در هنگام کار، برای جلوگیری از خطر، استفاده از دستکش کار امری ضروری می‌باشد. بزرگترین کارخانه تولید دستکش کار سایز مدیوم، این محصولات را در انواع مختلف و با بهترین کیفیت و کارایی در تولید انبوه و با توجه به نیازهای داخلی، در بازارهای سراسر کشور توزیع و پخش می‌نماید.

بزرگترین کارخانه تولید دستکش کار سایز مدیوم باکیفیت در ایران

چه عواملی در افزایش صادرات دستکش موثر است؟

چه عواملی در افزایش صادرات دستکش موثر است؟

دستکش‌ها جز صادرات غیر نفتی هستند که تاجران و بازرگانی‌های دولتی و خصوصی می‌توانند این محصولات را به دیگر کشورها صادر نمایند. صادرات دستکش به دیگر کشورها موجب سودآوری اقتصادی و باعث رونق اقتصاد در کشور می‌شود.

داشتن دانش و اطلاعات کافی موجب افزایش صادرات دستکش به دیگر کشورها می‌شود. کشف مشتری و کشور مصرف گرا یکی از مواردی است که بازرگانان باید به آن توجه داشته باشند. بازاریابی موجب می‌شود تا کشورهایی که مصرف گرا هستند و نیاز جدی به محصولاتی مانند دستکش دارند به خوبی شناسایی شوند. کشورهایی چون عراق، ترکیه، افغانستان، کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس مانند قطر، کویت و امارات جز کشورهای مصرف گرا هستند و به دلیل کیفیت و مرغوبیت دستکش‌های تولید ایران و مقرون به صرفه بودن دستکش‌ها، خواهان این محصولات می‌باشند‌.

استفاده از مواد اولیه‌ی باکیفیت در تولید دستکش و لباس ضد چاقو موجب کیفیت و مرغوبیت محصول می‌شود‌، که داشتن کیفیت موجب افزایش تقاضا و جلب مشتریان و متقاضیان خارجی می‌شود‌. بسته‌بندی شکیل و داشتن بسته‌بندی‌های طرح‌دار و زیبا و ضخیم نیز موجب می‌شود تا فروش بالا رفته و موجب افزایش صادرات این محصول شود.

امروزه بسیاری از مراکز بازرگانی در ایران در امر صادرات دستکش به دیگر کشورها فعالیت می‌کنند، اما داشتن سرعت در انجام کار و داشتن محصولاتی با کیفیت موجب فروش و صادرات بیشتر دستکش‌ها می‌شود‌. علاوه براین مواردی چون بازاریابی، قیمت‌های مناسب، انجام مراحل صادرات به صورت دقیق و داشتن مجوزهای لازم برای صادرات، انجام به موقع ثبت سفارشات و تحویل به موقع در مکان مد نظر مشتری، موجب رضایتمندی متقاضیان خارجی و افزایش صادرات این محصول غیر نفتی به کشورهای دیگر می‌شود‌.

بهترین نوع بسته بندی دستکش کار برای فروش

بهترین نوع بسته بندی دستکش کار برای فروش

دستکش‌های کار، جز وسایل ایمنی است و در شغل‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان یک عایق محافظتی بوده و از دست‌ها محافظت کرده و از بسیاری از خطرات جلوگیری می‌کند. دستکش‌ها بر اساس جنس و نوع و کارایی در بسته‌بندی‌های کارتنی و نایلونی بسته‌بندی می‌شوند.

بسته‌بندی دستکش‌ها به صورت آماده و از طریق کارخانجات و یا طبق سفارش مشتری انجام می‌شود. استفاده از یک نایلون ساده‌ی چاپ دار برای بسته‌بندی دستکش‌ها، موجب کاهش قیمت بسته‌بندی شده و از هزینه‌های کمتری استفاده می‌شود اما می‌تواند بخاطر داشتن ظاهری ساده موجب نارضایتی مشتری شود که این امر باعث میزان تقاضا می‌شود.

استفاده از نایلون‌‌های طرح‌دار و چاپ‌دار و دوخت‌های سه طرفه باعث ظاهر زیباتری به بسته‌بندی می‌دهد و با وجود هزینه‌ی بیشتر موجب افزایش تقاضا و جلب مشتری می‌شود و میزان فروش بالا می‌رود.

دستکش‌ها بر اساس ابعاد و اندازه و ضخامت باید بسته‌بندی شوند. در بسته‌بندی‌ دستکش‌‌ها اسم برند و شرکت‌ تولید کننده، جنس دستکش، کاربرد آن و غیره درج می‌شود.

امروزه کارخانجات با بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های بسته‌بندی انواع دستکش کار را بر اساس جنس و کارایی در ابعاد و ضخامت‌‌های مختلف و یا طبق سفارش مشتری به صورت چاپ ساده و طرح‌دار بسته‌بندی می‌کنند و در بازارهای سراسر کشور توزیع می‌نمایند.

اطلاعاتی در رابطه با انواع دستکش موجود در بازار

اطلاعاتی در رابطه با انواع دستکش موجود در بازار

دستکش‌ها انواع مختلفی دارند. بعضی از آن‌ها در محیط‌های آزمایشگاهی و بیمارستانی، صنایع، آتشنشانی، ساخت و ساز‌های ساختمانی و شغل‌های سخت دیگر استفاده می‌شوند و بعضی دیگر به صورت بافت و چرم در مواقع سرما مورد استفاده‌ی تمام عموم قرار می‌گیرد. دستکش‌های موجود در بازار جنس‌های مختلفی چون نخی، کتان، چرم، پلاستیکی، فولادی و غیره دارند. در زیر به چند نوع از دستکش و کاربرد و مزایا و معایب آن اشاره می‌شود.

لاتکس : لاتکس که پلاستیک طبیعی می‌باشد برای مواد بیولوژیکی و مبتنی بر آب مناسب است. برای حلال‌های آلی ضعیف است. حفاظت شیمیایی کمی دارد و می تواند باعث ایجاد یا تحریک آلرژی در بعضی افراد شود.

دستکش نیتریل : دستکش معاینه یکبار مصرف از این نوع دستکش است. دستکش عالی و با کیفیت برای استفاده عمومی برای حلال ها، روغن‌ها، گریس‌ها و برخی اسیدها و بازها خوب است. در هنگام پارگی و سوراخ شدن واضح و مشخص است، جایگزین خوبی برای کسانی است که به لاتکس حساسیت دارند. در آزمایشگاه و بیمارستان بیشترین کاربرد را دارند.

دستکش وینیل : این نوع دستکش‌­ها بیشتر در صنایع غذایی و محیط‌هایی که در آن­ها دوام و محافظت میکروبی در اولویت نیستند، استفاده می‌شود. استفاده از این دستکش‌­ها بسیار کم است ، اما قیمت کمتری دارند. این نوع دستکش برای کارهای کوتاه مدت و بدون خطر یا کم خطر مناسب هستند.

دستکش نئوپرن : برای استفاده از اسیدها، بازها، الکل‌ها، سوخت‌ها، پراکسیدها، هیدروکربن‌ها و فنل‌ها مفید است. برای هیدروکربن‌های هالوژنه و آروماتیک ضعیف است. برای استفاده‌ی اکثر مواد شیمیایی خطرناک خوب و کارآمد است.

دستکش ویتون : برای حلال‌های کلردار و معطر خوب است. مقاومت خوبی در برابر بریدگی و سایش دارند‌ . نسبتا از قیمت بالایی برخوردار هستند.

دستکش پلی وینیل کلراید (PVC) : برای استفاده‌ی خاص از اسیدها، بازها، روغن‌ها، چربی‌ها، پراکسیدها و آمین‌ها مفید است. مقاومت خوبی در برابر سایش دارند ولی برای اکثر حلال‌های آلی ضعیف هستند.

دستکش چرمی : دستکش چرمی از انواع دستکش‌هایی است که در جوشکاری، تراشکاری، برشکاری، تاسیسات، ساختمان سازی و همچنین کلیه امور عمرانی مورد استفاده قرار میگیرد. دستکش چرمی مقاوم در برابر حلال ها و مواد اسیدی هستند و در بسیاری از صنایع می‌توان از آن استفاده نمود.

دستکش فولادی : این دستکش‌های مقاوم در برابر برش و خطرات مکانیکی هستند و دارای آستین برای محافظت از مچ دست و ساعد هستند و در بسیاری از صنایع خطرناک مورد استفاده قرار می‌گیرند. ضد زنگ هستند و بسیار سبک و انعطاف پذیر می‌باشند. از موارد استفاده‌ی آن‌ها میتوان به کشتارگاه‌ها، دستگاه‌های برش و صنایع مکانیکی اشاره کرد.

خرید عمده دستکش کار سایز مدیوم درجه یک با قیمت ارزان

خرید عمده دستکش کار سایز مدیوم درجه یک با قیمت ارزان

خرید عمده دستکش کار و لباس کار جین درجه یک با قیمت ارزان، به صورت حضوری از کارخانجات و شرکت‌های تولیدی امکان پذیر است. شرکت‌ها و مراکز تولیدی، انواع دستکش کار را در جنس‌ها و سایزهای گوناگون و بنا بر کاربردشان به صورت عمده و بدون واسطه و با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.

علاوه بر کارخانجات و مراکز تولید، فروشگاه‌های اینترنتی نیز انواع دستکش های ایمنی مانند ( دستکش‌های برش،جوشکاری،حلال،اسیدی و آتشنشانی) را بدون واسطه و عمده و کلی با بهترین کیفیت و با تخفیف‌های استثنایی و قیمت‌های بسیار مناسب به فروش می‌رسانند. خریداران می‌توانند با مراجعه به مراکز تولید دستکش‌های کار در سراسر کشور و یا از طریق سایت‌های اینترنتی‌، دستکش‌های مد نظر را خریداری نمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید