دستکش های ضد برش، دستکش هایی هستند که از دست ها و انگشتان افرادی که با با وسایل و ابزار تیز و برنده سرو کار دارند محافظت می کنند. استفاده از این دستکش ها در برخی از کار های خطرناک که ممکن است منجر به آسیب های شدیدی شود الزامی می باشد. دستکش های ضد برش دارای انواع مدل ها و کیفیت های مختلفی می باشند. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی های دستکش ضد برش کف دوبل و انواع دیگر این دستکش ها و نیز مراکز فروش معتبر دستکش ضدبرش حرف بزنیم.

خرید ارزان دستکش ضد برش کف دوبل از مطمئن ترین فروشنده

توضیحاتی درباره ی دستکش ضد برش و ویژگی های آن

توضیحاتی درباره ی دستکش ضد برش و ویژگی های آن دستکش های ضد برش، یکی از دستکش های ایمنی ای می باشد که در کارهایی خطرناک تر که احتمال بریدگی و پارگی دست و انگشتان در آن وجود دارد به کار می روند. این دستکش ها دارای ویژگی هایی می باشند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

نخستین مشخصه و ویژگی دستکش ها، جنس و نوع دستکش ضد برش می باشد. یعنی اگر شغل شما به گونه ای باشد که مدام با ابزار و وسایل برنده، تیغه‌ های تیز و دستگاه‌ های برش کار کنید، بی شک باید از دستکش های ضد برش فولادی استفاده کنید. و توجه داشته باشید که این دستکش ها در کمال کیفیت و مرغوبیت باشند؛ زیرا حتی اگر به خاطر خستگی یا سهل‌انگاری، کم ترین اتفاقی در برش رخ دهد، بی شک جراحت و آسیب های وارده به انگشتان و دست ها می‌تواند شدید باشد و یا سبب قطع آن ها گردد.

استفاده کردن از دستکش هاب ضد برش پلیمری هم در مشاغل با آسیب های کمتر انتخاب خوبی است. این نوع از دستکش‌ ها هم باید دارای الیاف باکیفیت و مرغوب همچنین لایه های مقاوم ضد برش باشند. پس توجه به برند شرکت تولیدکننده، و تهیه کردنآن ها از فروشگاه‌ های معتبر و توجه به تاریخ ساخت و مواد و متریال استفاده شده در آن ها، از اهمیت بالایی برخوردار است.

سایز دستکش ها نیز، از ویژگی های مهمی است که باید به ان ها دقت کنید. دستکش های کوچک و تنگ باعث خستگی و ناراحتی دست ها در حین کار می شوند؛ این خستگی منجر به درآوردن دستکش ها از دست خواهد شد و ت همین امر باعث بروز حوادث بیشتری می شود. سایز بزرگتر از دست های افراد هم، گرفتن و بلندکردن اجسام و وسایل را مشکل می کند. در نتیجه کار های شما به‌ خوبی انجام نخواهد شد و خطرات بیشتری را برای افراد مجموعه به دنبال خواهد داشت.

پس دقت به این ویژگی دستکش های ضدبرش از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین دستکش های ایمنی ضدبرش دارای دو نوع ساق کوتاه و ساق بلند هستند که برای کار های مختلفی استفاده می شوند.

بررسی میزان مقاومت در انواع دستکش ضد برش

بررسی میزان مقاومت در انواع دستکش ضد برش برای انتخاب یک دستکش با مقاومت بالا، باید به فاکتور ها و المان هایی در خرید این دستکش ها توجه داشت.

در زمان خرید دقت کنید که دستکش ها از مواد مضر و سمی و متریال نیم مواد ساخته نشده باشند و با پوست بدن افراد سازگار باشند. جنس آن ها به گونه ای باشد که مقاومت سایشی و طول عمر بالایی داشته باشند و سریعا کارایی خود را از دست ندهند. قابل شستشو بودن، عرق نکردن زیاد و سهولت کار با آن ها نیز از دیگر ویژگی های دستکش های مرغوب و با مقاومت بالا است که باید به آن ها توجه شود.

دستکش ضد برش به خاطر کار با وسایل تیز، حتماً باید از کیفیت ، استاندارد و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد؛ به همین خاطر جنس باکیفیت و اصالت دستکش بسیار اهمیت دارد. پس بهتر است که از شرکت های معتبر تولید کننده این محصول خریداری کنید. در ادامه این مقاله به یکی از مطمئن ترین شرکت های فروش دستکش های ایمنی خواهیم پرداخت.

باید در انتخاب دسکش ها به کاری که در آن قرار است از آن ها استفاده کنیم نیز توجه داشته باشیم. مثلا در کار مورد نظر با فلز سر و کار داریم، یا شیشه یا دستگاه های برش و اره های برقی و سپس با توجه به آن کار، دستکشی که می خواهیم را انتخاب کنیم. دستکش هایی که در این کار ها مورد استفاده قرار می گیرند باید مقاومت بالایی داشته باشند. دستکش هایی که از بافته شدن زنجیر های فولادی به یک دیگر ساخته می شوند از بهترین نوع دستکش های ضدبرش ایمنی می باشند.

همه چیز درباره ی نحوه صادرات دستکش ضد برش

همه چیز درباره ی نحوه صادرات دستکش ضد برش صادرات دستکش های ضدبرش، نسبت به صادرات محصولات دیگر کاری بی دردسر تر و کم چالش تر می باشد. برای این کار کافی است شما یک کارت بازرگانی در اختیار داشته باشید. این کارت می تواند برای خود شما باشد یا حتی آن را از تاجری قرض گرفته باشید. مرحله بعدی در صادرات این محصول، پیدا کردن بازار هدف می باشد.

محصولات ایرانی به ویژه دستکش های ایرانی بیشتر در بین کشور های همسایه، کشور های آفریقایی و برخی از کشور های اروپایی طرفدار دارد. هرچه به سمت بازار های بکر تر که تا کنون پای تولیدات ایرانی به آن نرسیده بروید سود بیشتری خواهید کرد.

مسئله بعدی در صادرات این دستکش ها، مسئله حمل و نقل آن ها می باشد. این حمل و نقل می تواند از راه های زمینی و هوایی صورت بگیرد. برای کاهش چالش های حمل و نقل و مراحل اداری گمرک می توانید حتی از شرکت های بازرگانی که کار حمل و نقل و ترخیص کالا را انجام می دهند کمک بگیرید. این شرکت ها به نمایندگی از شما این کار را انجام می دهند. در آخر نیز محصولات شما به کشور هدف می رسد و باید هماهنگی های لازم را با خریدار انجام دهید تا محصول را تحویل بگیرد.

مرکز پخش دستکش ضد برش کف دوبل با بهترین کیفیت

مرکز پخش دستکش ضد برش کف دوبل با بهترین کیفیت یکی از مراکز مهم و معتبری که به فروش دستکش های ضد برش دوبل درجه یک و باکیفیت و انواع دیگر دستکش های ایمنی می پردازد مجموعه پرشین ایمن می باشد که بازار فروش تجهیزات آتشنشانی و دستکش های ایمنی می باشد. این مجموعه در تولید و صادرات دستکش های جوشکاری، قصابی، نجاری و… فعال است و ایمن ترین و استاندارد ترین محصولات را روانه بازار می کند.

محصولات مجموعه پرشین ایمن از بهترین مواد و متریال موجود در کشور ساخته می شوند و برخی از این محصولات مجهز به تکنولوژی نانو می باشد. برای مشاهده ی محصولات باکیفیت و نفیس این مجموعه و خرید از آن می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید