خرید دستکش ایمن کار به طرق مختلفی امکان پذیر می باشد، مراجعه به مراکز و کارگاه های تولیدی این محصول و هم چنین نمایندگی و شعب پخش و فروش فعال در این زمینه از جمله راه های خرید دستکش های فوق می باشد.

خریداران می توانند در صورت عدم دسترسی به مراکز مذکور از طریق وب سایت های اینترنتی نیز اقدام به خرید غیر حضوری بکنند و محصولی با کیفیت را به صورت اینترنتی ثبت سفارش نموده و خریداری نمایند.

خرید اینترنتی دستکش ایمن کار

معرفی انواع دستکش ایمنی ضد برش

معرفی انواع دستکش ایمنی ضد برش دستکش های ایمنی ضد برش از انواع دستکش های پرکاربرد به شمار می آید که در محیط های کار مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به شرایط محیطی مختلف در کارها این دستکش ها در انواع مختلفی تولید می شوند .

دستکش ضد برش فلزی و دستکش ضد برش شیشه از انواع مختلف این محصول به شمار می آید که خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده است و از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار است.

این دستکش ها از دست در مقابل ابزارآلات خطرناک و تیز و هم چنین برنده محافظت می کند و در صورتی که به دست آسیبی وارد شود نیز از شدت آسیب های وارد شده نیز می کاهد و به عبارتی موجب کاهش تلفات می شود.

این محصول از دست و هم چنین انگشتان دست که بیشتر از سایر اندام های بدن در معرض آسیب می باشد محافظت می کند و از قطع شدن آن جلوگیری می کند.

این محصول دارای یک لایه بسیار ضخیم می باشد و قسمت رویی این محصول از توری های فلزی و کامپوزیت پوشیده شده است و این دستکش ها در مشاغلی مانند باغبانی، بنایی و نجاری و شیشه بری مورد استفاده قرار می گیرد، ضخامت و نوع طراحی دستکش های فوق نباید به گونه ای باشد که بر تمرکز فرد تاثیر منفی بگذارد و مانع از عملکرد صحیح در هنگام انجام کارها شود.

دستکش های خریداری شده می بایست متناسب با سایز دست طراحی شده باشند و اگر دستکش بزرگتر باشد به صورت مداوم از دست خارج می شود و موجب ایجاد مشکلات متعددی از جمله آسیب و جراحت به انگشتان می شود.

قیمت فروش دستکش ایمن کار

قیمت فروش دستکش ایمن کار قیمت فروش دستکش ایمن کار به نوع این دستکش و متریال به کار رفته در آن بستگی دارد، زیرا این دستکش ها دارای انواع مختلفی می باشند و خریداران می توانند با توجه به نوع نیاز دستکشی متناسب خریداری نمایند.

هزینه های تولید و حمل و نقل و انبار داری از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصول به شمار می آید و خریداران می توانند جهت اطلاع از قیمت فروش این کالا به صورت مستقیم به نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه مراجعه نمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید