دستکش نخی ضد برش با ویژگی ها و مزیت های بارزی که دارد مانع آسیب رسیدن در حین کار با اجسام نوک تیز و برنده یا دستگاه های برش می شود. سیل عظیمی از متقاضیان این محصول به استفاده از این دستکش ها مایل می باشند این گروه از تولیدات بیشترین تعداد متقاضیان را به خود جذب کرده است و توانسته بازار خرید و فروش این قبیل دستکش ها را در اختیار بگیرند.

خرید ارزان دستکش نخی ضد برش از فروشگاه های معتبر

آشنایی با صفر تا صد صادرات دستکش

آشنایی با صفر تا صد صادرات دستکش

همین امر موجب رونق صادرات و خرید و فروش دستکش های صنعتی در خارج از کشور گردیده است از جمله مشخصه هایی که موجب برتری دستکش های صنعتی این گروه شده است کیفیت بسیار بالا این گروه از تولیدات صنعتی است که آن‌ ها را نسبت به دیگر نمونه های مشابه موجود در بازار، متمایز کرده است و در گروه برترین ها جای داده است. دستکش ضد برش در کنار سایر تجهیزات و ابزار ایمنی مورد نیاز صنعتگران در واقع به یک ضرورت تبدیل شده است. ارائه کننده مجموعه ای بی نظیر از بهترین برندهای خارجی و ایرانی افتخار دارد که توانسته است در طول دوران فعالیت خود کارنامه درخشانی را در این زمینه برجای بگذارد.

عرضه انواع و دستکش ضد برش با ویژگی ها و مزیت های بارزی که دارند مانع آسیب رساندن در حین کار با اجسام نوک تیز و برنده یا دستگاه های برش می شود. در واقع ارائه محصولات ایمنی با کیفیت است که این گروه تولیدی بازرگانی و فروشگاه آنلاین و معتبر را به یک رقیب بی همتا در مقایسه با سایر رقبا تبدیل کرده است. شما می توانید به منظور تهیه و خرید بهترین دستکش های موجود در فروشگاه اینترنتی مورد نظر ضمن بررسی ویژگی های هر یک از آنها همچنین به دلیل تنوع این محصولات و تنوع برندها و کیفیت های این محصول هر یک از آنها را با سایر دستکش های موجود در بازار مقایسه کنید. در این شرایط که در می یابید انواع دستکش ضد برش عرضه شده در این فروشگاه از هر نظر بر سایر نمونه های موجود در بازار برتری دارد.

انواع مختلف دستکش با قیمتی مناسب

انواع مختلف دستکش با قیمتی مناسب جوشکاری یکی از مشاغلی است در آن احتمال آسیب به دست ها بسیار بسیار بالاست. در عملیات جوشکاری احتمال برخورد الکترود داغ و همچنین پرتاب پلیسه و جرقه های جوشکاری به دست وجود دارد. این مدل دستکش از جنس چرم_پنبه نسوز_ آرامد_ پشم شیشه_بافت آلومینومی و مواد نسوزی مانند نئوپرین با ضخامت بالا تولید می شودد. این دستکش تحمل بالایی در برابر حرارت دارد و از یخ زدگی جلوگیری می کند.

دستکش های اتش نشانی

این مدل دستکش بیشترین تحمل حرارت را در بین دستکش های موجود دارد. علاوه بر آن این دستکش ها از آسیب هایی مثل سوختگی وپارگی و خراشیدگی نیز جلوگیری می کنند همانگونه که از اسم این کالا مشخص است از آن برای کار در محیط هایی با دمای بالا مانندآتش نشانی و کار در کوره ها استفاده می شود.

دستکش نجاری

در دو مدل ساده و مقاوم طراحی و تولید می شود. در نوع ساده، این دستکش ها از مواد کتان و نازک تر تولید می شوند که جهت کارهای سبک بکار می روند در نوع مقاوم، همان متریال و طراحی دستکش ضد برش را برای نجاری استفاده می کنند.

دستکش ایمنی برق

این دستکش ها عایق جریان برق و الکتریسیته است و همچنین قابلیت مقاومت در برابر ولتاژهای گوناگون را دارد. این مدل دستکش برای تکنسین های برق و متخصصین طراحی و پیاده سازی دکل بسیار مناسب است.

دستکش های لاتکسی ضد الکتریسیته

این دستکش ها از جنس لاتکس تولید شده اند و می توانند از بروز شوک های الکتریکی جلوگیری کنند. این دستکش براساس مقاومت خود شان در برابر الکتریسیته به شش کلاس کلی تقسیم می شود.

دستکش های ضد اسید و مواد شیمیایی

این دستکش طوری تولید شده است که برای کار با مواد شیمیایی_ اسیدها_ مواد قلیایی_ مواد بهداشتی_شوینده ها و … مناسب است. این محصول کاربرد بسیار ویژه ای در کارخانه هایی که در آن ها کار با مواد اسیدی، محیط های آزمایشگاهی و پزشکی، پالایشگاه ها و پتروشیمی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. دستکش کار شیمیایی معمولا از موادی مانند نیتریل، لاتکس، لاستیک، مواد پلیمری مختلف و بوتیل و ویتون ونئوپرن و نیتریل و … تولید می شود.

دستکش های تمام چرمی

این مدل دستکش می تواند از چرم های مختلفی مانند چرم گاو_بوفالو و گوزن تولید شده باشد. این نوع دستکش ها ضخامت بالایی دارند و همچنین در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند. از این مدل می توان در کارهایی مانند نجاری، جوشکاری، تراشکاری، باغبانی، تأسیسات وفعالیت های عمرانی و … استفاده کرد.

از دیگر انواع دستکش؛

  1. دستکش تمام چرم
  2. دستکش مکانیکی
  3. دستکش بوتیل
  4. دستکش نئوپرن
  5. دستکش ویتون
  6. دستکش بنایی
  7. دستکش پزشکی
  8. دستکش باغبانی
  9. دستکش آهنگری
  10. دستکش آشپزی
  11. دستکش آرایشگری

اطلاعاتی درباره دستکش های ارزان در بازار

اطلاعاتی درباره دستکش های ارزان در بازار دستکش کار ارزان به دلیل صرفه اقتصادی که دارد همیشه در صنعت مورد توجه بوده است. این گروه کلیه دستکش های خود را به قیمت کارخانه به فروش می رساند. فروش دستکش ارزان و با کیفیت اصلی را با ما تجربه کنید. کلیه دستکش کار های ارائه شده توسط ما به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. دستکش های کارگری معمولا برای کار های صنعتی و ساده مورد استفاده قرار می گیرند. این دستکش ها جنبه عمومی دارند و همچنین برای کار تخصصی طراحی و تولید نمی شوند. به عنوان مثال از دستکش کارگری برای کارهای ساختمانی_ باغبانی و جا به جایی کالا استفاده می شود.

عنوان دستکش کارگری عمدتا به دستکش هایی اطلاق می شود که برای کارهای ساده و غیر تخصصی اجرایی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب دستکش های مناسب برای استفاده در صنعت و کارخانه ها همیشه یکی از دغدغه های کارفرمایان بوده و هست. خرید دستکش کار ارزان هم به دلیل صرفه اقتصادی که دارد همیشه مورد توجه قشر آسیب پذیر جامعه از جمله کارگران بوده است. قیمت دستکش های ارائه شده توسط ما با عنوان ارزان، هیچ تفاوتی با نمونه های دیگر ندارد. قیمت پایین دستکش ها به دلیل خرید عمده از کارخانه می باشد.انواع این دستکش کارگری با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت را از ما بخواهید

فروش ویژه دستکش نخی ضد برش با نازلترین قیمت

فروش ویژه دستکش نخی ضد برش با نازلترین قیمت این محصول یکی از پرکاربردترین های ما در نمونه دستکش ایمنی است که مقاومت بالایی هم در برابر پارگی_برش و سوراخ شدن دارد. این مدل در کارهایی که در آن با وسایل تیز مانند چاقو_اره_ساطور و وسایلی از این قبیل سروکار دارید مناسب است. معمولاً در مشاغلی مانند کارگاه های سنگبری_قصابی_ شیشه بری_ باغبانی و … از این نوع دستکش استفاده می شود. دستکش های ضد برش انواع مختلفی دارند. برای انتخاب کردن دستکش های ایمنی ضد برش مناسب ابتدا باید نوع اجسام تیزی که با آنها سر و کار داریم را مشخص کنیم و سپس با توجه به استاندارد EN388 دستکش مورد نظر را انتخاب کنیم.دستکش هایی که با الیاف ضد برش (مانند HPPE) بافته شده هستند و دارای مقاومت سطح 5 مطابق با استاندارد EN388 باشند در برابر این اشیا مقاوم هستند. بعضی از مهمترین مزیت های خرید دستکش:

  1. مقاومت در برابر مواد شیمیایی و مخرب پوست
  2. دستکش ضد برش واقعی با الیاف HPPE
  3. پوشش دادن تمام ناحیه دست
  4. مقاوم در برابر انواع ساییدگی
  5. ضد لغزش بودن انواع دستکش ضد برش
  6. قیمت بسیار مناسب
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید