دستکش کار یکی از وسایل ضروری در حین انجام کار در کارگاه ها، تعمیرگاه ها، کارخانه ها و شرکت های تولیدی می باشد که در اندازه و جنس های گوناگون تولید می شود. این فروشگاه بزرگ انواع دستکش کار پلاستیکی، پارچه ای، لاستیکی، لاتکس، ضد برق، ضد اسید و… را با قیمت مناسب و کیفیت کم نظیر به شما ارائه می نماید. خرید دستکش کار با دوام و مقاوم یکی از وظایف اصلی صاحبان کسب و کار است که ایمنی و امنیت کارگران را فراهم می کند که ما کار شما را راحت کرده ایم و می توانید با مراجعه به این وبسایت هر تعداد که مایل بودید را سفارش دهید.

خرید ارزان دستکش کار پلاستیکی با بهترین کیفیت

راهنمای خرید بهترین دستکش کار

راهنمای خرید بهترین دستکش کار دستکش کار یکی از ابزار های ایمنی می باشد که استفاده از آن بسیار ضروری بوده و سلامت کارکنان را به همراه دارد. دستکش کار علاوه بر تمیز نگهداشتن دست سبب حفظ ایمنی و سلامت آن می شود بنابراین به دستور وزارت کار تمامی کارفرمایان باید برای کارگران کارگاه و کارخانه خود دستکش ایمنی با کیفیت و استاندارد تهیه نمایند. دستکش کار باید متناسب با نوع فعالیت فرد باشد تا آسیبی به دست آن وارد نشود مثلا افرادی که با وسایل فلزی سروکار دارند باید دستکش کار مقاوم و ضخیمی استفاده کنند.

یکی دیگر از مواردی که در خرید دستکش کار استاندارد باید در نظر داشته باشید سایز و اندازه آن بوده که دست در داخل آن احساس راحتی داشته باشد و در زمان استفاده مانع انجام کار نشود. همچنین باید به دوام، ماندگاری و کیفیت دستکش ایمنی توجه کنیم زیرا دستکش های با کیفیت می توانند کارایی بهتری برای شما داشته باشند و بدین ترتیب مدت زمان بیشتری بتوان از آن ها استفاده کرد و در اثر استفاده مکرر دچار ساییدگی و خراش نمی شوند و به دنبال آن هزینه های مصرفی شما برای خرید دستکش ایمنی کار کمتر خواهد بود. از دیگر موارد مهم در خرید دستکش کار قیمت مناسب و ارزان و مقاومت بالا در برابر حرارت و مواد شیمیایی می باشد.

عوامل موثر بر کیفیت دستکش کار پلاستیکی

عوامل موثر بر کیفیت دستکش کار پلاستیکی دستکش کار امروزه به عنوان یکی از ملزومات کار در کارگاه ها و تمامی فعالیت های صنعتی و تولیدی می باشد که سبب ایجاد حس امنیت و آرامش در حین کار می شود و راندمان کاری کارگران را بالا می برد. یکی از مهم ترین عوامل تعیین کیفیت دستکش های کار جنس و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن می باشد که تضمین کننده طول عمر و ماندگاری آن است و ایمنی مصرف کننده را به همراه دارد. دستکش های ایمنی امروزه براساس نوع فعالیت فرد در جنس های مختلفی مثل: پلاستیکی، لاتکس، پارچه ای، برزنت، PVC و چرم تولید می شوند که هر کدام از آن ها در فعالیت های خاص خود مصرف می شوند.

یکی دیگر از عوامل موثر بر کیفیت دستکش های کار دوام و مقاومت آن در برابر عبور برق و الکتریسیته است که می تواند ایمنی کارگر را تضمین نماید. همچنین دستکش های کار باید در برابر سایش، حرارت پایین و بالا و مواد شیمیایی و اسیدی خطرآفرین از خود مقاومت نشان دهد. یکی دیگر از موارد تعیین کیفیت و مرغوبیت دستکش های کار راحتی، خوش دست بودن و سبکی آن است که در حین فعالیت از دست خارج نشود. همچنین دستکش های با کیفیت با جنس اصل برای فرد ایجاد حساسیت و خارش نمی کند. پس نتیجه می گیریم که کیفیت دستکش را از طریق جنس، اندازه، دوام و ماندگاری آن تشخیص دهیم.

3نکته مهم جهت نگهداری دستکش کار

3نکته مهم جهت نگهداری دستکش کار دستکش های کار براساس شکل، اندازه و جنس آن ها می توانند در جوشکاری، برش کاری، صنایع ذوب، درمانگاه ها، آزمایشگاه شیمیایی، کار با لوازم صنعتی و ماشینی، کشاورزی و باغبانی و همچنین کار با لوازم برقی مورد استفاده قرار گیرند. از ویژگی های دستکش کار با کیفیت این است که در برابر فعالیت های فیزیکی با دوام باشد، انعطاف پذیر و سبک باشد و همچنین در حین کار مانع انجام فعالیت های شما نشود.

دستکش های کار برای آن که طول عمر بیشتری برای شما داشته باشند باید درست و اصولی از آن ها نگهداری کنید. نکته اول در نگهداری دستکش های کار این است که بعد از استفاده و اتمام کار آن را به جایی آویزان کنید و دقت شود که روی آن ها جسمی نباشد تا آسیبی نبینند چون اجسام خشن و تیز ممکن است آسیبی به آن بزنند. نکته دوم این که همیشه دستکش های کار را تمیز و خشک نگه دارید و بعد از اتمام کار با توجه به جنس آن ها اگر لازم بود شسته شوند تا مواد روی آن خشک نشود اما از شستن دستکش های یکبار مصرف و استفاده مجدد آن ها خودداری کنید.

نکته سوم این که قبل از استفاده مجدد از دستکش های کار از سالم بودن آن مطمئن شوید تا در حین فعالیت آسیبی به دست شما نرسد. نکته مهم دیگر در رابطه با نگهداری دستکش های کار باید بدانید این است که آن ها را دور از گرما، سرما و رطوبت قرار دهید تا ماندگاری بیشتری برای شما داشته باشند. همچنین آن ها را دور از نور مستقیم آفتاب قرار دهید به عنوان مثال دستکش های لاستیکی در مقابل نور خورشید انسجام خود را از دست می دهند.

فروش عمده دستکش کار پلاستیکی در بازار تهران

فروش عمده دستکش کار پلاستیکی در بازار تهران همه ی ما می دانیم که استفاده از دستکش کار در حین فعالیت های صنعتی، بیمارستانی، آشپزی و کشاورزی امری ضروری و مهم است چون دست عضو مهم و حیاتی ما می باشد بنابراین لازم است از دستکش های با کیفیت و مقاومی استفاده نمایید تا آرامش خاطر شما را به همراه داشته باشد. ما در این فروشگاه اینترنتی فروش عمده و کلی انواع دستکش های کار پلاستیکی را به تمامی بیمارستان ها، ارگان های دولتی و خصوصی و کارگاه های بزرگ و کوچک صنعتی با قیمتی استثنایی و ارزان انجام می دهیم.

ما در این مجموعه محصولات خود را به بازار های بزرگ کشور از جمله بازار تهران، تبریز، اصفهان، اراک و… ارسال می کنیم که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب مشتریان از خرید خود راضی می باشند. ما در تولید دستکش های کار خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کنیم چون نسبت به سلامت مشتریان خود متعهد هستیم. محصولات ارائه شده در این فروشگاه از بهترین های بازار بوده و کیفیتی عالی و مثال زدنی دارند. شما عزیزان برای سفارش دستکش های مورد نیاز خود می توانید از طریق این وبسایت با ما در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید