خرید اینترنتی دستکش صنعتی جوشکاری درجه یک

این مجموعه تجاری انواع دستکش های صنعتی جوشکاری را با ارزان ترین قیمت ها و به صورت عمده عرضه میکند. شما میتوانید با خرید این دستکش ها و لباس کار تعمیرگاهی از وب سایت این گروه تجاری تمامی واسطه های موجود ما بین تولید کننده و عرضه کنندگان عمده محلی را از میان برداشته و محصول خود را با مقرون به صرفه ترین قیمت به دست مشتری ها رسانده و مزیت رقابتی را برای فروشگاه های خود ایجاد کنید.

خرید اینترنتی دستکش صنعتی جوشکاری درجه یک

آشنایی با راه های مختلف صادرات دستکش صنعتی

آشنایی با راه های مختلف صادرات دستکش صنعتی آشنایی با راه های مختلف صادرات دستکش صنعتی

صادرات دستکش های صنعتی و کفش ایمنی کارینو به روش های گوناگونی صورت میپذیرد، این محصولات را میتوان از طریق راه های زمینی خشکی، دریایی و حتی هوایی صادر کرد اما مقرون به صرفه ترین روش صادرات همان مسیر اول یعنی به صورت زمینی می باشد. البته باید در نظر داشت که این مسیر صادراتی برای کشور ها نزدیک و همسایه توصیه میشود که عمده صادرات این محصول نیز به این کشور ها صورت میپذیرد.

بررسی کیفیت انواع دستکش صنعتی جوشکاری

بررسی کیفیت انواع دستکش صنعتی جوشکاری بررسی کیفیت انواع دستکش صنعتی جوشکاری

کیفیت دستکش های جوشکاری به عوامل بسیاری بستگی دارد، از مهمترین عوامل این کیفیت را میتوان در مواد اولیه دستکش ها جست و جو کرد، مواد اولیه دستکش های باکیفیت و با برند های مطرح از مواد نسوز بوده و در برابر گرما مقاوم هستند، همچنین شرکت های برتر در این عرصه در دستکش های خود از لایه های بیشتر استفاده میکنند که هر کدام از این لایه ها به صورتی باعث بالارفتن مقاومت و کیفیت و راحتی دستکش ها میشود.

لابه های ابتدایی که مستقیم در برابر گرما قرار میگیرند از مواد با استقامت بیشتر در برابر گرما بوده و لایه های اصلی حفاظتی دستکش هستند و لایه انتهایی که با دست ارتباط دارد را معمولا از موادی استفاده میشود که در عین راحتی از عرق کردن دست فردی که جوشکاری را انجام میدهد جلوگیری کند. لذا در هنگام خرید دستکش میتوان با بررسی این نکات ظریف از کیفیت یک دستکش مطلع شد.

دستکش ضد اسید چیست ؟

دستکش ضد اسید دستکشی است که به دلیل داشتن روکش pvc مقاوم در برابر مواد اسیدی، مواد قلیایی، مواد شیمیایی و مواد بیولوژیکی می باشد. معمولا آستر داخلی دستکش از پنبه نرم (کتان) است. این دستکش ها مقاومت خوبی در برابر مشتقات نفتی، مواد شیمیایی خورنده، اسیدها، مواد قلیایی، حلال ها، روغن های معدنی و صنعتی، چربی و گریس، کارهای دامپروری، دامداری، مرغداری، کشتارگاه و کشاورزی ایجاد می نماید.

در قسمت انتهایی دستکش ایمنی یعنی پنجه و کف دستاز یک لایه pvc سمباده گونه ای استفاده شده است که موجب ایجاد حفاظت خاص در برابر لغزش در کف دست ها بوده و نیز افزایش سطح چنگش برای ایجاد ایمنی بیشتر در عملیات جا به جایی وسایل در هر دو شرایط محیطی خشک و مرطوب را فراهم می سازد. در تولید این دستکش ها نکات استانداردی در به حداقل رساندن خستگی و حفظ آسایش دست برای استفاده های طولانی مدت رعایت گردیده است.

کاربردهای مهم دستکش ضد اسید و ایمنی

این دستکش ها در برای مواد شیمیایی، اسیدها و روغن ها و اجسام سخت و زبر از دست های شما حفاظت می کند. این نوع از دستکش ها مورد استفاده در کارگاه های صنعتی، برای حمل و نقل کالا های اسیدی و خطرناک و استفاده در آزمایشگاه های شیمیایی میباشد. فراموش نکنید که این دستکش های مصارف خانگی نداشته و برای اسیدهای کم قدرت مانند وایتکس و شوینده ها نیازی به این دستکش ها نیست.

آنچه خریدار دستکش صنعتی باید بدانید

آنچه خریدار دستکش صنعتی باید بدانید آنچه خریدار دستکش صنعتی باید بدانید

دستکش های صنعتی محافظ دست های افراد و کارمندان یک مجموعه هستند، در نظر داشته باشید که برای خرید یک دستکش اگرچه قیمت آن باید مدنظر گرفته شود اما این مطلب نباید اولویت اول صاحبان شرکت ها برای خرید این محصول برای کارمندان باشد، باید سعی شود که همواره در خرید اول سلامتی کارمندان مدنظر قرار گرفته شود و در اولویت های بعدی میتوان قیمت را در نظر گرفت.

لذا مشتریانی که قصد دارند این محصول را برای واحد های تولیدی و صنعتی خود به صورت عمده و ارزان و در عین حال با کیفیت تهیه کنند میتوانند از طریق همین وب سایت اقدام کرده و با وارد کردن نام و تماس خود از خدمات این مجموعه و دریافت مشاوره در اصرع وقت جهت آشنایی بیشتر با مجموعه و دریافت کاتالوگ محصولات بهره مند شوند.

انواع دیگر دستکش های صنعتی

دستکش ایمنی برزنتی: دستکش برزنتی دستکش های ایمنی برزنتی یکی دیگر از انواع دستکش های ایمنی هستند که بسیار مورد توجه کاربران هستند و از آنها در کارهای خود استفاده می کنند. این دستکش ها مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز و داغ دارند. کاربرد دستکش ایمنی برزنتی در شغل هایی مانند آهنگری،فولادی، باغبانی، مکانیکی و … است.

دستکش ایمنی ضد لغزش: دستکش ضد لغزش از این دستکش ایمنی برای کارهایی که در آنها ممکن است هنگام کار لرزش یا لغزش به وجود بیاید ،مانند کار با بتن کن، چکش تخریب و موارد مشابه استفاده می شود که از این اتفاق جلوگیری می کند. جنس این دستکش ها از چرم، پلیمر و نایلون است. نام دیگر دستکش ایمنی ضد لرزش ، ضد ارتعاش و ضربه نیز می باشد. کاربرد دستکش ایمنی ضد لرزش در کارهایی مانند تخریب و حفاری است که در آنها از ابزار آلات تخریبی مانند بتن کن و چکش تخریب استفاده می شود . استفاده از این دستکش می تواند دست ها را در برابر خطرات احتمالی مانند ضربه و ساییدگی نیز محافظت کند.

دستکش ایمنی ضد برش: دستکش ایمنی ضد برش این دستکش ها از جمله دستکش های ایمنی هستند که در برابر برش و پارگی مقاومت بالایی دارند و در کارهایی که در آنها از ابزار آلات برشی نظیر پروفیل بر، فرز و … استفاده می شود کاربرد دارند. دستکش ایمنی ضد برش دستان را در برابر آسیب های احتمالی هنگام کار با ابزارهای برشی محافظت می کند و جنس مقاومی نیز دارد. از این دستکش در کارهایی که ممکن است دست را بریده و یا خراش دهید استفاده می شود.

فروشندگان دستکش صنعتی جوشکاری با بهترین کیفیت

فروشندگان دستکش صنعتی جوشکاری با بهترین کیفیت فروشندگان دستکش صنعتی جوشکاری با بهترین کیفیت

این گروه صنعتی از مطرح ترین فروشندگان انواع لوازم و ابزار ایمنی به صورت عمده و برای واحد های صنعتی بزرگ میباشد، شما مشتری عزیزی که قصد خرید این محصول را با ارزان ترین قیمت و به صورت عمده دارید و در عین حال کیفیت دستکش و سلامت کارمندان تان برای شما حائز اهمیت است، میتوانید جهت آشنایی بیشتر با محصولات و ثبت سفارش خود با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید