دستکش نخی نسوز توسط بزرگترین کارخانه تولیدکننده انواع دستکش های ایمنی کار طراحی و ساخته می شود. تمامی مدل های دستکش کار برزنتی، ضد برش، نسوز و … در سایز کوچک و بزرگ قابل خریداری هستند. با خرید مستقیم از تولیدکنندگان معتبر در این حوزه، می توان دستکش نخی نسوز درجه یک را با قیمتی ارزان و تضمین کیفیت دریافت کرد. محصولات برتر به بازارهای خارجی راه پیدا می کنند.

بزرگترین کارخانه تولید دستکش نخی نسوز درجه یک با قیمت ارزان

تفاوت انواع دستکش تولید شده در چیست

تفاوت انواع دستکش تولید شده در چیست حفظ سلامت و ایمنی کارگران در هر شغل و حرفه ای، اولویت نخست محسوب شده و به همین دلیل انواع مختلف لباس ایمنی برای این افراد طراحی و تولید می شود. لباس ایمنی کار شامل دستکش، کلاه، کفش، عینک و لباس سرتاسری خواهد بود. به دلیل اینکه برای انجام هر کاری، دستها قبل از دیگر اعضای بدن درگیر خواهند شد، ایمن نگه داشتن آنها از اهمیت دو چندانی برخوردار می باشد.

دستکش های تولید شده برای حرفه و مشاغل گوناگون برحسب نوع کاربرد و یا خطراتی که در آن شغل متوجه کارگران است، متنوع طراحی می شوند. انواع دستکش تولید شده در موارد متعددی با یکدیگر تفاوت دارند. برخی از مهمترین تفاوت های انواع مختلف دستکش عبارتند از:

دسته بندی انواع دستکش تولید شده بر اساس کیفیت

دسته بندی انواع دستکش تولید شده بر اساس کیفیت همانطور که در قبل گفته شد، کیفیت یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب دستکش می باشد. حتی اگر دستکشی از جنس نخی تولید شده و در اموری مانند باغبانی مورد استفاده قرار بگیرد، باز هم کیفیت بالا، مهمترین مشخصه آن خواهد بود. تصور کنید در انجام امور سنگین صنعتی، کیفیت دستکش ایمنی تا چه اندازه می تواند مهم و حیاتی باشد.

انواع دستکش تولید شده براساس کیفیت به دو صورت دسته بندی می شوند. معمولا دو نمونه دستکش ممتاز و دستکش درجه یک در بازار وجود دارد که مصرف کنندگان می توانند برحسب نوع کارکرد و یا بودجه در اختیار داشته، اقدام به خرید یکی از آنها کنند. دستکش های تولید شده در سطح کیفی ممتاز، از تمامی استاندرادهای ملی و بین المللی در خصوص ایمنی کار برخوردار می باشند.

این مدل از دستکش ها برای صادرات به دیگر کشورها انتخاب شده و به دلیل کیفیت عالی که در تمامی موارد ساخت، از قبیل مواد اولیه، طراحی، بهینه سازی، سایزبندی استاندارد و … دارند، به راحتی مجوز فروش در دیگر کشورهای جهان را به دست می آورند. چنین دستکش هایی دارای ضمانت نامه های بلند مدت بوده و کیفیت آن طی سالها استفاده مکرر، تضمین شده است.

گروه بعدی به دستکش های درجه یک مربوط می شود که آنها هم مرغوب بوده و قابل استفاده در موقعیت های مختلف هستند. چنین دستکش هایی دارای استانداردهای ملی می باشند و اغلب امکان صادرات به دیگر کشورها را نمی یابند. زیرا صادرات چنین محصولی نیازمند اخذ مجوزهای قانونی و تاییدیه های متعدد از نهادهای نظارتی کشور مقصد است که دستکش های درجه یک، فاقد آنها هستند.

استفاده از دستکش های تولید شده در دسته بندی درجه یک، در داخل کشور رواج بیشتری داشته و قیمت ارزانتری هم دارند.

بی کیفیت ترین برند تولید کننده دستکش در ایران

بی کیفیت ترین برند تولید کننده دستکش در ایران هرچند که کارخانه های معتبر بسیاری در کشور به کار تولید انواع دستکش های مرغوب و ممتاز مشغول هستند، اما متاسفانه هنوز هم برندهای بی کیفیتی در بازار به چشم می خورند که محصولات آنها نه تنها هیچ استاندرادی در تولید ندارند، بلکه دوام چندانی هم نداشته و خیلی زود کیفیت خود را از دست می دهند. همواره در تمامی مشاغل افراد سودجو و منفعت طلب وجود دارند.

در تولید دستکش ایمنی هم می توان چنین افرادی را مشاهده کرد که برای رسیدن به سود بیشتر، حاضرند سلامت افراد جامعه را با تهدید مواجه سازند. بدترین برند تولید کننده چنین دستکش هایی آن است که از مواد اولیه نامرغوب و حتی دست دوم برای تولید دستکش استفاده می کند. محصولات چنین برندی فاقد مهر استاندارد و یا هرگونه تاییدیه از دیگر نهادهای ذی صلاح است.

بی کیفیت ترین برند تولیدکننده آن است که محصول خود را بدون ضمانت نامه وارد بازار کرده و هیچگونه مسئولیتی را در قبال نقص و خرابی دستکش نمی پذیرد. خوشبختانه با بالا رفتن آگاهی مصرف کنندگان، چنین برندی همواره در حاشیه قرار داشته و به ندرت دارای مشتری می باشد. اما اگر پیش از خرید تحقیقات کافی صورت نگرفته باشد و یا گول هر حراج و تخفیف ویژه ای از سوی فروشندگان نامعتبر خورده شود، ممکن است در دام محصولی بی کیفیت گرفتار شد.

خرید اینترنتی دستکش نخی نسوز باکیفیت از فروشگاه های معتبر

خرید اینترنتی دستکش نخی نسوز باکیفیت از فروشگاه های معتبر خرید اینترنتی دستکش نخی نسوز باکیفیت از فروشگاه های معتبر به شیوه ای متداول در سفارش محصول تبدیل شده و کار را برای مشتریان آسان کرده است. در چنین خریدی امکان برقرار ارتباط مستقیم میان تولید کننده و مشتریان فراهم شده و دستکش نسوز با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت. محصولات درجه یک از سوی شرکت های بازرگانی و یا صادرکنندگان به شکل عمده خریداری می شوند.

صادرکننده انواع دستکش ایمنی کار، نمونه های ممتاز را برای صادرات به دیگر کشورها انتخاب می کند که با احتساب هزینه هایی مانند عوارض کمرگی، هزینه ترخیص کاری، انبار و یا حمل و نقل، یک تجارت پرسود به حساب می آید. هم اکنون تولیدات دستکش های نخی نسوز ایران در بازارهای جهانی به حسن شهرت بالایی دست یافته اند و مشتریان زیادی در دیگر کشورها دارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید