شرکت تولید کننده دستکش مخصوص جوشکاری، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید محصولات درجه یک با استفاده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار شروع کرده است. شرکت تولیدی با سابقه ای طولانی در زمینه تولید انواع دستکش جوش کاری با بهره گیری از خلاقیت و نو آوری در تولید محصولات خود گامی بلند در ارتقاع کیفیت و کمیت محصولات برداشته است. مجموعه تولیدی، تمامی مراحل برنامه ریزی، تولید، بازاریابی و فروش خود را بر پایه یک سیستم مدرن طراحی و برنامه ریزی کرده است.

خرید ارزان دستکش مخصوص جوشکاری از مراکز معتبر

3نکته مهم درباره دستکش جوشکاری که باید بدانید

3نکته مهم درباره دستکش جوشکاری که باید بدانید برای حفاظت کردن از دست جوشکاران و یا دیگر کارگران ساختمانی، از دستکش حافظتی جوشکاری باید استفاده کرد. دستکش وسیله است که کمک می‌کند تا کارگران ساختمانی، و کارگرانی که در کارخانه‌ها مختلف مشغول به کار و جوشکاری می باشند از برخورد اشیا داغ با ناحیه دستشان در امان باشند. در حقیقت کارگران با استفاده از دستکش‌ های جوش کاری، خود را از آسیب های زیادی محافظت می کنند. دستکش‌های مخصوص دارای انواع متفاوتی هستند مانند عایق برق ، ضد اسید ،باغبانی و نیتریل که بر اساس استاندارد هایی ویژه ای تهیه می‌شوند. و باید حداکثر میزان مقاومت را نیز داشته باشند.

در حقیقت دستکش‌های محافظتی تا اندازه زیادی می‌توانند در مقابل گرما، ساییدگی و عوامل اسیب رسان دیگر مقاومت کنند. در این زمینه خوب است که از اندازه‌های موجود در بازار و استاندارد های هم که برای این کار وجود دارد، اگاه باشید .در مورد دستکش‌های جوشکاری چرمی، اولین مزیت که در مورد آن‌ها مورد توجه قرار می گیرد، جنس و ماده اولیه تشکیل دهنده دستکش ها می باشد. در حقیقت این نوع دستکش‌ها از چرم خاص تهیه شده‌اند و با کمک نخ و دوخت ، شکل درست خود را گرفته‌اند. به طور معمول ضخامت چرم های استفاده شده از ۱ تا ۱٫۵ میلی‌متر می باشد. در دوخت این نوع از دستکش‌ها، همیشه باید این موضوع به طور ویژه ای بررسی شود که قسمت‌ چرمی دستکش، باید به شکلی دوخته شوند که سطح چرمی با سطح پوست، تماس نداشته باشد. تا در هنگام تحمل گرما، هیچ مقداری از به دست کارگر یا جوشکار انتقال داده نشود.

میزان تولید سالیانه دستکش مخصوص جوشکاری

میزان تولید سالیانه دستکش مخصوص جوشکاری انواع دستکش جوشکاری مخصوص

ماده که در دستکش ها استفاده می شود را معمولا پروژه ای که قرار است در آن استفاده شود مشخص می کند. دستکش های کار را در سه دسته محافظتی ، راحتی ، دوام تقسیم بندی می کنند. و از هر گونه آن برای انجام جوشکاری مشخصی استفاده می شود اما با این وضعیت در طیف گسترده ای از روش های جوشکاری قابل استفاده می باشند. اصلی ترین نوع ماده دستکش های جوشکاری چرم می باشد. که از پوست حیوانات مختلفی چون گاو، گوزن، بوفالو، بز تهیه می شود. اما برخی دستکش ها ممکن است در کنار اسانی کاری که دارند دوام کمتری داشته باشند.

دستکش های جوشکاری عایق. این دستکش ها از پوست گاو، بز و تهیه می شوند و طراحی آن ها به شکلی است که از انگشت های دست در برابر هر گونه خطر کاری محافظت می کنند. دستکش های جوشکاری عایق اسید ، این نوع از دستکش ها را نیز معمولا از پوست گاو و گوزن می سازند و هدف از تهیه آنها محافظت حداکثری می باشد. دستکش های جوشکاری استیک: این گونه خاص از دستکش ها معمولا مقاوم ترین نوع دستکش‌جوشکاری می باشند که از چرم پوست حیواناتی مانند گاو و گوزن تهیه می شوند.

عوامل موثر بر قیمت دستکش مخصوص

عوامل موثر بر قیمت دستکش مخصوص امروزه با پیشرفت های زیاد علمی در عرصه های گوناگون کیفیت زندگی انسان را ارتقا بخشیده است. پیشرفت تکنولوژی زندگی انسان را در معرض خطرات جدیدی اعم از فیزیکی و شیمیایی قرار داده است و فقط تجهیزات حفاظتی مناسب می تواند از انسان در برابر این اسیب ها محافظت کند. امروزه ابزارها و وسایل موثری چون، دستکش کار مخصوص، ماسک، لباس و …وجود دارند که ایمنی انسان ها را هنگام کار کردن را فراهم می کنند. یکی از این وسایل ایمنی حین کار دستکش ایمنی می باشد. هر نوع دستکش کاری برای فعالیت خاصی در نظر گرفته شده است و کار حفاظت از دست را برعهده گرفته.

دستکش ها زمانی کار آمد خواهند بود که از لحاظ قدرت حفاظت و تهویه و سایز های متفاوت با ساختمان دست انسان سازگار باشند. دستکش ها بر اساس نوع کاری که برای شان تعریف شده از مواد مختلف تهیه می شوند که از جمله می توان به،دستکش های برزنتی مخصوص، چرمی ضد اسید، پلاستیکی و پارچه ای مخصوص اشاره کرد. نخستین نکته ای که در تهیه دستکش ایمنی باید به آن توجه کرد اندازه دستکش با اندازه ی دست انسان می باشد. زیرا متناسب بودن اندازه ی دست و دستکش مخصوص در عملکرد و کارایی، راحتی فرد تاثیر بسیار زیادی دارد. دستکش مخصوص جوشکاری های ایمنی بر اساس پارامتر ها و کاربرد آنها در انواع متنوعی تولید و روانه ی بازار مصرف می شوند. از مدل های آنها می توان به دستکش لاتکس ضد اسید، دستکش نیتریل کار، دستکش ضد برش، دستکش جوشکاری مخصوص، ، دستکش کف مواد، دستکش های زنجیری قصابی و دستکش کارگری ساختمان اشاره کرد.

فروش دستکش مخصوص جوشکاری با بهترین کیفیت

فروش دستکش مخصوص جوشکاری با بهترین کیفیت مزیت مرکز های فروش کالا با قیمت مناسب را شرح می دهیم. در استان ها و شهرهای مختلف ایران پاساژها و مجتمع های بزرگ و کوچک تجاری فعال می باشند که دارای بیشترین امکانات رفاهی و خدماتی نسبت به مشتریان خود هستند مرکزهای فروش کالا و خدمات همیشه به عنوان شلوغ ترین مکان های شهر فعالیت می کنند . شرکت تولیدی دستکش جوشکاری مخصوص فعال در زمینه تولید و تهیه انواع دستکش کاری برای راحتی مشتریان اقدام به ایجاد مرکز هایی برای فروش محصولات خود به ویژه دستکش جوشکاری در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها کرده است.

به خصوص با محوریت پاساژها و مجتمع های تجاری ، تا محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد همچنین مراکز بزرگ تجاری کالاها را به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که همین موضوع باعث می‌شود تا کالاها با قیمت مناسب و با تخفیف خوب باشند.

تهیه دستکش جوشکاری مخصوص از ضروری ترین لوازم و وسیله ها برای شغل های فنی و بخصوص خود شغل جوشکاری می باشد . و در بازار انواع دستکش کار بر اساس نوع حرفه و شغل نیز وجود دارد و هر کار فنی نیز دستکش اختصاصی خود با توجه به شرایط و محیط کار دارد .پس به هنگام خرید دستکش باید با توجه به نوع کار دستکش خود را انتخاب کنیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید