دستکش ایمنی، یک نوع دستکش فوق العاده می باشد و همانطور که از نام این محصول پیداست می‌تواند ایمنی افراد را در مشاغل مختلف بسیار افزایش دهد و با این کار ضامن سلامت و جان انسان گردد. دستکش ایمنی نیتریل یکی از بهترین انواع این دستکش می‌ باشد. سایت ما متعلق به یک مرکز تولید عمده دستکش ایمنی نیترین می باشد که همواره می کوشد دستکش های درجه یک و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب به دست مشتریان گرامی خود برساند.

تولید عمده دستکش ایمنی نیتریل

مراحل تولید دستکش های ایمنی

مراحل تولید دستکش های ایمنی همان طور که پیشتر اشاره کردیم دستکش ایمنی که به آن دستکش کار نیز گفته می شود، یک نمونه از انواع دستکش می‌ باشند که می‌ توانند با محافظت از دست افراد در حین کار سلامت آنها را تضمین نماید و از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کند. در ادامه این مطلب به بیان و بررسی مراحل تولید دستکش های ایمنی خواهیم پرداخت.

در مرحله اول پوسته دستکش درون یک مخزن مخصوص که در آن آب و کلسیم قرار دارد گذاشته می‌ شوند تا به طور کامل خیس و شسته شوند. در مرحله بعد پوسته‌ های دستکش از مخزن خارج شده و درون یک دستگاه مخصوص آبگیری قرار می گیرند تا کاملا آب آنها گرفته شده و خشک شوند. پس از این پوسته های خشک شده با استفاده از دو یا سه نفر نیروی انسانی درون دستگاه های مخصوص برش قرار می گیرند.

در مرحله بعد دستکش های برش زده که طبق الگوهای مخصوص آماده شدن در دستگاه پخت قرار می گیرند تا کاملاً هر ماده اضافی که درون پوسته دستکش وجود دارد از آن خارج شده و به بیان دیگر دستکش ها پخته و مقاوم شوند. دستکش های ایمنی با دستکش های معمولی متفاوت است به همین خاطر در قسمت داخلی آن ها معمولاً یک لایه عایق زده می‌شود تا با این کار ایمنی و مقاومت این محصول تا حدود بسیار زیادی افزایش یابد.

فروش بدون واسطه دستکش ایمنی نیتریل

فروش بدون واسطه دستکش ایمنی نیتریل دستکش های ایمنی به دلیل مزایای بسیار زیادی که برای مصرف کنندگان در مشاغل مختلف دارند نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به عنوان یک محصول بسیار پر کاربرد و البته ضروری برای انجام کارهای پر خطر شناخته می‌ شود که به جهت میزان مصرف و فروش بالایی که دارند بازار پررونقی را به خود اختصاص داده‌ اند.

مجموعه ما به عنوان یک مرکز فروش بدون واسطه دستکش ایمنی نیتریل همه توان و تلاش خود را برای تهیه انواع دستکش های ایمنی همچون دستکش ایمنی فوکس، دستکش ایمنی سانکس و… با کیفیت و مرغوب و همچنین فروش این محصولات با قیمتی استثنایی و بسیار منصفانه به کار گرفته است. هدف و اولویت ما در مجموعه خود کسب رضایت حداکثری از جانب شما خریداران عزیز است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید