بالای دستکش کار این فروشگاه و تقاضای بازار های بین المللی سبب صادرات این محصول ایمنی به کشور های دیگر شده است. هدف این مجموعه افزایش کیفیت و کمیت محصولات داخلی و صادراتی می باشد. با فروش این دستکش کار درجه یک در بازار های جهانی و وارد شدن ارز به کشور می توان به بهبود اقتصاد کشور کمک کرد.

برای افزایش درآمد حاصل از صادرات دستکش کار، راه های مختلفی وجود دارد. مهم ترین راه افزایش درآمد بازاریابی و پیدا کردن یک مشتری خوب می باشد. با توجه به نیاز مشتری باید دستکش هایی متناسب با آن نیاز ها به صورت استاندارد طراحی کرد. هرچه این طراحی اصولی تر باشد، دستکش ها فروش بیشتری خواهند داشت. یکی دیگر از راه های افزایش درآمد حاصل از صادرات دستکش کار، نوع بسته بندی آن می باشد. اولین چیزی که توجه مشتری را جلب می نماید، نحوه ی بسته بندی محصول می باشد. هرچه این بسته بندی شیک تر و جذاب تر باشد میزان فروش بیشتر است.

معرفی بهترین دستکش تولید شده در ایران

معرفی بهترین دستکش تولید شده در ایران یک دستکش ایمنی خوب باید بتواند با توجه به حیطه ی شغلی که از آن استفاده می گردد، نیاز های مصرف کنندگان را برطرف نماید. دستکش تولید شده این مجموعه از بهترین مواد اولیه از جمله کتان، پنبه، مواد پلیمری و مواد پلاستیکی مرغوب، چرم باکیفیت می باشد. کیفیت بالای مواد اولیه ای که این دستکش کار از آن ساخته شده است، مانع از بروز هر گونه حساسیت پوستی می شود. دستکش های این تولیدی به گونه ای طراحی شده که اختلالی در روند اجرای کار ایجاد نکند و احساس خوبی را به فرد استفاده کننده منتقل نماید. دستکش کار به راحتی از دست خارج می شود و به آسانی پوشیده می شود. این دستکش در برابر هر گونه ساییدگی و خط و خراش، مقاوم است.

یکی از مهم ترین ویژگی یک دستکش کار عایق بودن آن در برابر جریان برق می باشد. دستکش کار درجه یک در برابر حرارت بسیار بالا یا دمای خیلی پایین مقاوم است و دوام زیادی در مقابل مواد شیمیایی و هر گونه مواد اسیدی دارد تا سلامت دستان را حفظ نماید. بافت دستکش های کار تولید شده ی این مجموعه به گونه ای است که هوا در آن به راحتی جریان دارد تا بعد از استفاده در ساعات طولانی، بوی بدی بر دستان باقی نماند.

مواد به کار رفته در بافت زیرین دستکش کار به گونه ای است که رطوبت دست را جذب می نماید و مانع از عرق کردن دستان شود. این دستکش کار انعطاف پذیری بالایی دارد و از شدت هر گونه ارتعاش ناشی از ضربات در حین کار می کاهد تا میزان آسیب وارد شده به دستان کاهش یابد.

فروش دستکش کار درجه یک با قیمت استثنایی در تهران

فروش دستکش کار درجه یک با قیمت استثنایی در تهران دستکش کار استاندارد باید از مراکز فروش معتبری خریداری شود تا نسبت به کیفیت آن مطمئن بود. اگر یک دستکش کار استاندارد و ایمن نباشد، خود به تنهایی می تواند سلامت افراد را تهدید کند و به آن ها آسیب برساند.

این مجموعه مرغوب ترین نوع دستکش کار را در نقاط مختلف کشور از جمله تهران با قیمتی استثنایی به فروش می رساند. شما مشتریان عزیز در هر ساعتی از شبانه روز، می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه، سفارش خود را به هر میزانی که بخواهید ثبت نمایید. مشاوران ما در هنگام خرید به شما خریداران محترم کمک می کنند تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. تصاویر و جزییات هر دستکش ایمنی در سایت قرار داده شده است.

سفارش های ثبت شده در این فروشگاه، در اسرع وقت به بهترین شکل، بسته بندی می شود و در سریع ترین زمان ممکن برای شما خریداران محترم ارسال می شود. ما با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش کیفیت محصولات ایمنی خود را تضمین می کنیم و خود را در ارسال به موقع سفارش ها متعهد می دانیم تا دستکش کار خریداری شده بدون هیچ گونه آسیبی به دست شما مشتریان عزیز برسد. هدف این مجموعه کسب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد، زیرا رضایت شما عزیزان به این فروشگاه اعتبار بخشیده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

2 پاسخ

  1. سلام و عرض ارادت خدمت شما فروشنده گرامی وقتتون بخیر عذر میخوام هزینه ارسال این محصول رو میشه لطفا اعلام کنید که برای شهرستان چقدر میشه؟ و این که هزینه ارسال بر عهده مشتری هستش یا خودتون پرداخت می کنین ؟ ممنون میشم به سوالم جواب بدین، موفق و موید باشید.

  2. تشکر از مجموعه پرشین ایمن بابت تولید و فروش اینترنتی دستکش کار مرغوب و درجه یک.
    خرید از این سایت رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید