تولید دستکش کار چرمی با بالاترین کیفیت توسط تولیدی های برتر صورت می گیرد. انواع دستکش کار چرمی در ایران توسط کارخانه های بسیاری تولید می شود و پس از تولید به طور عمده در سراسر کشور عرضه می شود. تولید کننده دستکش کار با کیفیت این محصول را از بهترین مواد تولید می کند به طوری که در برابر عوامل سایشی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد.

تولید دستکش کار چرمی با بالاترین کیفیت

دسته بندی دستکش ایمنی بر اساس جنس

دسته بندی دستکش ایمنی بر اساس جنس

تولید کننده دستکش ایمنی باکیفیت این محصول را در رنگ های مختلف از جمله: دستکش ایمنی زرد، دستکش ایمنی قرمز و دستکش ایمنی مشکی عرضه می کند. دستکش یکی از وسایل ایمنی است که بسیاری از کارگران و افرادی که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند باید هنگام کار از آن استفاده کنند. دستکش های ایمنی مخصوص با ضخامت های مختلف ساخته شده اند تا از هرگونه آسیب سطحی جلوگیری شود.

دستکش های ایمنی مانند انواع دیگر دستکش ها، انگشتان تا مچ را می پوشانند و از دست در برابر انواع شرایط خطرناک محافظت می کنند. دستکش های ایمنی عمدتا از پارچه های لاتکس، پلاستیک، نیتریک و پلی استر ساخته می شوند. و ضخیم تر از دستکش های معمولی هستند، برخی از آنها ضد آب و ضد لغزش هستند و معمولا سطح آنها با داخل دست متفاوت است. برخی از این دستکش ها دارای برآمدگی بر روی انگشتان هستند که برای نگه داشتن اجسام مناسب هستند.

دستکش های ایمنی و لاتکس ضد برش ساق بلند و ضدبرش ساق کوتاه تقریباً یک شکل هستند، فقط در لایه و ارتفاع دستکش با هم تفاوت دارند، برخی از آنها تا آرنج هستند و از چندین لایه تشکیل شده اند که مقاومت بالایی دارند. دستکش ایمنی یکی از کاربردی ترین لوازم ایمنی هنگام انجام فعالیت های مختلف مانند برش، جوشکاری و کار با مواد شیمیایی است. با وجود گزینه های زیاد برای کمال دست، انتخاب دستکش مناسب برای یک فعالیت شغلی خاص می تواند شما را گیج کند.

چگونه یک دستکش ایمنی مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک دستکش ایمنی مناسب انتخاب کنیم؟

ایمنی بر هر چیز دیگری اولویت دارد. این شعار را هر فردی می شناسد. این شعار نشان دهنده این واقعیت مهم است که در صورت عدم رعایت خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری به بار خواهد آورد. رعایت نکات ایمنی در حین کار نیازمند ابزار و تجهیزات حرفه ای و مناسب است. بسیاری از کسب و کارها به ابزارها و تجهیزات بسیار ساده ای نیاز دارند که بتوان با استفاده از آنها کار خود را ایمن و ایمن انجام داد.

پوشیدن دستکش مناسب می تواند از اکثر آسیب ها و بیماری های پوستی دست جلوگیری کند. بهترین دستکش ایمنی باید هر دو نیاز را برآورده کند. به عبارت دیگر، دستکش ایمنی باید هم ایمنی نیروی کار را افزایش دهد و هم چابکی، سرعت عمل فرد را مختل نکند. انتخاب بهترین دستکش ضد ضربه ایمنی فراتر از انتخاب اندازه مناسب است و پیشنهاد می شود دستکشی را انتخاب کنید که ایمنی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

دستکش ها در صنایع مختلف باید بر اساس مواد یا ابزاری که با آن ها در تماس هستند و خطراتی که این ابزار و مواد ممکن است ایجاد کنند انتخاب شوند. در این صورت دستکش ایمنی باید برای عملیاتی که می خواهید انجام دهید مناسب باشد. در واقع هیچ دستکش ایده آلی نیست که از شما در برابر مواد شیمیایی و ابزارهای مختلف و همچنین دمای بالا محافظت کند و بسیار راحت و انعطاف پذیر باشد.

دستکش های ایمنی تنها می توانند شدت آسیب را تا حد مناسب کاهش دهند. اینطور نیست که فکر کنید با دستکش های محافظ می توانید با خیال راحت با ابزار، دستگاه ها، مواد شیمیایی تماس بگیرید و آسیبی نبینید. در واقع دستکش های ایمنی باید برخی از ویژگی ها مانند طول دستکش را داشته باشند.

دسته بندی دستکش ایمنی بر اساس کاربرد

دسته بندی دستکش ایمنی بر اساس کاربرد برای هر فعالیتی، دستکش ایمنی مخصوصی وجود دارد که هر فردی موظف است برای حفظ سلامت دست، آن را خریداری و نکات ایمنی را رعایت کند. اما انتخاب دستکش ایمنی کار ساده ای نیست و بر خلاف اکثریت افرادی که فکر می کنند هر دستکش محکمی برای زمینه کاری آنها مناسب است، این به هیچ وجه صحت ندارد. پلاستیک طبیعی یا لاتکس ارزان ترین و رایج ترین دستکش ها هستند، این نوع دستکش ها مقاومت بالایی ندارند.

نوع دیگری از دستکش معروف به دستکش پلاستیکی یا دستکش PVC است که عمدتاً در صنعت پتروشیمی استفاده می شود که قیمت ارزانی دارد و می تواند به عنوان دستکش یکبار مصرف نیز استفاده شود. با این حال، دستکش های PVC دوام بیشتری دارند و شما را از خطر بریده شدن محافظت می کنند، این مدل از دستکش های ایمنی در برابر عوامل اکسید کننده رقیق کننده مانند اسید نیتریک، کرومیک و فسفریک نسبت به مدل مقاومت بیشتری دارند. دستکش ضد اسید در پتروشیمی ها کاربرد دارد و در سایز و رنگ های مختلفی عرضه می گردد.

پخش دستکش کار چرمی با رنگ های مختلف در مراکز معتبر

پخش  دستکش کار چرمی با رنگ های مختلف در مراکز معتبر پخش دستکش کار چرمی با رنگ های مختلف در مراکز معتبر صورت می‌گیرد. توصیه می شود ابتدا به نوع فعالیت و کار توجه کنید و دستکش مورد نظر را با توجه به نیاز خود خریداری نمایید. قیمت عمده دستکش ایمنی به مواد اولیه دستکش و تعداد آنها در هر بسته بستگی دارد. عمده فروشان معمولا دستکش های ایمنی را در بسته های 50 تایی عرضه می کنند. قیمت اصلی دستکش با توجه به مواد اولیه ای که برای تولید آن استفاده می شود تعیین می شود.

دستکش های ایمنی در اندازه های مختلف کوچک، متوسط ​​و بزرگ طراحی و تولید می شوند، بنابراین بهتر است دستکش هایی را متناسب با دست و انگشتان خود انتخاب کنید تا بتوانید بدون مشکل کار کنید. یکی از بهترین راه ها برای خرید انواع دستکش کار، خرید عمده آن است. متقاضیانی که قصد خرید دستکش کار را دارند می توانند این محصول را به تعداد بالا با قیمت مناسب از طریق عمده فروشان خریداری کنند. فروش عمده این محصول از طریق مرکز خرید اینترنتی نیز امکان پذیر است.

خریداران می توانند پس از کسب اطلاعات کافی در مورد عملکرد و مزایای آن اقدام به خرید کنند. قیمت مناسب، دسترسی آسان و تحویل به موقع از ویژگی های خرید اینترنتی معتبر برای افزایش رضایت مشتریان است. نحوه سفارش از طریق فروشگاه ما به دو صورت عمده و خرده است و شما می توانید محصول را در هر حجمی که بخواهید سفارش دهید و در شهر خود تحویل بگیرید. از آنجایی که ما مستقیماً از تولید کننده وارد می کنیم، محصولات ما کیفیت بالایی دارند و قیمت پایینی دارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید