دستکش عایق برق فشار متوسط، یکی از بهترین نمونه های دستکش ها است که توزیع آن به راه و روش های گوناگونی انجام می شود، آشنایی با روش های توزیع این نمونه دستکش درجه یک، باعث می شود تا بازار خرید و فروش این محصول گسترده تر شود، توزیع دستکش در معتبر ترین فروشگاه های کشور به طور مستقیم و اینترنتی انجام می شود و در این روش تمام هزینه های ایجاد شده به حداقل سطح خود می رسد.

توزیع دستکش عایق برق فشار متوسط در معتبرترین فروشگاه

بیشتر بخوانید: قیمت دستکش جوشکاری ساق کوتاه

موارد حائز اهمیت در کیفیت دستکش عایق برق

موارد حائز اهمیت در کیفیت دستکش عایق برق در کیفیت دستکش عایق برق درجه یک و با کیفیت، موارد و عوامل زیادی تاثیر می گذارد که آشنایی با این عوامل، باعث می شود تا خریدار به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کند و آن را با دقتی بسیار بالا انتخاب کند، این موارد حائز اهمیت، تعداد زیادی دارند اما یک خریدار با کسب اطلاعات در رابطه با تعداد مهمی از این موارد، می تواند انتخاب بهترین کیفیت دستکش ایمنی عایق برق را انجام دهد.

یکی از مهم ترین مواردی که بر روی کیفیت دستکش عایق برق تاثیر می گذارد را می توان ضخامت آن دانست، به طور کلی این نوع دستکش هر چقدر ضخامت بیشتری داشته باشد، سطح کیفیت آن نیز بیشتر است و دوام بالاتری در برابر برق و فشار برق دارد، بر این اساس خریدار می تواند دستکش های ضخیم عایق برق را انتخاب کند تا از بالاترین سطح کیفیت آن برخوردار شود البته ضخامت این محصول، باید در حالت استاندارد قرار بگیرد و ضخامت در تمام قسمت های دستکش برابر و یکسان باشد.

تعداد لایه های این نوع دستکش نیز بر روی کیفیت آن تاثیرات متعددی می گذارد، لایه هایی که به عنوان عایق استفاده می شوند، هر چه تعداد بیشتری داشته باشند می توان گفت که انتخاب مناسب تری بوده و عایق بهتری می باشد، تعداد بالای این عایق ها بر روی دوام دستکش در برابر ولتاژ بالای برق تاثیر می گذارد و نهایتا ایمنی استفاده از دستکش درجه یک را برای خریدار بیشتر می کند.

یک مورد دیگر نیز وجود دارد که بر روی کیفیت دستکش عایق برق فشار قوی تاثیر می گذارد و برای انتخاب آن بسیار مهم است، این معیار را می توان نوع الیاف به کار رفته در دستکش دانست به طوری که الیاف های ضد حساسیت، به دلیل اینکه هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کنند، بسیار خوب و مناسب می باشند و می توان گفت که این گونه دستکش، هم قیمتی بالاتر دارد و هم طرفداران آن بیشتر هستند.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش جوشکاری ساق کوتاه

با مدل های مختلف دستکش عایق برق آشنا شوید

با مدل های مختلف دستکش عایق برق آشنا شوید دستکش های عایق برق فشار قوی در مدل ها و نمونه های گوناگونی تولید می شوند که هر کدام از آن ها خصوصیات منحصر به فرد خود را داشته و استفاده از آن ها به بهترین شکل ممکن انجام می شود، دستکش عایق برق، بر اساس ویژگی، قیمت و کیفیت در مدل دسته بندی قرار می گیرد و خریدار قبل از انجام خرید خود، ابتدا می تواند به این دسته بندی ها مراجعه کرده و انتخاب خود را اساس نوع نیاز خود انجام دهد.

بهترین نوع دستکش تولید شده در داخل کشور را می توان دستکش عایق برق کلاس 4 دانست، این نوع دستکش برای برق های فشار قوی استفاده می شود و بیشارین میزان ضخامت را در بین دستکش های موجود دارد، این کلاس از دستکش، دارای بیشترین میزان طول در بین گروه های دیگر می باشد و در کنار این مورد می توان گفت، این نوع دستکش از قابلیت کششی برخوردار است و استفاده از آن در هنگام کار، بسیار آسان و راحت می باشد.

پایین ترین کیفیت دستکش عایق برق که ولتاژ کمتری از برق را متحمل می شود، دستکش کلاس دو صفر است، این نوع دستکش، نازک بوده و اندازه کوچک تری دارد و از تعداد لایه های عایق کمتری برخوردار است و بعد از آن، دستکش کلاس صفر با کمی مقاومت بیشتر و کمی ضخامت بیشتر، در دسته بندی بعدی قرار می گیرد، توجه کنید که این دسته بندی های معتبر، هر چقدر کیفیت بالاتری داشته باشند، از لحاظ قیمت نیز، قیمتی بالاتر را ایجاد می کنند.

دستکش های کلاس 1، 2 و 3 در رده های بعدی کیفیت قرار می گیرند، به ترتیب از کلاس دو صفر تا کلاس 4، عواملی مانند کیفیت، قیمت، ضخامت، ایمنی، مقاومت و همچنین کارایی، بیشتر می شود و در جدول دسته بندی این دستکش های درجه یک، انواع و اقسام گوناگونی از دستکش ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار برزنتی

کشورهای مقصد جهت صادرات دستکش عایق برق

کشورهای مقصد جهت صادرات دستکش عایق برق ایران یکی از بزرگ ترین تولید کننده های دستکش عایق برق است که علاوه بر رفع نیاز های خود، می تواند نیاز کشور های دیگر به این دستکش ها را نیز رفع کند، کشور های مقصد گوناگونی جهت صادرات دستکش عایق ایجاد شده اند که صادرات به هر کدام از این کشور های مقصد، به روش های گوناگونی انجام می شود.

کشور های همسایه خاکی مانند عراق، پاکستان، افغانستان، ترکیه و… از کشور های مقصدی هستند که صادرات دستکش به آن ها به روش های زمینی انجام می شود، در این روش ها به دلیل اینکه سرعت صادرات افزایش می یابد و هزینه های حمل و نقل نیز با حداقل می رسد، صادرات انبوه تر و گسترده تر می شود اما ایران صادرات را به کشور های دیگر نیز انجام می دهد.

کشور های دور به خصوص کشور های اروپایی، از عمده ترین مقاصد صادراتی دستکش به حساب می آیند که صادرات به آن ها به روش های دریایی انجام می شود، روش دریایی ایمن تر است اما مراحل بیشتری برای صادرات ایجاد می کند و مدت زمان صادرات، کمی طولانی تر می شود، کشتی باربری، وظیفه انجام این صادرات را بر عهده دارد و تمامی محصولات قبل از انجام تجارت، در بسته بندی معتبر صادراتی قرار می گیرند و سپس مراحل صادرات انجام می شود.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی دستکش کار درجه یک

عرضه کنندگان دستکش عایق برق فشار متوسط با بهترین کیفیت

عرضه کنندگان دستکش عایق برق فشار متوسط با بهترین کیفیت عرضه کنندگان، دستکش عایق برق فشار متوسط سکورا و رجلتکس را به طور مستقیم، اینترنتی و به صورت عمده ارائه می دهند، این نوع عرضه با کاهش هزینه حمل و نقل و کاهش تعداد واسطه ها همراه است، توجه کنید که عرضه به این روش، باعث می شود تا دسترسی فوق العاده سریع و آسان برای خریدار ایجاد شود و بازار خرید و فروش دستکش گسترده تر شود، برای عرضه این محصول، ابتدا دستکش در بسته بندی معتبر قرار می گیرد تا در هنگام حمل و نقل، سبب حفظ کیفیت دستکش عایق برق فشار قوی شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

2 پاسخ

  1. سلام
    انصافادمتون گرم خدایی حرفه ای هستن وباادب وبااخلاق من اتفاقی بااین شرکت آشناشدم همون صبحم پسندکردیم حرف زدیم واریزکردیم تابرسه دستم ازلحظه به لحظه اش بهم خبرمیدادن
    خواستم یه تشکرکنم ازنظم ومدیریتشون خداقوت خدایی به شمامیرسه

    1. سلام ودرود
      جناب سلیمی مفتخریم ازآشنایی باشمابزرگوارو انجام وظیفه کردیم🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید